Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Salles Hotel Aeroport de Girona

4 out of 5
Salles Hotel Aeroport de Girona
Crta. Aeroport s/n, Riudellots de la Selva

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 387 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 387 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 940 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Janine

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Theo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Mooi hotel met een mooi buiten- en binnenzwembad. Het restaurant had een leuk menu voor een schappelijke prijs. Gewoon goed.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Reception department op 4 jul 2022
Geachte klant, We zijn verheugd te zien dat u genoten heeft van onze diensten en faciliteiten. Wij hopen u bij een andere gelegenheid te mogen verwelkomen. Dank u voor uw reacties. Een groet. Tania, receptie.

8/10 – Goed

Arthur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel voor stop over of een nacht .
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Enric Milian, manager op 22 jan 2022
Good morning, We appreciate that you scored your stay. We hope to see you on a next occasion. Thank you very much again. Best regards, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor overnachting vóór de terugvlucht
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Enric Milian, directeur op 8 okt 2021
Beste klanten, allereerst bedankt voor het delen van uw waardering voor ons hotel. We zijn blij om te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. We hopen u bij de volgende gelegenheid te zien. Dankjewel. groeten Enric Milian, directeur

10/10 – Uitstekend

Bas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooi hotel, groot zwembad. Helaas was de spa gesloten tijdens het verblijf.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Angèlica Colomer, Manager op 29 jun 2022
Beste gast, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij dat je genoten hebt van het verblijf in ons hotel. Met vriendelijke groet, Angèlica Colomer, manager

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top overnachting
Voor de 4e keer als tussenovernachting bezocht. Dat zegt genoeg. Vriendelijk personeel, prima kamer en een lekkere spa
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Enric Milian, manager op 21 jun 2021
Beste gast, we stellen het zeer op prijs dat u even de tijd heeft gehad om ons te scoren. Heel erg bedankt en we hopen dat we je nog eens kunnen zien. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Gert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf vlak bij Girona Airport
Mooie kamer. Goede ligging. Goed restaurant. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Enric Milian, manager op 12 jun 2021
Beste gasten, allereerst bedankt voor het delen van uw beoordeling van ons hotel. We zijn blij om te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid te mogen ontvangen. Dank u. Beste wensen,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes
Schoon en een net hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Enric Milian op 15 aug 2020
Beste gast, We zijn erg dankbaar voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig
Prima hotel voor overnachting op doorreis.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Enric Milian, manager op 7 aug 2020
Beste gast, we stellen het erg op prijs dat je een moment hebt gehad om ons te scoren. Heel erg bedankt en we hopen je weer te zien. Vriendelijke groeten, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handig : vlak bij luchthaven, maar toch erg rustig ; car rental letterlijk naast de deur. Heel vriendelijk personeel. Iets minder : hotel was schoon en netjes maar rook nogal muf overal...
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Enric Milian, manager op 16 feb 2020
Dear guest, thank you very much for your review. It helps us to improve day after day. We hope to see you again in the future. Kind regards, Enric Milian, manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Enric Milian, manager op 7 feb 2020
Dear guest, we really appreciate that you've had a moment to score us. Thank you very much and we hope we could see you again. Kind regards, Enric Milian, manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We werden 5minuten nadat we hadden gebeld voor een luchthavenshuttle opgehaald wat goed was. Het personeel viel alleen tegen. Bij aankomst kregen we alleen een “hallo” en de receptionist was niet goed te begrijpen.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Enric Milian, manager op 16 dec 2019
Dear guest, thank you for having had a time to share your opinion. We regret we didn't achieve your expectations. Kind regards, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Enric Milian, manager op 22 okt 2019
Dear guest, we appreciate that you have spent a moment to score us. We are glad to know that you enjoyed your stay. Kind regards, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

Jolanda, Alblasserdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het geheel deed een wat kil aan, beetje ziekenhuisgevoel. Het eten was boven verwachting; erg goed! Douche was heel goed en lekker ruim. Matrassen vonden we niet zo prettig. Een goed hotel om op tijd voor je vlucht te zijn!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Enric Milian, manager op 21 okt 2019
Dear Jolanda, thank you very much for having shared your experience with us. We are glad that you have enjoyed the stay in our hotel. Kind regards, Enric Milian, manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel super nette kaners schoon alles was top
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 4 okt 2019
Dear guest, we are very glad to know that you have enjoyed the experience with us. We would like to see you in the future Kind regards, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

