Kamer, 2 tweepersoonsbedden | Donsdekens, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van City Express by Marriott San Jose Costa Rica

3 out of 5
City Express by Marriott San Jose Costa Rica
Diagonal a McDonalds, del Centro Comercial Real Cariari, Ulloa, Heredia

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 431 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 383 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sebastiaan, Willemstad, Curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Design is schitterend
Goed hotel! Gratis shuttle van en naar de luchthaven!

10/10 – Uitstekend

VERONICA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EXCELENTE TODO
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Colin R

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Colin R op 21 mei 2024
Buenos días! Reciba nuestro cordial saludo, así como nuestro agradecimiento por haberse hospedado con nosotros. ¡Gracias por haber elegido nuestro hotel City Express by Marriott San José!Saludos Cordiales,Gerencia de Ventas

10/10 – Uitstekend

Tralandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe, quiet and clean
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Tralandra op 21 mei 2024
Muy buenos días!Reciba nuestro cordial saludo, así como nuestro agradecimiento por haberse hospedado con nosotros. ¡Gracias por haber elegido nuestro hotel City Express by Marriott San José!Saludos Cordiales,Gerencia de Ventas

10/10 – Uitstekend

PENNY, Jacksonville

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and quiet
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anja Brenes, Woodbridge

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place near thw Airport
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Sabrina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Natan, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent hotel decent property simple and average
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

Negatief: Netheid, personeel en service
The wifi never worked even after we called to report it several times, hair was found at the bathroom floor, safety box didnt work due to low battery. Front desk receptionist had a harsh attitude.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lissien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

ANAND BABU

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My recent stay at City Express by Marriott in San Jose, Costa Rica, unfortunately, fell short of expectations. From the moment I arrived, issues arose. The lift was out of order, forcing guests to navigate stairs with luggage. Additionally, the key card provided didn't work initially, causing unnecessary inconvenience. Further disappointments awaited inside the hotel. The vending machine, a convenient option for a quick snack or drink, was also out of order, limiting options for guests. To add to the frustration, during checkout, an unexpected extra charge of $20 was levied without prior notice or explanation. This lack of transparency left a sour taste in what was meant to be a pleasant stay. While the hotel's location and amenities may hold promise, these operational and service shortcomings significantly detracted from the overall experience. Hopefully, these issues can be addressed promptly to ensure a more satisfactory stay for future guests.

2/10 – Ontzettend slecht

Nicole

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I was terrified of someone breaking into my room for reason and couldn’t sleep. I placed all my luggage by the door. In the middle of the night around 1 am someone opens the door suddenly. I called the front desk to report someone breaking in and they say it was the security. Is that even legal? I have never ever heard of a security guard walking into someone’s hotel room while sleeping. I couldn’t sleep rest if evening and my blood pressure was high. I felt very unsafe here
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sabrina

Reisde met een groep
My stay was average. The ice machine was broken but it’s a clean environment. I was happy that there was an English speaker at the front desk. I didn’t get her name but she helped me book an amazing tour to La Paz Waterfall.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Darryl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supermarket near by.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Angelito

2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Biannelys, Fairview

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are not clean the bathroom was dirty, no water in the rooms, breakfast was not good at all. We could not get a good rest it was very noisy in could hear everything
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

James

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van CityExpress by Marriott San José op 17 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your stay. We appreciate you bringing it to our attention.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you choosing to stay with us.

10/10 – Uitstekend

María

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This was my first time at this hotel. It has a nice shopping center and good dining options very close. Hotel is very clean and the breakfast has many options. What I did not like there was no refrigerator, ice bucket or glasses for the room and the tv only had two stations. The AC unit leaked down the wall and all over the floor. If you need the shuttle to the airport the hotel will charge you $20. I thought that this was outrageous and I got an Uber for $7.50. Will not be a repeat customer
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van CityExpress by Marriott San José op 14 mrt 2024
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.Receiving warm and friendly service from our staff sets the tone for a great stay. This was not your experience, and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I have shared your feedback with the associates, and as a teachable moment, we have discussed our service standards and reviewed improvement opportunities in the service they provide. I am confident that these necessary steps will ensure your experience of your recent stay is an isolated incident.

2/10 – Ontzettend slecht

Alejandro

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sr. Alejandro op 12 mrt 2024
Estimado Don Alejandro, muy buenas noches, esperamos se encuentre muy bien!. Agradecemos el haber escogido nuestro hotel para su hospedaje.Hemos recibido su comentario, nos gustaría saber como podemos hacer que su estadía sea mas placentera. Lamentamos los inconvenientes.

8/10 – Goed

JOSE ALBERTO

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Mary Ann

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Cris

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

EMILIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ya no es igual
Yo se que es un hotel tipo ejecutivo, sin nada de atractivo, pero ahora que es Marriott además de ser más caro, como que todo cambió a lo que era antes, menos cordial y más agringado, creo que esa era la intención. Por otra parte. El desayuno muy bueno.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Julio

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
All facilities are old. Bath towers are very old. The AC is very old, and the cold air it blows out is full of moldy smell. It was my worst experience staying the “hotel by Marriott”. It costs me $168 / night, for sure it is overpriced, and it is a motel instead.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Judy

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

antonio

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Irving, aguada

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Lorena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cumple con los estándares ofrecidos por esta cadena. Amables y limpio todo Los colchones, excelentes

6/10 – Redelijk

JUAN CARLOS

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

irma

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worse hotel of my life !
Worse hotel of my life. Smells bad. Looks really cheap .. I got bit by who knows what ! And tv did not work. Do not stay here ! It’s not worth it ! Hotels.com shouldn’t even be advertising this hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van CityExpress by Marriott San José op 17 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with the Housekeeping and maintenance leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.

6/10 – Redelijk

Marcene

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Cesar Octavio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel a donde están llegando inmigrantes con apoyo
Un buen hotel, lamentablemente en este momento están recibiendo inmigrantes que son apoyados y para el tema de descansar y negocios se vuelve un poco complicado realizarlos en ese lugar (Mucho ruido) problema con la tele que desde que llegue hasta que salí no funcionó al igual el teléfono
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

agliberto

Zakenreiziger
No servia el A/C me tuvieron que cambiar a otro cuarto y la señal de TV no servía yo quería ver un juego de futbol que no pude ver
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mohammad

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

juandiego

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The lady at the front desk had a lousy attitude. She gave us a room that was occupied, we had to go back down to ask for another room, not acceptable.
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hamidreza

Reisde met familie
They were short staffed and couldn’t manage , wifi didn’t work , we asked a million times and they didn’t do anything about it , none of the staff there speaks English properly , they are rude and it was such a dirty hotel, I found broken nail and fake lashes on the bed . It was an awful experience
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Rafael

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport!!
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ruth

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Por error del sistema le dieron mi habitacion a otra persona y entraron a mi cuarto en la madrugada, fue el susto mas grande que me he llevado y la peor noche
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

ihar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly personal
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Paivi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023