Fotogalerie voor Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON





Beoordelingen
7,6 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 29
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON ligt in Pontianak in het stadscentrum. Gajah Mada-winkelcentrum en Megawinkelcentrum Ayani zijn een bezoekje waard als je graag wat wilt shoppen. Als je liever de prachtige natuur intrekt, kun je Danau Sentarum Nationaal Park en Diguli Park verkennen.

Jalan Gajah Mada No. 177, Benua Melayu Darat, Pontianak, Kalimantan, 78121
In de buurt
- Gajah Mada-winkelcentrum - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Museum Provinsi Kalimantan Barat - 15 min. wandelen - 1.3 km
- Megawinkelcentrum Ayani - 20 min. wandelen - 1.7 km
- Vihara Bodhisatva Karaniya Metta - 2 min. rijden - 2.2 km
- Danau Sentarum Nationaal Park - 8 min. rijden - 4.8 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- โชDa Gamma - โฌ3 min. wandelen
- โชOtak otak & Empek Empek 168 - โฌ2 min. wandelen
- โชNasi Ayam Akit - โฌ2 min. wandelen
- โชRestoran Gajah Mada - โฌ2 min. wandelen
- โชSky Garden Lounge - โฌ3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON
Gelijkaardige accommodaties

ibis Pontianak City Center
ibis Pontianak City Center
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 46 beoordelingen
De prijs is โฌย 26
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Neo Gajah Mada
Neo Gajah Mada Pontianak
Neo Gajah Mada
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Hotel
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Pontianak
Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON Hotel Pontianak
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Neo Gajah Mada Pontianak by ASTON
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
Ricardo
Reisde met familie
19 apr 2024
Negatief: Netheid
Ricardo
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 โ Uitstekend
SAFIZA
Reisde met een groep
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAFIZA
4 nachten verbleven in februari 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
esther
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
esther
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cap Goh Meh
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 โ Goed
HINDARTO
Zakenreiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HINDARTO
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
Maranti
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maranti
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ค์๋ ๊ฐ์ง์์ผ๋ฆฌ
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 โ Redelijk
DORIAN, Hong Kong
27 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen
DORIAN
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 โ Redelijk
SIN PENG
11 mei 2019
Can improve
SIN PENG
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 โ Goed
Yp
Zakenreiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yp
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 โ Goed
Kwet Fong
13 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwet Fong
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆใฟใคใใฎใทใผใ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 โ Uitstekend
Ann
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ann
3 nachten verbleven in oktober 2018