Exterieur

Beoordelingen van Nutfield Priory Hotel And Spa

4 out of 5
Nutfield Priory Hotel And Spa
Nutfield Road, Nutfield, Redhill, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 198 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 355 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Heerlijk rustieke omgeving mooi oud gebouw véél smalle gangetjes en trappartijen door het gehele gebouw Schitterend uitzicht tijdens het ontbijt met erg vriendelijke bediening
Reactie van Michael op 27 apr 2018
Thank you for taking the time to review your recent stay at Nutfield Priory on Hotels.com and for the comments you have made. Your feedback is very helpful in helping me to understand how well we are meeting the expectations of our guests and I was pleased to read that your stay with us was successful. I do hope that we can look forward to welcoming you back to Nutfield in the very near future. Warm regards Michael Michael A McKay FIH GENERAL MANAGER

6/10 – Redelijk

anne

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was duidelijk aan de mindere kant.

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Esirigho

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, classy hotel
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly helpful staff beautiful surroundings highly recommended
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

PAMELA, Winter Springs

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

mrs helen l

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent, going the extra mile to be helpful and accommodating. Special shout out for Ben on front of house, superb service!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van GM op 25 feb 2024
Dear Mrs Helen I, Thank you for the lovely comments in regards to our staff, but in particular Ben. He was thrilled to read your feedback.Please do come back and visit us again in the not so-distant future.Warm Regards,Richard StoreyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful building, faultless staff, excellent food and drinks. Thank you so much!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van GM op 25 feb 2024
Dear Catherine,thank you for taking the time to submit your feedback. I am pleased to read that you enjoyed the building, the staff, food and drinks. Please come back and visit us soon again. Warm Regards,Richard Storey General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Richard op 24 jan 2024
Dear Paul,thank you for taking the time to submit 5/5 rating. I am pleased to know that your visit was flawless.Please come back and visit us soon again. Warm Regards,Richard StoreyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Birthday party with friends
Great meal with friends in a private room excellent service through the night thank you to all the staff
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short break
Hotel is lovely and clean, food was amazing and service is very attentive. From my prospective the only down side is to get to the spa you have to leave the hotel which, when it’s raining isn’t so great. But 100% would recommend.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Moira L., Rickmansworth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place with lovely people
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Richard op 9 nov 2023
Dear Moira L,Thank you for your kind words and fabulous rating. Please come and visit us soon again. Warm RegardsRichard StoreyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Kathleen

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Richard op 9 nov 2023
Dear Kathleen,Thank you for the fabulous rating. Please do come back and visit us again. Warm Regards,Richard Storey,General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Vahid

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doenst worth it
We stayed for a night as our flight delayed. We checked in around 8 pm, the lady working there was not happy and helpful at all. Pointing me to the exit door in the car park to get to my room! When I asked we have two heavy luggages, she still insists that’s the shortest way to get to our room. We paid £400 for a night! The breakfast is minimum; the buffet was empty and they had short of staff! It’s a shame because the building has some characters and beautiful garden!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Richard Storey op 22 aug 2023
Dear Derek, Thank you very much for taking your time to share your feedback with us. I am delighted that your stay was worthy of near-perfect scores and I have shared these very positive ratings with all of the team here .Thank you once again for your kind help. I do hope we can look forward to welcoming you back to Nutfield Priory in the not-too-distant future.Warm regardsRichard StoreyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Sally, Epsom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was amazing!!! The service in the restaurant was superb. The Chef made us a special dessert to celebrate our 30th Wedding Anniversary.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Richard op 6 aug 2023
Dear Sally,thank you for taking the time to post your review. Alec our Head Chef is very pleased to read that you enjoyed the food. I hope you had a memorable 30th Wedding anniversary with us.Please do come back and visit us again.Warm RegardsRichard StoreyGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Richard j m

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Richard Storey, General Manager op 16 jul 2023
Dear Richard, thank you for the perfect rating. Please come back and visit us soon again.Warm RegardsRichard Storey

