Interieur

Beoordelingen van Pullman Shishi Mattison

4.5 out of 5
Pullman Shishi Mattison
Shiquan Road No. 2, Industrial Zone, Quanzhou, Fujian

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 48 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wayne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel in Shishi
This is the best hotel in Shishi for many reasons. The rooms are big and the beds are comfortable. Large bathroom with soaking tub. Outdoor pool with indoor spa, sauna and steam room. Free underground parking. The breakfast buffet offers a huge selection of tasty items with made to order noodle soup, omelets and eggs any way you want them. Professional and caring staff from the front desk, restaurant and housekeeping. Received a complimentary fruit basket on arrival and snack tray in the afternoon. My daughter loves this hotel!
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is very good Abd clean Abd good staff
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Kuan Hung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
早餐選擇多,服務人員很幫忙
15 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Eric Lin op 7 dec 2020
尊敬的顾客,非常感谢您选择石狮明昇铂尔曼酒店,感恩您对酒店的认可,酒店以“让彼此更亲近”为顾客承诺,致力于实现更加细致温暖的五星服务!希望在您下次入住,可以给您更优秀的入住体验,祝您生活愉快!

10/10 – Uitstekend

Hung chih

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Wayne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In town get away
Great hotel.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Eric Lin op 8 sep 2020
Dear customers, thank you very much for choosing to stay at Pullman Shishi Mattison Hotel, which is dedicated to making each other closer. Provide the best service to every customer. It's a great honor to receive your five-star praise. We will continue to work hard with our first heart. Looking forward to your next visit! I wish you a happy life!

8/10 – Goed

Tung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will come back again
I will definitely stay this hotel again. Reasonable price with nice room, good breakfast. The are
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Color Yang op 23 jan 2020
Dear customer, thank you for staying with us at Pullman Shishi Mattison . We are honored to receive your nice feedback. We will continue to work hard and look forward to your next stay. Welcome back someday! :)

10/10 – Uitstekend

Seonghun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 친절함.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Color Yang op 1 feb 2020
손님께서 좋은 피드백을 받았서 정말 감사합니다. :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were big and cozy. Beds were great, and the location of the hotel is close to many eateries
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Color Yang op 7 jan 2020
Dear customers, thank you very much for choosing to stay at Pullman Shishi Mattison Hotel, which is dedicated to making each other closer. Provide the best service to every customer. It's a great honor to receive your five-star praise. We will continue to work hard with our first heart. Looking forward to your next visit! I wish you a happy life.

8/10 – Goed

CHENG CHIEH

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
住客素質不太好,在大廳吸菸直接丟在地板。 不能吸菸的樓層打開電梯還是聞到煙味。
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Color Yang op 25 nov 2019
尊敬的顾客,感谢您选择入住石狮明昇铂尔曼酒店,很抱歉未能给您一次愉悦的入住体验,对于您所提出的问题,我们会继续关注和跟进,加强吸烟与非吸烟顾客的沟通,并及时劝阻在大堂吸烟的行为。希望不久的将来能有机会再次为您服务,真诚地期待您再次光临!

10/10 – Uitstekend

IENG IENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice hotel. consider it is a small town in china. will visit again if i go there next time
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Betty op 28 aug 2019
Dear customers, thank you very much for choosing to stay at the Shishi Mingsheng Pullman Hotel, which is dedicated to making each other closer. Provide the best service to every customer. It's a great honor to receive your five-star praise. We will continue to work hard with our first heart. Looking forward to your next visit! I wish you a happy life.

10/10 – Uitstekend

Trevor, La

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

CHEE HONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel spacious and comfortable. Staffs well disciplined. Quality good. Hotel surrounding have no recreation like shopping streets
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Trista Li op 23 jul 2019
Dear customers, thank you for choosing to stay at Pullman Mattison Hotel. We are honored to receive your favorable comments. We will continue our efforts and look forward to your next stay. Welcome to visit us next time.

