Façade de l’hébergement

Avis sur Radisson Blu Poste Lafayette Resort & Spa, Mauritius (Adults Only)

4 out of 5

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 23 avis sur 61." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 28 avis sur 61." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 61." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 61." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 61." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

RVLIS, Grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel ADORABLE ! Bel Hôtel
Nous revenons tout juste de l'Ile Maurice (du 19 au 25 juin 2017). Hôtel très bien situé pour les amoureux de la tranquillité mais cependant bien desservi. Notre chambre était spacieuse avec vue sur la mer. Le ménage est fait tout les jours, les produits remplacés et en quantité suffisante (savon, shampoing...). Le lit king size est équipé d'un matelas vraiment très dur. Le minibar est bien fourni. Nous avons apprécié le petit plateau bouilloire avec café, thé, chocolat... Concernant la nourriture (nous étions en demi-pension), elle est variée et fraiche. Nous avons beaucoup aimé les poissons grillés. Le petit déjeuner est également pour tous les goûts : pain, brioches, crêpes, céréales, yaourts, fruits, bacon, oeufs, jambon cru, cuit, fromage.... sous forme de buffet. Le soir, il y a un thème et nous nous sommes régalé à chaque fois. Concernant le personnel, tout le monde est extrêmement chaleureux, souriant, à l'écoute et très sympa !! Un accueil vraiment très agréable et ce dès notre arrivée. Le petit geste vraiment gentil est le pare brise de notre voiture de location garée sur le parking de l'hôtel nettoyé tous les jours.
Séjour de 6 nuits en juin 2017
Réponse de La Direction le 5 déc. 2017
Cher RVLIS, Au nom de toute l’équipe, je vous remercie sincèrement d’avoir choisi notre établissement et nous sommes tous vraiment ravis d’avoir pu contribuer à faire de votre séjour un succès. Quelle joie pour nous de vous savoir conquis et ravis par le cadre unique, nos prestations, notre service et les attentions personnelles que nous prodiguons à chacun de nos hôtes. Nous ne manquerons pas de féliciter nos formidables représentants. Nous sommes heureux d’avoir été à la hauteur de vos attentes et nous espérons que nous aurons l’honneur de vous accueillir pour un prochain séjour chez nous. Nous espérons vous retrouver très bientôt. Sincèrement votre, La Direction

8/10 Bien

Gaëtane

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel vue plage mais excentré
L'hôtel est en bord de plage, la vue est jolie, la restauration est très bien, le personnel sympathique. Mais il faut absolument louer une voiture pour visiter, il n'y a rien aux alentours. Le site est très venteux. Hôtel très correct mais pas de "coup de coeur"

4/10 Médiocre

patrick

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant
Dommage qu'il n'y ait pas de service bar au bord de la piscine et que la mer, à cet endroit, soit rarement pratiquable. Manque de parasol. Bonne qualité de restauration, grande propreté des chambres.

10/10 Excellent

damien, Bordeaux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel a recommander !!
Sejour a la hauteur de nos attentes un accueil digne d'un palace, un cadre idyllique et une propretee irreprochable. Le restaurant nautilus offre une cuisine variee et tres gouteuse. Le restaurant 180 est un snack de moyenne classe mais avec un tres bon rapport qualite prix. Le phi est un restaurant decevant qui ne merite pas de reserver plusieurs jours a l'avance et de payer les plats a la carte. Les chambres sont hyper clean et la vue paradisiaque. Un hotel a recommander pour des voyages aussi bien en couple qu'en famille. Une tres belle adresse

10/10 Excellent

bes, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon séjour
super vacances dans l 'hotel ,rien a redire sur le personnel ,un service impeccable ,le restaurant très bien ,la piscine et l' océan le reve ,on reviendra

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Charlotte, Saint Pierre de la REUNION

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable- Bonne restauration
Hôtel un peu éloigné, mais nous avons passé un agréable séjour. Chambre propre, personnel à votre écoute. Bonne restauration.

10/10 Excellent

Ophélie et Julien, Réunion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour en amoureux
Nous avons séjourner à l'hôtel Centara Poste Lafayette du 13 au 16 février 2014 à l'occasion de la St Valentin. L'accueil a été super, les employés ont étaient à notre service du début à la fin (port du bagage, cocktail, explication... ils étaient disponibles à tout heure). Nous avons également adoré le cadre moderne de l'hôtel, le lit king size et la literie très confortable. Le restaurant proposé un buffet très copieux le matin et le soir ce qui a fait notre bonheur! Propreté également irréprochable! Petit bémol pour l'emplacement de l'hôtel qui ne nous a pas vraiment gêné car nous étions prévenu et avions loué une voiture. Pou notre part, c'était un magnifique séjour. Nous conseillons cet hôtel et repartirons très bientôt.