geertruida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Enric Milian, manager op 14 sep 2019
Dear guest, thank you very much for having taken a moment to share your opinion with us. We are glad to know that you have enjoyed the stay in our hotel. Kind regards, Enric Milian, manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
staff very friendly. rooms smelled not fresh at all. matrasses poor. did not sleep well at all.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 20 jul 2019
Dear Guest, First of all, we are very thankful for your review. Our customers' opinions are very important for us in order to improve our services and facilities. We will take into account your comments. Sorry for the possible inconveniences caused. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
de luchthavenshuttle was geweldig en de wekservice. eten in het restaurant was niet goed zelfs pizza kunnen ze niet goed maken de bodem was zelfs niet gaar.slaapkamer was heetlijk evenala de douche zwemvad was oke maar ligbedden vies e geen drinken bij zwembad binnen stond wel automaat.maar heerlijk geslapen en goede loxatie van het hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 23 jun 2019
Geachte Klant, We danken u hartelijk voor uw reactie. We zijn blij om te weten dat u goed geslapen heeft. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 17 jun 2019
Dear Guest, We are extremely thankful for your evaluation. We are glad to hear that you had a nice stay with us. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Carien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 17 jun 2019
Dear Guest, We are extremely thankful for your evaluation. We are glad to hear that you had a nice stay with us. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 17 jun 2019
Dear Guest, We are extremely thankful for your evaluation. We are glad to hear that you had a nice stay with us. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable
Nice hotel, friendly staff, close to airport.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 4 jun 2019
Dear Mr. Steven, First of all, we are very thankful for your review. We are very happy to hear that you had a nice stay at our hotel. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging vlak bij vliegveld Gerona. 5 minuten per shuttle bus. Nette en moderne kamers en goed diner (a la carte) tegen schappelijke prijs
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Enric Milian, directeur op 1 jun 2019
Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We stellen uw reactie op prijs. We hopen je snel te zien. hartelijk, Enric Milian, directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Enric Milian, director op 1 jun 2019
Muchas gracias por su puntuación

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk en attent personeel!! Netjes en schoon. Soms wel een wat onfrisse geur op de gang (muf). Kwaliteit ontbijt prima, lunchkaart mag wel iets beter maar de pizzas zijn prima!
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 15 mei 2019
Geachte klant, We danken u hartelijk voor uw reactie. We zijn blij om te weten dat u een angenaam verblijf bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 6 mei 2019
Dear Guest, We are very thankful for your evaluation. We are glad to hear that you had a nice stay with us. Kind regards, Enric Milian, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Enric Milian, Manager op 30 apr 2019
Geachte klant, Wij danken u hartelijk voor uw reactie. Wij zijn blij om te weten dat u een angenaam verblijf bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Enric Milian, Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Levenloos hotel
Spa heeft een uitgeleefde sfeer. Het ruikt muf in t hotel Kamers zijn netjes. Ooit vernieuwd. Doucheruimte oud en onverzorgd. Levenloos hotel Wel goede pizza gegeten
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel kalk in de douche, waardoor de douchekop het niet deed. Voor de rest alles dik in orde.
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Ze denken dat het de daklozenopvang is?
Zest ambtelijk hotel met weinig oog voor de gast. Bovendien erg onvriendelijk bij de receptie en denken niet mee. Vinden het nodig om over alles in discussie te gaan. Erg vervelende ervaring en hoewel de kamer op zich netjes was, kom ik hier nooit meer en zal ik het ook iedereen afraden om hierheen te gaan. Toen uiteindelijk alles geregeld was vond de receptionist het nodig mij nog even voor leugenaar uit te maken. Dit vind ik volledig onacceptabel.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

overnachting bij vliegveld
Prima hotel bij vliegveld om te overnachten als je een vroege vlucht moet halen. De kamer is schoon, comfortabel en rustig, maar de inrichting is afschuwelijk en zeer ongezellig!
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Jack, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel close to the airport of Girona
The hotel is fine. Pleasant and fast check-in and -out. Sufficient facilities especially as you probably stay only for 1 night. They have a complementrary shuttle-bus to and from the airport. The restaurant is handy, as there aren't many nearby. But be shure to pay the restaurant bill before you go to bed, or they will wake you up when they find out that they can't book the bill to the hotelbill (!) and you have to come and pay immediately.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

joop, utrecht

Positief: Personeel en service
Tja...
We hebben het hotel uitgezocht op de foto's, die waren top.. Daar aangekomen hing er een beetje muffe lucht in t hotel, en de kamer.. Hey rook gewoon naar vocht, en dit was te merken ook, het beddengoed was erg klam... Spa was tot 2100 open, dus ff zwemmen na t eten zit er niet in.. We hebben er maar een uur of 4 geslapen, en dat was genoeg ook! Ligging is top, 500 meter van luchthaven.. Voor herhaling vatbaar? Als we weer vroeg moeten vliegen , ja mischien wel..

