Smart Guesthouse
Pension bij een trein-/metrostation in Rome
Fotogalerie voor Smart Guesthouse





Beoordelingen
9,6 op 10 – 
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
3 slaapkamers 
Een donzen dekbed 
3 badkamers 
Een haardroger 
Een regendouche 
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
3 slaapkamers 
Een donzen dekbed 
Een bidet 
Een regendouche 
Een haardroger 
Misschien vind je dit ook leuk

Aca Hotel Viminale
Stadscentrum van Rome
- Gratis wifi
 - Airconditioning
 - Schoonmaakservice
 - Receptie 24/7
 
9.2 van 10, Fantastisch, 51 beoordelingen
De prijs is € 222
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Piazza Manfredo Fanti 38, Rome, RM, 00185
Over deze accommodatie
Smart Guesthouse
Gelijkaardige accommodaties

Roma Vespahouse
Roma Vespahouse
- Gratis wifi
 - Airconditioning
 - Schoonmaakservice
 - Geluiddichte kamers
 
9.2 van 10, Fantastisch, 585 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 10 jaar oud.
 
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 6.0 per dag
 
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten 
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Registratienummer van de accommodatie IT058091B4WYKFYUKL
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien. 
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie. 
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.  
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smart Guesthouse Rome
Smart Guesthouse Guesthouse
Smart Guesthouse Guesthouse Rome
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smart Guesthouse
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
VIRGILIO
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VIRGILIO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Robert
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yeiji
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeiji
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wancy
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Wancy
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniela
Reisde met een groep
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniela
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Haya
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haya
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Angelo
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelo
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Maria
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alessia
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place walking distance to train station
Alessia
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Donna
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Donna
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tamara
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tamara
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Monica
Reisde met partner
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Monica
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ariana
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ariana
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in juni 2025

