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing service. Cant wait to go back and recommend to friends.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Richard Storey, General Manager op 16 jul 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to submit the fabulous rating and kind comment. Please come back and visit us again.Warm RegardsRichard Storey

10/10 – Uitstekend

Samuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nutfield Priory Hotel And Spa was a marvelous place to stay and to experience! My wife and I were on our honeymoon and would stay here on future trips! Nutfield was extremely convenient just outside of Redhill. Though it was just a short distance away, it truly felt as an exclusive retreat once you reached the property! The staff were so welcoming and knowledgeable! Additionally, the dinner service was fantastic!
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Neldes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was just ok but the property was fantastic and the front desk staff and room service as well. The restaurant staff was just average as we were directed to eat there and then we were not allowed as it was New Year’s Day and they had meals already assigned.

10/10 – Uitstekend

Anders

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Marcel

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

vincent

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service
Staff excellent. Hotel in general very good
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

steven

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great night stay
A lovely night stay, I just wished we'd stayed longer. Staff were amazing very helpful and happy. The food in the restaurant was fabulous and catered for coeliac and lactose free. The rooms were comfortable and the whole atmosphere was relaxing
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Emily

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An extraordinary building that is being lovingly maintained for the enjoyment of guests. Modern health club and pool facilities are well separated from the historic part of the building. Staff are exceptionally welcoming and friendly. Guest facilities are exemplary.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Darren

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Julian

3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of the staff were extremely lovely and its a very welcoming place
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Paul

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous hotel and staff - the staff really make this a fantastic place to stay. It's quiet with a beautiful view and nothing is too much trouble for the staff. I would highly recommend staying here I loved it !
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Parviz, Pennington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Henry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attentive staff.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

ROBERT J

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert J
Really enjoyed our stay. The hotel is superb with tremendous well kept grounds. Sitting on the terrace in the evening looking out over the grounds and across to Redhill air field is so relaxing. Spa facilities really good though slightly longer swim times for children would be welcomed. Food and bar services top notch with all staff totally customer focused. Terrific weekend break to recharge the batteries!
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Cristiane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is wonderful and extremely exquisite. It’s literally a castle in the English countryside. Everything was ready for our arrival and even a little bit late we managed to have dinner which was great! The only downside is that they put a rolling bed for my daughter with a really really bad mattress - so thin that one could feel wood from the bed frame - and unfortunately nobody could help us with that. Breakfast included was great, just a little slow - but, if you are not in a rush just enjoy the wonderful views. The food, considered Modern English Food was extremely well prepared! Didn’t match our taste though, but no complaints here!
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we had a lovely stay all be it short , but the place was fab so we will return
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Moona

1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

James

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived we were given our room key and directed to a totally different part of the hotel. We rang reception and we’re told we had gone the wrong way even though we followed the directions exactly. We were given new directions which involved several flights of stairs but when we arrived at our room, the key card did not work. We rang reception and had to insist they bring us a new key card. Breakfast choice was very restricted and the service was atrocious-the tea was so weak it looked and tasted like water and it arrived with some toast before we even had cereal! Toast entirely cold by the time we ate our hot breakfast. Also the glass of orange juice we requested was only half full on both mornings and there was no staff around to request a refill. The hot breakfast was just ok but again was so small in quantity, twice as much would have been normal in any other hotel we have ever stayed at. The room itself was relatively clean but the bed was the smallest bed we have slept in in over 40 years. The overall impression was that the hotel is very very overpriced at £ 400 per night and at that price we’d have expected a much better room, a bed large enough for 2 people and definitely a proper full breakfast. Also our tv didn’t work It seemed that serving as little as possible to maximise profits were the main and really only motive behind providing breakfast. The worst hotel experience we’ve ever had and if I could give it a minus rating I would. Extremely disappointed
2 nachten verbleven in mei 2022