10/10 – Uitstekend

mimi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van H8624-Trista op 13 jun 2019
尊敬的顾客,非常感谢您选择下榻石狮明昇铂尔曼酒店,感恩您对酒店的认可,酒店以“让彼此更亲近”为顾客承诺,致力于实现更加细致温暖的五星服务!希望在您下次入住,可以给您更优秀的入住体验,祝您生活愉快!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
冷氣沒有熱死,水又不多給。還什麼國際品牌洒店太懶,下次不入住。希望你們酒店能改進,早餐還是不錯。謝謝!
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was Amazing
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Youn sang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best value hotel in China
This hotel is the best value hotel in China. Clean and Comfort with low price. 5 stars !!!
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Needs a couple of things... Urgently
The hotel is fairly new. The rooms / amenities are excellent. The cons are No English TV channels. This can be very bothersome. They should have atleast 2 English News channels, 1or 2 English Sport Channels, 2 /3 English Movie Channels and about 1 or 2 English Entertainment Channels. Breakfast was fine maybe they could do a proper Western Section with an egg station.
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Imre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Udvariatlan személyzet.
Repülőtőtértől nem messze található szálloda. Szoba tágas és tiszta . Reggeli rossz, gyenge minőségű. Személyzet felkészületlen. A szálloda managere udvariatlan, felkészületlen és alkalmatlan a vendéglátásra
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Trista Li op 14 mei 2019
Dear customers, thank you for choosing to stay at Shishi Pullman Mattison Hotel, which is aim to improving five-star service for customers. According to your suggestions, we will feedback the relevant departments to adjust ! look forward to your next visit!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Trista Li op 14 mei 2019
Dear customers, thank you for choosing to stay at Shishi Mingsheng Pullman Hotel, We will continue to work hard. Looking forward to your next visit!

8/10 – Goed

Michael, Taipei

Positief: Netheid, comfort kamer
以差不多這樣的價格,在這能住到套房,CP值算是很不錯!可惜房間內的清潔若能再加強、不要有感覺油亮(油漬感)的,會更好
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Nga Nga

Positief: Netheid
未能依據網上訂房要求安排不住樓層邊房指示,酒店同事稱未有收到相關指示資訊,令影響整個旅遊心境。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

MAN CHENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間乾淨,寬鬆,舒適,不愧是一間四星半的好酒店。
房間乾淨,寛鬆,舒適,完全是我心目中的理想酒店
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

CHIH-CHIEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Nice choice to stay exploring the cities around.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A remote fault let me drop it to 4stars
The hotel is good except for the remote control - cannot use in bed. The technician come up and ask him go nearer - what a joke.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, poor location
Good hotel but a long way from the centre of Quanzhou so not good for sightseeing etc. Staff had very limited English which was surprising since this is [art of a major chain - the Accor Group.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Lee Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Charmane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

jason , Vancouver Canada

Positief: Comfort kamer
Good hotel
Very nice hotel while a bit distant from downtown. A very comfortable hotel with polite staff. However, breakfast choice is limited. Overall, it was great.
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Man Hung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good environment
Good service and helpful staff
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for business, clean, friendly staff.
Overall stay was great, but as is often the case with most Chinese hotels, the star rating is generally one higher that it’s worthiness.
6 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Bard Lord

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rápida estadia.
Estadia rápida, o hotel é ótimo, única coisa é que a sala fitness abre às 8h da manhã, para quem vai a trabalho e quer fazer atividade física, não consegue.
Reactie van Trista op 14 mei 2019
Dear customers, thank you for choosing to stay at Shishi Pullman Mattison Hotel. It is a great honor to receive your five-star praise. The hotel gym opens at 7 a.m. and closes at 11 p.m. Looking forward to your next stay!

8/10 – Goed

Antonios

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Trista li op 14 mei 2019
Dear customers, thank you for choosing to stay at Shishi Pullman Mattison Hotel. It is a great honor to receive your five-star praise. Looking forward to your next stay!

10/10 – Uitstekend

Chun Hsiang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的酒店

8/10 – Goed

WENG I

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨整潔
Wifi好,乾淨整潔

8/10 – Goed

Yau Chiu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good for relax, convenient for sight seeing

10/10 – Uitstekend

XIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Phil, Leicester, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel with good service
The hotel seems new and so offers a luxury feel, with friendly, helpful staff.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad C/P value to book for business trip.
Warm services, clean guest room. Service with smiling during breakfast. Good bath tub but no bath salts provided. No welcome drink or in-room fruits.

10/10 – Uitstekend

cammy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務好,非常清潔,住得舒服

10/10 – Uitstekend

Yi-Hsiang

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
入住隔兩天 剛好有校友會...櫃台服務人員可能處理人數太多 態度不好...我要續住 打電話下去 也不聽清楚我的問題 就急著想掛電話,整體還可以 就是 櫃台要加強 好像人一多就忙不過來 沒有什麼專業應對能力

8/10 – Goed

kwok keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性价比高,下次会再住。

10/10 – Uitstekend

samson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
location its ok, Chinese restaurant back of the hotel is very good, room very new/clean ,only rest room w/leak from shower room

8/10 – Goed

ShikeRu, Thailand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conveniance
Good service, Staff can speak English, Breakfast is good too.

8/10 – Goed

thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Bill, usa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brand new hotel, great deal,great breakfast.

8/10 – Goed

WENG I, Macau

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Wifi & clean tidy room
乾淨整潔,有多插頭充電線省去煩惱,30樓有停機坪。