Terras

Beoordelingen van Hotel San Carlos

4 out of 5
Hotel San Carlos
Carrer Solsones, 19-21, Roses, Girona

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 95 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 228 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel achter de receptie was zeer ondervriendlijk. Er kon geen lach van af. Kamers werden amper tot niet gepoetst. Er werden zuivere handdoeken geplaatst en dat was alles. Bedden werden niet op gemaakt. Aan de bar was personeel wel vriendelijk. Maar bediening was ontzettend traag
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers. Hadden kamers op de 2de verdieping waar het warm was door de lichtstraat in het dak. Het zwembad was super. Helaas weinig schaduwplekken. Parasols zou wel fijn geweest zijn. Er is een ruim parkeerterrein aanwezig.
14 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Een gedateerd hotel. Prima voor een nacht, maar niet bijzonders. Kamers eenvoudig, sanitair ook. Bedden heel erg hard. Geen koelkastje en WiFi op de kamer. Zwembad is fijn.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jacco , Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Nette kamers, mooi zwembad en tennisbanen. Nederlandse tv zender Geen WiFi op de kamer dat is jammer. Goed ontbijt buffet met ook warm ontbijt
6 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Hotel San Carlos op 7 aug 2017
Mr. Jacco, thank you very much for your comment, we are very glad to hear our client's opinions. As you said, we provide free access to WiFi in our Hotel in the commen areas, such as the Hall and the Pool-Bar. We hope to see you again soon! Best regards!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net en schoon hotel
Het hotel ligt in een Rustig dorpje vlakbij de stad Rosés. Het eten is er goed en de bediening is vriendelijk. Zowel buiten als binnenzwembad wat vooral in het voorseizoen wel lekker is voor de kinderen omdat het buitenzwembad niet verwarmd is en dan nog te koud is om in te zwemmen. Wij hadden alleen ontbijt geboekt omdat er in het stadje voldoende eetgelegenheid te vinden is. Toch twee keer in het hotel gedineerd en dat was erg goed. We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Vergeet het museum van schilder Dali in Figueres niet te bezoeken of zijn voormalige woning in Cadaques (voor de tweed moet je wel vooraf reserveren anders heb je grote kans dat je er niet in komt)

6/10 – Redelijk

Diana, Kerkrade

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met veel Faciliteiten
Een goed hotel alleen persoonlijk houd ik niet van te grote ontbijt en dinerruimtes..maar met diner kan je wel op het complex in een authentiek spaans restaurant eten wel a la carte. Verder was de sport en hobbyruimte binnen en binnenbad erg verouderd en niet meer goed onderhouden alswel ook de slaapkamer hoewel het er wel gelukkig schoon was.Doordat ze veel faciliteiten voor kids hebben blijven ze wel mensen trekken.Als ze de kamers vernieuwen en die sport en hobbyruimte en de ontbijtruimte in 2 delen zou het ook wel weer een tophotel zijn..en 1 receptioniste met donker haar mag wel eens wat meer haar best doen om mensen verder te helpen om dingen duidelijk uit te leggen of even mee te lopen....want de midgetgolf was wat moeilijker te vinden.En de euro van gratis internet was mijn zoontje ook kwijt terwijl hij nog niet op internet was want de PC had een foutmelding die bruinharige receptioniste zei dat is dat jammer dan moet hij maar terugkomen als het gemaakt is en een nieuwe euro erin doen...nu gaat het me niet om die euro maar om het principe...dit was ook de zelfde receptioniste die niet goed uitleg gaf waar de midgetgolf zich bevind.

6/10 – Redelijk

Lamadahabi

Reisde met familie
Positief: Netheid
The dinner and breakfast were so poor .not generous.
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Julia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van HOTEL CHECKIN SAN CARLOS op 12 aug 2023
Lamentamos que no haya disfrutado de su estancia con nosotros. Una de las cosas que más valoran nuestros clientes son la piscina y el desayuno buffet libre con show-cooking, así como también la atención del personal y la limpieza y amplitud de las habitaciones. En su caso parece que no ha sido suficiente para poder gozar plenamente de su estancia.Muchas gracias por su contribución!