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Een hotel om te overnachten maar ga ergens dineren
Personeel aan de receptie kan klantvriendelijker Kamer was ok. Restaurant is zeer slecht, het leek of de gerechten uit de magnetron kwamen !! Ik vindt het een schande dat men dit een restaurant durft te noemen !! Ook de bediening had er niet echt veel zin in en was nou niet echt klantvriendelijk te noemen. Ontbijt was goed.

8/10 – Goed

Wendy, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel dichtbij vliegveld, voor kort verblijf
Bij aankomst zag het hotel er desolaat van de buitenkant uit. Eenmaal binnen werden we vriendelijk opgevangen en prettig geholpen. Heel handig de shuttle bus naar het vliegveld! En zelfs de wekservice om 4.00 uur in de morgen. Neem nooit een taxi naar het hotel toe, maar wacht gewoon op de reguliere bus naar Girona, die precies voor de deur stopt Kamer was prima, schoon, uitzicht was wat minder, maar ach we sliepen er 1 nachtje

10/10 – Uitstekend

johannes, Meijel , Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Een overnachting is ons goed bevallen. Mooi en zuiver zwembad met perfecte ligbedden

8/10 – Goed

Greta, Zwolle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op 2 minuten van vliegveld Girona
Goed hotel met mooie, schone kamers. Mooi ingericht. Ruime badkamer met prima douche. Uitstekende gratis wifi. Mooi buitenzwembad met heerlijke ligbedden. Let op, in het binnenzwembad moet je een badmuts op. Vervoer naar de luchthaven kan wat rommelig verlopen omdat ze teveel mensen op dezelfde tijd plannen maar het is maar 2 minuten rijden. De bus van en naar Barcelona stopt voor de deur. Onze ervaring met het restaurant was helaas minder goed. Het eten is niet duur maar de kwaliteit is er matig tot slecht De bediening in het restaurant was ook niet echt geweldig. Ontbijt hebben we niet genomen dus daar kan ik niet over oordelen.

10/10 – Uitstekend

Luc, Tremelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Geweldig hotel vlak bij de luchthaven van Gerona met een vlotte pendeldienst. Gratis wifi op de kamer.

8/10 – Goed

Frans&Pierre, Oss

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in buurt vliegveld.
Prima hotel als je overnachting in buurt van vliegveld wilt. Nette kamers en douche groot slaapgedeelte ook in orde. Verwacht geen super mooie omgeving tussen de twee wegen maar erg handig als je vroege vlucht hebt je wordt gratis gebracht naar luchthaven. Personeel erg vriendelijk en een ijskastje op kamer. Mooie tuin en spa waar je geen last hebt van de buitenwereld. We hebben het alleen gebruikt voor slapen en de binnenstad ervoor bezocht en heerlijk gegeten in centrum dus in hotel geen gebruik van gemaakt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Vage

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

R.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor een door reis overnachting!
Prima door reis hotel voor een overnachting. Jammer dat het ontbijtbuffet niet is inbegrepen en er alleen van het restaurant gebruik gemaakt mag worden als je het buffet gebruikt. Van de kaart iets gebruiken is prima maar dan eet je echt in een ongezellige omgeving. Het diner buffer is oké. Snap dat het lastig is om de gebruikers uit elkaar te houden. Is wel wat op te vinden.... Tafels iets meer scheiden voor de gebruikers die van het een of ander gebruik maken

10/10 – Uitstekend

niels, Eerbeek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk luxe hotel.
Goed en mooi hotel dicht in de buurt van het vliegveld. Op een goeie 11 km van Girona dus er is nabij het hotel niks te beleven. 1avond in het hotel gegeten maar dit was echt slecht. Duidelijk geen 4 sterren waard. De kip was net een touw zo droog. Ben zelf wel is vergeten dat er kip in de oven zat maar die was nog lang niet zo droog als de kip van het hotel. Verder een heerlijk hotel als afsluiter van onze heerlijke vakantie in spanje.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel voor op doorreis.
Mooi hotel voor. Tussenstops.Rustige ligging en makkelijk bereikbaar.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie kamer prachtig zwembad binen uit buiten
bubbelbad en veel sproeielementen in het binnenbad wat erg lekker warm was. fijne ligstoelen en mooi buitenzwembad rustige omgeving.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Close to airport, 15mins from trainstation G
Prima, incl pick up from airport and nice breakfast for €9

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima plek in de buurt van airport Girona Compleet hotel met gastvrije medewerkers

10/10 – Uitstekend

paul, Wijk bij Duurstede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel, dichtbij vliegveld.
Goed hotel dicht bij het vliegveld om goed uitgerust de volgende dag de reis te vervolgen. Niet op loopafstand maar shuttle beschikbaar. Ga niet dichterbij zitten, dat zijn slechte hotels.