Miss Hong House
Pension aan het strand van Rayong met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Miss Hong House





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
16 aug - 17 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Familie vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

35 Moo 4, Phe sub-district, Muang District, Sai Kaew Beach, Rayong, Rayong, 21160
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tubtim Resort
Tubtim Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
8.6 van 10, Uitstekend, 381 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: THB 400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: THB 390 als je incheckt tussen 13.00 uur en 18.30 uur
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Miss Hong House Koh Samet
Miss Hong House
Miss Hong Koh Samet
Miss Hong
Miss Hong House Guesthouse Rayong
Miss Hong House Guesthouse
Miss Hong House Rayong
Miss Hong House Rayong
Miss Hong House Guesthouse
Miss Hong House Guesthouse Rayong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Miss Hong House
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helen
7 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ziad
Reisde met familie
8 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ziad
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rosemary
Reisde met een groep
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosemary
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tilda
3 mrt 2025
Tilda
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Sophie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Martin
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super til prisen
Martin
11 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
REMY PHILIPPE
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 stars place. (10 for the staff)




REMY PHILIPPE
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
kirk
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
kirk
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Matthiaz
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthiaz
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ooly
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ooly
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Book it now!

Johan
11 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
John
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charming

John
7 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
gianni
5 aug 2024
gianni
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
gianni
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gianni
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Joshua
Reisde met partner
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
emmet
24 mrt 2024
Positief: Personeel en service
emmet
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
takashi
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
takashi
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Werner
Reisde met partner
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werner
10/10 – Uitstekend
Anders
10 jan 2023
Anders
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Peter
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Mark
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Olle
13 jan 2020
Olle
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
peter
Reisde met een groep
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppen!!!
peter
1 nacht verbleven in december 2019