8/10 – Goed

nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HOTEL CHECKIN SAN CARLOS op 27 jul 2023
Merci beaucoup pour votre séjour et pour votre commentaire! Nous serons heureux que vous séjournez à l'hôtel un autre moment.

6/10 – Redelijk

Florian

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre Suite recommandée excellent
Super hotel sur Rosas un peu a l'écart mais cest mieux pour la tranquillité. Nous étions dans la suite avec clim et grande salle d'eau et chambre. Le supplément a payer pour avoir une suite dans un autre bâtiment avec seulement 6 chambres donc moins brillant
7 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Olivier

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 étoiles pas plus...
Suite bidon... Ça sens les égouts dans la chambre il y a des refoulement copieux la femme de ménage essaye de camouflé avec du parfum qui pu encore plus... Il n'y a pas de pommeaux de douche c'est assez bizarre.. La télé ne va pas avec la chambre trop petite vraiment trop petite pour cette gamme de chambre ça ne va pas ensemble. Le lit faut le changer il grince a mort quand je fais l'amour a ma femme ya tout les ressort qui se mettent à couiner nul horrible changer le et vite.. Point positif mais peut mieux faire c'est le buffet matin et soir il est très correct (faite des jus frais le matin car la machine a jus est pourri !!) La piscine super belle est très grande et très propre. Le bar c'est un peut trop cher à mon goût 1 Grenadine à 2€50 ça fait un peut cher le café 1€50, en centre ville il est moins cher. Les employés très gentils et serviable. Bon voilà je ne vais pas abuser mais j'aimerai bien lever 1etoile car 4 étoiles c'est trop ça ne les vaut pas.
5 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Alain

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Chambre décevante pour un hotel 4 etoiles
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Suite con detalles negativos
Estuvimos en una Suite. La habitación era grande y espaciosa. Pero es imperdonable el colchón muy incomodo. Estaba deformado. El wifi no llega a las habitaciones. La TV és muy pequeña ,desfasada(No es smart TV)y se sintonizan pocos canales. En definitiva estos detalles son importantes para una habitación Suite. Por último decir que la calidad del buffet ha bajado respecto las últimas veces que vinimos. A favor la tranquilidad, la piscina fantástica, poder aparcar fácilmente y el trato del personal muy correcto
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist insgesamt gut. Personal freundlich. Küche abends, wer es denn mediterran mag hervorragend. Großes Angebot an Sportanlagen. Fahrzeug ist erforderlich, da gut 4 Kilometer von Roses und dem Meer entfernt. Parkplatz vorhanden aber nicht befestigt und sehr staubig. In den Abläufen entdeckt man man immer wieder größere, oft unnötige Mankos, wie zum Beispiel tagelang zu kaltes Abendessen. Spricht man jedoch die Geschäftsleitung, die immer präsent istWir empfehlen es weiter.
6 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

CORINNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agreable hotel.tres calme.personnel tres accueillant.aux petits soins. Nous recommandons cet hotel.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Magali

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel agréable à l'extérieur de Roses.
Hotel agréable, excentré par rapport à la ville Chambre spacieuse et lumineuse. Propreté irréprochable. La décoration est cependant un peu dâtée et mérite une remise au goût du jour. Petit déjeuner copieux et varié. Pas assez de personnel pour le service cependant. En effet, il est prévu la confection de crêpes à la demande mais personne pour les faire cuire...
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service
Week-end Hôtel San Carlos
Grand hôtel très propre. Personnels sympa. Bon buffet au petit déjeuner. Dommage la décoration des chambres vieillissantes.
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

jean marc

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 etoiles ??????
literie fatiguée frigo aussi eclairage salle de bain au dessus baignoire ne fonctionne pas et trou au plafond traces sur les portes petit dejeuner super et le personnel aussi
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugar tranquilo y cómodo para estar en familia.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la gentillesse et la disponibilité du personnel et la propreté de l’hôtel
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personnel parfait ! Équipement niquel ! Sauf bémol l’isolation sonore très déplorable, nous pouvions entendre tout ce qu’il se passait dans les chambre de l’hotel
7 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Laura