8/10 Bien

J.LAURET

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vacances reposantes
il vaut mieux avoir une voiture si on veut bouger j ai bien apprécié l endroit beaucoup de verdure Mais beaucoup de vent aussi en hiver il vaut mieux eviter si on est frileux

6/10 Satisfaisant

Philippe, Réunion

Les points forts : Propreté
Bien, mais peu faire mieux
L'hôtel est un peu excentré par rapport aux endroits touristiques, mais du coup c'est très calme. Service et l'état de l'hôtel correct. Le dîner en buffet est satisfaisant. Néanmoins un petit bémol pour les desserts et il n'y a pas beaucoup de variété dans le choix des fruits. Les recommandations de l'hôtel sur la tenue pour le dîner ne sont pas respectées par beaucoup de clients (il y a même des gens qui ont dîné en jogging) et la Direction ne dit rien.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel recent, chambres tres confortables quoique petites ( difficile de caser les bagages), baignade difficile à la plage et piscine trop peu profonde pour nager. Buffets variés et très réussis, personnel tres accueillant. Emplacement un peu isolé, mais calme.

8/10 Bien

JG, Réunion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel agréable belles prestations
ce séjour a été reposant et relaxant grâce à la gentillesse et disponibilité du personnel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

bulent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very nice hotel nice employees nice welcome and resepsion
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Vishal le 20 nov. 2023
Dear Bulent,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. We will definitely share your very encouraging comments to all those who have contributed to your memorable experience.We look forward to welcome you back very soon.Best regards,Ivan.CCluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel ok, mit einigen Abstrichen
Dieses Hotel war der letzte Zwischenstopp auf einer Mauritius Rundreise mit meinem Freund, die wir auf eigene Faust geplant hatten. Wir wollten noch ein paar Tage einfach nur entspannen, hatten hier aber leider ein Hotel erwischt, in dem viele deutsche Pauschaltouristen sind. Das Hotel an sich, war in Ordnung, das Essen durchwachsen. Es gibt zum Abendessen ein Restaurant mit Buffet und eins A la Carte. Zweites war leider bereits für unseren gesamten Aufenthalt (4 Nächte) ausgebucht, sodass wir dieses nicht einmal testen konnten. Die Getränke, vor allem Cocktails, Säfte und Wein, haben uns gar nicht geschmeckt. Außerdem waren morgens um 8 Uhr schon alle Liegen mit Handtüchern belegt und abends dröhnte aufgrund der Animation bis 22:30 Uhr laute Musik. Da auch der Strand nicht der schönste war, sind wir letztendlich nur zum Schlafen und Essen (da wir Halbpension gebucht hatten) ins Hotel gekommen. Insgesamt war das Hotel leider nicht so ganz unser Fall und wir würden es definitiv nicht nochmal buchen.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Vishal le 20 nov. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for staying at our resort and for taking the time to write about your experience.We sincerely apologize for the shortcoming you may have encountered whilst staying with us. Rest assured that we have reviewed our process and corrective measures have been taken to avoid any such recurrence in the future.We look forward to welcome you back very soon.Best regards,Ivan.CCluster General Manager

8/10 Bien

Steve

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Having to pay for drinks separately when our meals were included in the costs of the room was annoying. Did not know taxi service with the hotel is so expensive so stopped us from visiting some places.
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Vishal le 22 mai 2023
Dear Steve,First and above all, we would like to sincerely thank you for your recent visit among us and taking time to share your feedback and experience. We certainly pay attention to our guest feedback as it will help us to enhance the quality of service and pave our way towards excellence. I am obviously disappointed and please accept my sincere apologies for the inconveniences you were subjected to and regret that some elements of our establishment have not been to your entire expectations. I do sincerely hope that we will have the opportunity of welcoming you back at our resort in the future to give you a full satisfactory experience.Kind Regards,Ivan. CCluster General Manager

8/10 Bien

Mattias

10/10 Excellent

Murithi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely, cool and blissful
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Vishal le 31 oct. 2022
Dear Murithi,Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience.We look forward to welcome you back very soon.Best regards,Ivan.CCluster General Manager

