Een binnenzwembad en een buitenzwembad

Beoordelingen van Roros Hotell

4 out of 5
Roros Hotell
An-Magrittsveien 48, Roros

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 519 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 381 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fridge in the room. Nice swimming pool / whirlpool, both inside and outside. Great meals at the bistro.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Resepsjon v/Mia op 25 jul 2023
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på.Hjertelig velkommen igjen!

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A superb swimming pool / sauna / spa - unbelievably good. Had a great room and the staff were very friendly. Good dinner and breakfast
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Jakob op 27 mei 2024
Thank you so much for the kind review!We hope to be able to welcome you at a later occasion!

10/10 – Uitstekend

Merethe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Store fine rom. Flott resepsjonsområdet for mange personer. Deilig frokost. Kort vei til sentrum, men litt trim opp nakken :)
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 4 mrt 2024
Hei Merethe, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

8/10 – Goed

Mbo Gauthier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 29 feb 2024
Thank you for your feedback after your stay. Welcome back anytime!

10/10 – Uitstekend

Ida

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 29 feb 2024
Hei Ida, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

6/10 – Redelijk

Sondre

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 28 feb 2024
Hei Sondre, Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Henning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hit skal vi igjen 😊
Hyggelig opphold, god mat og svært hyggelig og personale, alle møtte oss med et smil og var hjelpsomme. Veldig god mat og godt utvalg av drikke.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 27 feb 2024
Hei Henning, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

6/10 – Redelijk

Thea

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 27 feb 2024
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Jan Ove

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 27 feb 2024
Hei Jan Ove, Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

8/10 – Goed

Anne Marthe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hadde et kjempe fint opphold. Eneste negative jeg kan si er at det var dårlig informasjon da vi sjekket inn. Jeg måtte spørre om når frokosten var, hvor jeg skulle gå for å komme meg til rommet. Jeg kom tilbake litt senere for å spørre om sein utsjekk, som ikke var noen problem. Men hun i resepsjonen skreiv aldri ned noe, så vi visste aldri om det kom til å komme vaskedamer på rommet vårt eller ikke, da det ikke var «vennligst ikke forstyrr lapper» å hente på døren osv…
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mari

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 27 feb 2024
Hei Mari, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Jostein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service og mat.
Supert hotell trivelige og god service. Utrolig god frokost og middag. 8/10 Ikke noe å utsette
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jakob op 23 feb 2024
Hei og takk for tilbakemeldingen!Helt supert å høre at du hadde ett trivelig opphold her hos oss, og du er hjertelig velkommen tilbake!

8/10 – Goed

Jørgen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fint hotell
Fint hotell, litt mye folk og trengsel under frokosten, men generelt fornøyd. Sparken vi lånte var skeiv, men fikk oss kjapt inn til sentrum uten uhell. Litt slitt inventar, men utmerket basseng veier opp. Alt i alt et svært fint opphold
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anita

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Zenitha

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Forbedringspotensiale
Veldig lytt mellom rommene og ut til gangen. Videre opplyses det ikke om at utebassenget, et annet basseng og en sauna er stengt. Utvalget på frokosten har også en del å gå på. Hyggelig betjening.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jan Håkon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Basseng og sauna stengt
Utebassenget, en sauna og ett innebasseng var sengt. Utebassenget var årsaken til at vi valgte dette hotellet.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Elin

Positief: Netheid, personeel en service
Varme på rommet
Vi hadde problemer med å få satt ned temperatur på rommet. Det ble litt vel varmt å sove i.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 29 feb 2024
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

10/10 – Uitstekend

karl

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

hans chr

Positief: Netheid, personeel en service
Gammelt og nytt
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Grete Melhus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonas

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Skuffet
Kaldt rom, fikk ikke justert temp opp Lite rom, trangt bad Kaldt vann i bassenget og boblebadet Frokost ok Service ok
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bente

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Bente, Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet ditt hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

6/10 – Redelijk

Aurora

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Morgenbråk og lite plantebasert
Våknet til høylytt hamring før klokka var 7 på morgenen, før pussemaskin osv gikk igang. Som alltid, tross mail på forhånd, blir servitører sjokket av spørsmål om vegansk pålegg til frokost, og peker og sier "frokosten er der" for å dekke over at de ikke vet hva vegansk betyr. Hvis en må krangle seg til vegansk hver gang en er på et hotell, eller møte spørsmålstegn og rare påstander, så lurer jeg på hvordan en kan kalle seg et miljøvennnlig hotell, når vi vet at kjøtt er dårlig for miljøet og dyrevelferden.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Aurora, Det er beklagelig at dere ble vekket av støy tidlig på morgenen når dere besøkte oss, jeg vil tro at dette dreiet seg om renhold i fellesarealene. Vi tar dette videre internt, renhold skal ikke gjøres så tidlig at det blir til sjenanse for våre gjester. Mht. veganske alternativer på vår frokost så vil jeg videreformidle din tilbakemelding til kjøkkenet og serveringen. Vi er godt vant med å tilberede veganske alternativer til alle våre måltider, så dette skal ikke være ukjent for våre ansatte. Noen av våre ansatte som rydder på frokosten er enda ikke helt ferdig med sin norskopplæring, mulig dette dreier seg om språkferdigheter da du fikk et kort svar om hvor frokosten var plassert. Vi er godkjent miljøfyrtårn bedrift, vi følger alle retningslinjer her og det er ingen restriksjoner mot å servere kjøtt selv om det for mange kan lyde feil i henhold til personlige meninger om dette. Det er beklagelig at oppholdet ditt hos oss denne gangen ikke ble som forventet, vi tar tilbakemeldingen din med oss videre på veien med å stadig bli bedre i jobben vi gjør ut mot våre gjester. Takk for besøket!

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Hans, Tusen takk for din tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trivelige Røros
Trivelige Røros leverer alltid :-)
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Raymond, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Tom Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Tom Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Andreas, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Sissel

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei Sissel, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lena Lindgren / Røros hotell op 25 jan 2024
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Vi ønsker deg/dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Uitstekend

Anne Bang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koselig og god mat.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Mathias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Berit

Positief: Netheid
Ok rom. God seng.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kristoffer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fint hotell, med bra beliggenhet! Synd at alt av spa-avdeling var stengt når vi var der mtp at det var det som trakk mest.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Tor-Einar

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Øyvind Krag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Damian

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Realf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meget bra
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Natalie

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig fornøyd med hotellet. Maten var fantastisk. Anbefales på det sterkeste nå i juletiden!
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Line Bårdseth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nina

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Lars-Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ris og ros
Kontantfritt hotell, og de slo inn feil i baren. Ansatte viste ikke hvordan vi skulle få igjen penger når de var trukket av konto. God service ellers og pluss for at de har starthjelp liggende klar for bil, når det er kaldt!
1 nacht verbleven in december 2023