Wi-Fi gratuit, draps fournis

Avis sur Super OYO 635 Seven Days Hotel

2 out of 5
Super OYO 635 Seven Days Hotel
57, Jalan Lipis, Bandar Raub Perdana, Raub, Pahang

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 2 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 3 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 11." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 11." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Mohamed

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ammy le 25 févr. 2024
Hi, Mohamed! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah.

4/10 Médiocre

Reefa

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Cheshta le 8 nov. 2021
Hi, Reefa! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Ivy

6/10 Satisfaisant

NORAIZAN

Just nice for a short break
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Hannah le 4 oct. 2021
Hi, Noraizan! Thank you for sharing your feedback with us. We will work even harder for your complete satisfaction and make your stay turns out to be an amazing experience next time. Regards, Hannah!

8/10 Bien

Md hafidz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Completely satisfied
Overall was good for me & my wife. The room condition, good and all staff's were really friendly. Only need to improve was the water for shower, to slow.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de OYO le 3 mars 2020
Hi, Thank you for your rating and the valuable feedback. We have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Bella!

8/10 Bien

Nik Mohd Syazwan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Puas hati
Simple hotel bagi saya. Kedai halal xnampak sangat di sekeliling. Nasib baik KFC kat sebelah belakang je. Katil sedap tidur. Ada sediakan simple breakfast. Sangat berbaloi dengan harga
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was kindly received with my bicycle, allowed to check in early and store my bike safely. The management generously provided nasi lemak for breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Cheshta le 21 juin 2019
Thanks for applauding, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet your expectations. Keep posted us with your future reviews as well. Regards, Cheshta

4/10 Médiocre

Sainah

Séjour de 4 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yes..honestly staff n tqsm
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Megha le 18 mars 2019
Hey, Thank you so much for the wonderful rating. Please share your views in the future as well. Have a nice day! Regards, Megha

8/10 Bien

Nor, Raub

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The cleanliness of the hostel and hospitality.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Megha le 18 mars 2019
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Nor! We will work even hard to make your stay memorable one :) Regards, Megha

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Megha le 5 avr. 2019
Hi, We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Megha le 5 avr. 2019
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Barbara