10/10 Excellent

Gaelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing start to vacation
Very friendly staff. Lovely sea view from the beach side rooms. Made a big effort for Halloween with entertainment and food/cocktails which was nice. Chef was happy to make me vegan options for breakfast lunch and dinner. Nice snorkeling spot and other guests saw the turtles but we unfortunately missed them. Next time!
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Vanessa le 8 nov. 2021
Dear Gaelle, First of all, I would like to sincerely thank you for your first visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. I am delighted to read that you have had a nice time at our resort and truly appreciated all aspects, the services and overall facilities at our resort. I have shared your review with our team who have contributed to make your holiday a special one. I sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best Regards, Ivan.C Cluster General Manager

10/10 Excellent

Francesca, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and cosy atmosphere.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de VS le 9 avr. 2020
Dear Francesca, First of all, I would like to sincerely thank you for your recent visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. It’s very pleasing to read that you have had experienced wonderful moments at our resort and your full appreciation on all our service facilities. I sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best regards, Ivan.C Cluster General Manager

10/10 Excellent

Charlotte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de VS le 9 avr. 2020
Dear Charlotte, First of all, I would like to sincerely thank you for your recent visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. It’s very pleasing to read that you have had experienced wonderful moments at our resort and your full appreciation on all our service facilities. I sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best regards, Ivan.C Cluster General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
beautifully designed, wide variety of comfortable sitting areas
Séjour de 5 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Rodolfo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good for couple.
Good for couple or family without Kids, they are not allowed. For booking Island tour better check other agencies and don't use taxi service provided by the Hotel, little bit more expensive. They is a free shuttle for the other Hotel same group that provide water sport activities. Restaurant good but too much Indian taste.
Séjour de 14 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent venue, need to bring the family next tim
Came here for a conference, but would love to come back for holiday with the family!
Séjour de 6 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 11 nuits en mars 2019
Réponse de Ivan.C le 15 avr. 2019
Dear Guest, First and above all, we would like to sincerely thank you for your recent visit among us and taking time to share your feedback and experience. We have noted your constructive comments and you may rest assured that measures have been taken to rectify the situations. We thank you once again for your review and for choosing our property for your holiday and we hope to have the pleasure of welcoming you back again. Best Regards, Ivan.C General Manager

4/10 Médiocre

Emmanuel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Internet not working without being able to use WhatsApp. Small beach
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

was a beautiful location, amazing view - just noisy nights due to entertainment going on at the hotel and constantly asked by staff room number and to sign for everything irritated me
Séjour de 6 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

John

Perfect for Chilaxing!
A very enjoyable place to stay while on Mauritius! The staff is very attentive to customer service!
Séjour de 3 nuits en août 2018

8/10 Bien

Ina

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sehr gutes Essen, Büfet sehr abwechslungsreich
Strand nicht gut zum Baden geeignet Mit einem Auto/ Bus sind wunderbare Strände in der Nähe zu erreichen
Séjour de 3 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre

10/10 Excellent

Karen, UK

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wonderful
This hotel is in a fantastic position on the beach with great views from our room and from the pool. Food was excellent with a good range of choices from the 3 restaurants and the general atmosphere of the hotel is relaxed. However what makes this hotel stand out from its competitors is the staff. We had a nightmare when my husband was taken into hospital on xmas day. I cannot praise every single member of staff enough, they looked after us with sensitivity and compassion. There were some staff who stood out but I am hesitant to single them out as everyone was so wonderful. Don't think twice about staying here, you won't be disappoionted
Séjour de 14 nuits en décembre 2017
Réponse de Ivan le 20 juin 2018
Dear Karen, Thank you for taking the time to share your experience of our resort. We are delighted to read that you have thoroughly enjoyed your stay with us. Guest satisfaction is indeed of paramount importance to us and our team members are happy to extend the best service in line with our "Yes I Can" philosophy. We will for sure share your very encouraging comments to all those who have contributed to enhance your overall holiday experience. Thank you again for having stayed with us. We look forward to have the pleasure of welcoming you back in a not too distant future. Best regards Ivan Hotel Manager

10/10 Excellent

val, finland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Amazing hotel My husband and I stayed at Radisson blu poste Lafayette from 19/12- 29/12 and we had an absolutely wonderful time. This was our 1st trip to Mauritius and We stayed in an oceanfront room (room 2105) . The room was stunning and the view off our balcony was breathtaking !! We ate breakfast and dinner at Nautilus and the service and food was exceptional, the staff was so friendly and really went out of their way to make our stay enjoyable, from the hostess, to the bartenders and waiters. Thanks for the spectacular vacations...
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
Réponse de Ivan le 13 janv. 2018
Dear Val, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience. It has been a real pleasure for the team and I to host you. It is indeed one of our core philosophy to delight our guest and our team will always walk the extra mile to make every moment special! We will definitely share your very encouraging comments to all those who have contributed to your memorable experience! Thank you again for having stayed with us. We look forward to welcome you back very soon. Best regards Ivan Hotel Manager

