Hotel Pivovar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Praag

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Economy driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Economy vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Economy eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 6 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Pivovar?

Ja, honden en katten zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van CZK 100 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost CZK 200 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Pivovar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Pivovar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Pivovar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CZK 580 per voertuig.

Waar staat Hotel Pivovar?

Dit hotel ligt in Praag 9, op 1 km van O2 Arena en op 5 km afstand van PVA Letnany Exhibition Center en Markt van Praag. Ook Oude Stadsplein en Wenceslasplein liggen op 10 km afstand. Metrostation Vysočanská ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Nádraží Vysocany Tram Stop is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Pivovar

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 76 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fijn hotel voor een paar dagen Praag!

Zeer goed hotel in een rustige wijk. Metro en tram naar het centrum op 400 mtr. Vanwege de uitstekende weersomstandigheden werd het terras tot ca. 2 uur snachts luidruchtig bevolkt, en omdat de kamer geen airconditioning had, zou slapen met een open raam geweldig zijn geweest, helaas was dit niet het geval en was slapen in een hete kamer de enige mogelijkheid. Ontbijt was uitstekend, en het personeel attent en vriendelijk. Advies is dus, neem geen kamer en de terras zijde!
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Václav

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tento hotel můžu opravdu doporučit všem.

Dlouhý check in(jen jedna pokladna), obsluha baru neumí načepovat pivo, ale jinak hotel čistý, perfektní snídaně a na pokoji sociálky super. V blízkém okolí nefunkční restaurace jiného typu(restaurace v parku). Super poloha 5 minut od metra(stanice Vysočanská).
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Charlotta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Wonderful place to stay

Nice and clean. Helpful and friendly staff. Very comfortable beds and nicely furnished room. Despite not being located in the city center you can easily get there with the metro (tickets available in vending machines at the station 5 minutes away, and can be paid for by card). I would really recommend this hotel to others!
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sarka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

výborná volba

výborné ubytování pro pracovní cesty, lze pracovat v prostorném pokoji i na terase hotelu.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Stanislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lage und Zustand gut Freundlichkeit Personal ungenügend: kein Lächeln, keine Wohlfühlatmosphäre, man fühlt sich nicht willkommen Frühstück sehr einfach, viele Fertigprodukte
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Lenka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vybrán kvůli lokalitě - blízko O2 arény. Velmi mě prekvapil čistotou a vybavením. Vše fungovalo tak, jak mělo.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Miluse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Milan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Josef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Mateusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wszystko w porzadku . Nie mamy nic do zarzucenia
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Milan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Katerina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Pivovar

Pokoj čistý, pohodlný, servis skvělý, chválím milý a ochotný přístup. Snídaně byla vynikající. Hotel vřele doporučuji.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Zuzana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein aber fein

- familiäres Hotel - freundliches Personal - nahe U-Bahn-Station - gutes Frühstück
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

fabian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr gutes hotel gut zu erreichen
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Wojciech

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Przytulny hotel

Dobry hotel
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good hotel

The hotel is clean and quiet, the staff are helpful and the location is quite convenient -especially for guests coming into Prague with a car.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Kvetoslava

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Velmi příjemný hotel, metro blízko, čistý, moderní, skvělý personál, vynikající snídaně. Děkujeme
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Irena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jelikož jsme byli ubytování jednu noc nemůžeme nijak hodnotit hotel, ale vždy ,když jedu do Prahy snažím se ubytovat v tomto hotelu. Pokoj se nám líbil, koupelna perfektní a restaurace pro snídaní také byla dobrá včetně nabídky snídaně. Tento hotel doporučuji svým známým. Je sice trošku dále od centra , ale doprava tento slabý nedostatek řeší.
1 nacht verbleven in december 2017