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hôtel’ jolie et propre , cependant aucune activité proposée, ambiance trop calme , aucune excursion ni conseils aux environs... étant touriste je m attendais à un accueil plus approprié.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Pauline

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Instalaciones correctas,limpieza correcta y desayuno variado. Quizas las habitaciones simples y harian falta un poco de reforma, pero correcta
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Simona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grande hotel per famiglie
Giudizio negativo in quanto la titolare , al check-in, ha preteso il pagamento di una penale corrispondente ad notte in più alle due fruite da noi, in quanto, a causa di un disguido sorto in fase di prenotazione, le risultavano prenotate due stanze e non una. Note positive la gentilezza del personale e l" abbondanza e la varierà della prima colazione. Sostanzialmente una struttura per famiglie, tappa di un lungo viaggio , in cui sicuramente non torneremo.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel y la estancia en general muy bien pero las habitaciones muy sencillas para ser un 4 estrellas, fallaba la cisterna del baño y el aire acondicionado
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Au premier abord , le cadre est sympa car au calme . Les couloirs certainement rénovés récemment laissent croire à une chambre du même standing mais loin de là . 4 jours avec mes princesses après deux ans sans vacances , je m'offre un 4 étoiles qui en vaut à peine 3 ... Notre chambre est nettoyée le deuxième jour . On retire bien les serviettes que nous désirions laver mais on ne nous en remets pas ... Obligée d'aller en demander à la réception . Un matin , les deux machines à café du buffet en PANNE . Impossible pour moi de commencer la journée ( on allait à Barcelone ) sans café . Je vais donc à la réception et je demande si il est possible d'avoir un café au bar puisque la machine est en panne ... Le bar n'ouvre qu'à 11h et ce n'est pas de leur faute si la machine est en panne donc je dois m'abstenir de café . Un vrai 4 étoile aurait trouvé une solution . Et sans oublier , tous les soirs , nous nous sommes endormies avec la douce mélodie du ronflement de notre voisin de chambre ... Heureusement que l'équipe est très agréable et sympa et que la piscine n'est jamais surchargée . Nous avons toujours pu nous installer tranquillement sur notre transat . Nous avons tout de même passé un bon séjour mais ne vous attendez en aucun cas à des prestations 4 étoiles ( idem pour le buffet )
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour reposant
Tres bon séjour, l’hôtel est propre le personnel est très accueillant, le petit déjeuner est complet il y’a beaucoup de choix, endroit très calme la piscine est très grande, seul petit hic c’est qu’il faut tjrs prendre la voiture pour se déplacer, aller en centre ville, sinon en voiture le centre ville est à 5 minutes
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Renaud

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce n'est pas normal pour un 4 étoiles de ne pas avoir internet (wifi) dans les chambres. Il n'y a pas non plus de bouilloire/café/thé ni de mini bar (mini frigo). L'air conditionné est trop faible et ne rafraîchi pas suffisament la chambre. Le personnel est super et fait de son mieux.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est très très bien, le.personnel, les repas , les piscines.. seul bémol l'isolation phonique de la chambre au couloir
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

veronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Adil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
J'ai demandé un grand lit surprise on n'a u deux petit lit cot a cot pas cool pour un séjour en n'amour
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
matelas pas confortable. chambre y a pas de isolation
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait chambre très propre , excellente hygiène côté restauration.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel sympathique, un peu vieillot mais ça va. Très bon accueil et service, propre et bien situé.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Anna op 13 jun 2019
Merci beaucoup pour votre séjour et pour votre commentaire! Nous serons heureux que vous séjournez à l'hôtel un autre moment. HOTEL SAN CARLOS

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
bad customer service
Customer service really poor
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

hynda

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Andrés

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Peter, STEYNING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy stay!
The hotel suited us just fine! Excellent pool, friendly people, first-class breakfast. Though we'd have liked to be closer to Roses, so we could have walked down there rather than driving, it was quiet and ideal in every way.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

jean-pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL SANS CARLOS.
Hôtel confortable, avec une restauration très correcte. Le seul bémol est que cet hôtel est éloigné de Roses.
1 nacht verbleven in september 2018