8/10 Bien

PGB

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prettige sfeer
Na 13 uur vliegen in de nacht kom je gevloerd aan. Het aanwezige personeel viel op door hun client-centered attitude. Op onopvallende wijze werd aan je wensen voldaan. Omdat het hotel een aantal dagen overbooked was werd ons een upgrade in het andere Radisson Blu Hotel, Azur aangeboden. Alvorens toe te happen werden we daar rondgeleid. En toen viel het verschil op: in Azur ontbrak de menselijke maat. Alles werd te goed volgens het boekje gedaan met een overdaad aan personeel. Hoewel ons vijfmaal verteld was dat er geen kinderen waren, kwamen we geregeld ouders met kids tegen. Maar what took the biscuit was dat we geen kamer konden/mochten zien. En dat was natuurlijk onzin, in zo'n hotel zijn altijd kamers niet bezet en in afwachting van nieuwe gasten. WIJ besloten dan ook geen gebruik te maken van deze 100% duurdere upgrade.
Séjour de 11 nuits en novembre 2017
Réponse de The Management le 5 déc. 2017
Dear PGB, First and above all, we would like to sincerely thank you for your recent stay among us and taking time to share your feedback and experience. We are delighted to read your appreciation on the service .Our guest’s satisfaction is our prime objectives and we are glad that we stood up to your expectations. I shall surely pass on your grateful comments to the entire team for them to be further motivated to perform better. I regret to take note that some details kept you from enjoying your stay at Radisson Blu Poste Lafayette. Please rest assured that I have immediately reviewed these points with the departments concerned. We highly value our guests feedback as this is what supports us in our efforts of improving the level of service and standards. Once again thank you for your kind acknowledgement and we very much look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Sincere regards, The Management

8/10 Bien

Vladlena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel, comfortable rooms, really enjoyed the holiday. Unfortunately too many underwater stones in the beach. Friendly staff are trying to fulfill all requests.
Séjour de 15 nuits en octobre 2017
Dear Vladlena, First and above all, we would like to sincerely thank you for your first visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. We are happy to read that you have had a nice time at our resort and truly appreciated all aspects, the services and overall facilities at our resort. We sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best Regards, The Management

8/10 Bien

Tabitha, Almere

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zalig hotel aan zee
Een heel fijn rustig hotel. Aardig personeel en zeer behulpzaam. Lekker gegeten, alleen de Asia avond viel ons tegen. Heerlijk een avond op het strand gedineerd. Mooie ruime kamer en badkamer. Gaan absoluut terug.
Séjour de 13 nuits en octobre 2017
Réponse de The Management le 5 déc. 2017
Dear Tabitha, First and above all, we would like to sincerely thank you for your recent stay among us and taking time to share your feedback and experience. We are delighted to read your appreciation on the service .Our guest’s satisfaction is our prime objectives and we are glad that we stood up to your expectations. I shall surely pass on your grateful comments to the entire team for them to be further motivated to perform better. I regret to take note that some details kept you from enjoying your stay at Radisson Blu Poste Lafayette. Please rest assured that I have immediately reviewed these points with the departments concerned. We highly value our guests feedback as this is what supports us in our efforts of improving the level of service and standards. Once again thank you for your kind acknowledgement and we very much look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Sincere regards, The Management

8/10 Bien

Scampi, Surrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beach Hotel
Our first family holiday for 14 years and it was really enjoyable, relaxing and well worth the 12 hour flight.
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Réponse de THE MANAGEMENT le 5 déc. 2017
Dear Scampi, First and above all, we would like to sincerely thank you for your first visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. We are happy to read that you have had a nice time at our resort and truly appreciated all aspects, the services and overall facilities at our resort. We warmly thank you for your feedback on the variety of food . Your comment has been taken into consideration to enhance the variety even more. We sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best Regards, The Management

8/10 Bien

Dheena

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good value holiday
Good holiday, with excellent service. Dissapointed staff did not tell us about Aruze water sport and swimming. Very windy and poor swimming conditions at this hotel. Staff that must be commended Sunil, Nithin, Kervin, Daniel and Sarves from Aruze. Palavi and Keshni and Hansli great. more must be done to educate staff about Aruze. Requested staff for extra hour for late check out and had to ask 5 times. Entertainment very flat except good Sega dancing.
Séjour de 5 nuits en juin 2017
Dear Dheena, First and above all, we would like to sincerely thank you for your first visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. We are happy to read that you have had a nice time at our resort and truly appreciated all aspects, the services and overall facilities at our resort. We sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best Regards, The Management

10/10 Excellent

Cherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing.
My stay was truly amazing. Came home relaxed and refreshed. The only area which could be given a less than 5/5 is the food. The food was still good, so I will give the food 4/5. The Radisson is on the beach and allows guests to swim and snorkel at their leisure. The sea however is a bit wavy, but not at all a reason not to visit the Radisson. The service is great and cocktails are made within minutes.
Dear Cherine, First and above all, we would like to sincerely thank you for your first visit among us and for taking the time to tell us about your positive experience. We are happy to read that you have had a nice time at our resort and truly appreciated all aspects, the services and overall facilities at our resort. We sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience. Best Regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
The first week was much less than our expectation.
Although we had not chosen the seaview option, we did not expect to be housed across the road in a detached part of the hotel on the top floor without lifts. It was not, to say the least, nice in the heavy downpour to reach all the other amenities such as the dining halls, swimming pool and the sea.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
reasonable price with perfect service
I stayed only 2days there. Room conditions, facilities and food are just perfect. Especially every person, who works at Radisson, is very kind.

10/10 Excellent

Susanne Becker, Rungsted Kyst

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Smukt beliggenhed og høj servicestandard
Super dejligt ophold, meget serviceminded medarbejdere og maden var fin. Især morgenbuffeten var overdådig.

10/10 Excellent

Simon, Cape Town

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay. Will return.
Great stay, except we were not at this hotel, we were moved to their Centara Grande just up the beach.

6/10 Satisfaisant

Afzal, India

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Beautiful property with some major minuses
This is a new very modern, very clean, well designed property with superb spacious rooms, a nice pool and a beautiful stretch of beach. The rooms are very tastefully done up in white and there is good attention to detail, right down to the thoughtful charging board which has every socket imaginable. The beach is really gorgeous though it is advisable to wear jellies /fins while swimming on account of the sharp rocks and sea urchins. The service was a bit of a let down. Sunil at the restaurant and Diane in charge of the kid's club were great but the rest of the staff seemed under trained, impersonal or both. The food was really really bad. This is a HUGE issue because there is nothing around for miles, so you really have no other choice but to eat at the hotel. If you are on half or full board you are stuck with the horrible buffet.. Really not befitting a hotel of this standard. Even breakfast is just about so so. A real shame because this could be a truly GREAT hotel, but for now is decent at best.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Et godt valg
Vi reiste to voksne med datter på 1,5 år. Hotellet manglet litt detaljer ift barnevennlighet (ved måltider og trapper til strand og rom), men var perfekt for små familier som ønsker å kombinere barnevennlighet med voksen ro - uten bamseklubber og for mye mas. En koselig Kids Club betydde mye og en grunn del av bassenget var nok til at barn kunne kose seg og de voksne også. Ellers var renholdet upåklagelig, maten svært god og hotellområdet nydelig. Området rundt hotellet var ganske kjedelig, så regn med litt taxi. Vær oppmerksom på at rom med havutsikt ikke har veranda! Vi byttet rom og fikk en fin liten hageflekk, slik at barnet kunne sove inne mens vi voksne satt utenfor.

6/10 Satisfaisant

Humanfuel, Munich

Les points forts : Personnel et service
Good hotel, but there are better Resorts for a Hol
2 day stay at the end of a 3 wk trip to Mauritius & Reunion. The hotel is nice, staff are friendly. Beach is nice, although the east coast is windier than the south west (Morne area). Hotel has everything you need. If the hotel was in Europe, and I was staying there on a business trip I'd be perfectly happy. But as a "Resort" for a holiday it is too compact. If you wanted to stay onsite and not see anything else of the island, there aren't enough facilities onsite to keep you occupied unfortunately for a 1 or 2 wk stay, and the rooms are relatively compact. If you can afford it, go to a 5* resort in the Morne area. If you want somewhere cheaper, which is a nice hotel, and you want to get out and see other things on the island, the hotel is good for that. I'd give it 7/10, but there are some areas it could improve on.

8/10 Bien

Wabalazi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre