Best Western Queens Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Perth

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Best Western Queens Hotel

Restaurant
Exterieur
Comfort kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Vergaderruimte
Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Comfort kamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Comfort kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer, Meerdere bedden

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Een strijkplank/strijkijzer
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Leonard Street, Perth, Scotland, PH2 8HB

In de buurt

  • Perth Theatre - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Perth Concert Hall - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Smith Art Gallery and Museum - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Scone Palace - 9 min. rijden - 4.6 km
  • Perth Racecourse - 9 min. rijden - 8.9 km

Lokaal vervoer

  • Perth Station - 2 min. wandelen
  • Luchthaven Edinburgh (EDI) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪Twa Tams Perth - ‬6 min. wandelen
  • ‪Tabla Indian Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Costa Coffee - ‬2 min. wandelen
  • ‪Blend - ‬6 min. wandelen
  • ‪Domino's Pizza - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Best Western Queens Hotel

Hotel in een winkelbuurt
Overweeg een verblijf bij Best Western Queens Hotel en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een businesscentrum. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een kluis bij de receptie en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een kruier/portier en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Vergaderruimtes, rookvrije accommodatie en een lift
Kamervoorzieningen
De 51 kamers bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, schoonmaakservice en bureaus

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (GBP 7 per nacht)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Portier
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: GBP 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: GBP 7.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van We Care Clean (Best Western) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie ontvangen van VisitScotland, het Nationale Bureau voor Toerisme van Schotland.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Best Western Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel
Best Western Queens Perth
Best Western Queens
Queens Hotel Perth
Perth Best Western
Best Western Perth
BEST WESTERN Queens Hotel Perth, Scotland
Best Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel Hotel
Best Western Queens Hotel Perth
Best Western Queens Hotel Hotel Perth

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Best Western Queens Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Best Western Queens Hotel voor parkeren?

Parkeren kost GBP 7.00 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Best Western Queens Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Best Western Queens Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Best Western Queens Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Perth, op 10 minuten wandelen van Fergusson Gallery en Perth Theatre. Ook IJsbaan van Perth en St. John's Kirk liggen op een kwartiertje wandelen. Perth Station ligt op maar 2 minuten wandelen.

Beoordelingen over Best Western Queens Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 129 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 293 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

annemarie, brabant

Negatief: Netheid, comfort kamer

Helaas hadden we een heel slecht bed.

We hebben Zeer slecht geslapen. Het bed was gedateerd .
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Graeme

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disappointing and disgusting

The hotel is in need of refurbishment to say the least the bar area was disgusting seats broken only bottles as pumps not working and dirty glasses infact the hotel should be condemned. The only saving grace was the staff and the breakfast the staff were polite,friendly and helpful especially Annie who made breakfast service a pleasure. Disappointing that hotels.com have this on there web site as im sure if they sent an inspector they would not recommend this hotel I for one will not be recommending it.
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All the staff that I met were very helpful. Especially as I had left my charger for mobile at home they provided me with one. As the kitchen was out of commission in evening they arranged a meal for me. I have stayed in a few hotels over europe and this was one of the better ones.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Yin Fun

2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Craig

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The condition was dirty bar was closed no hot water so couldnt get a shower in the morning £80 for a night a would stay there again for £20 a night
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Reunion

Perfect for what we needed
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Dated but ok

A bit dated. Uncomfortable bed. Pillows solid
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Garry

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Queens hotel Nov 21

Reception was closed and told to go to the bar. Once he had finished serving a couple of people we got checked in. He was friendly and gave us the information needed. The elevator buttons were missing and you had to put your finger into an open switch which was quite worrying. Our room was clean but badly needing upgraded. Floor and bed was extremely annoying as you couldn’t breathe without something squeaking. There was a droning noise that must be an external extractor or something like that. Breakfast was ok, staff were friendly and you didn’t have to wait long on your food arriving. Overall, friendly staff in a hotel that is in need of an upgrade.
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Anne

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Staff great, hotel absolutely terrible

Hotel is in urgent need of investment, carpets/walls/furniture very dated. Biggest issue is the quality of the beds and showers in room. The beds clearly havent been upgraded for many years and are quite simply that uncomfortable it makes sleeping very difficult. The shower systems must be 20/25 years old? The bathrooms look like they were ladt updated in the 80s. Breakfast is very limited ( no hot breakfast on day 1 with no explanation and day 2 was informed that hot offering was limited). No hairdryers, some fittings and fixtures damaged. Fair play to the staff on site, couldnt fault any one of them but its criminal that hotel even charges for rooms given the state its in. It needs to close temporarily so even some of the basic amenities can be upgraded very very poor this from Best Western
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

G

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Karen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Dissatisfied

2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Jim

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Isabell

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very nice

2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

S

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

John

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

NOT Best Western

Very basic rooms, worst BW hotel I have stayed in. Had to pay for parking which was not mentioned when I booked the rooms. Very disappointed,
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sub Standard Hotel & Management

Worst Hotel experience I have had Hotel is dirty,(unemptied mop bucket on coridoor by room all the time I was there - full of rubbish - notified manager but still there when I left. Dead Flies all over the place - Building had paint peeling off surfaces, very tired & the Manager was giving assurances he didn't deliver on (Shower was not working - I asked for another room to have a shower in but was told none were available.) Would have to wait for manager to turn up. - 2nd night in new room, sign saying don't use the bath and shower again not working properly. No Apology, no refund,no empathy showed by Manager - reception said he would call me @ 9.00 a.m. - by 12.00 noon I had to call him and he claimed not to know anything about the problem - said he would inspect room himself, evidently did not. Blamed Covid for poor condition of Hotel. I paid £170 room only. No offer of any refund - was told my contract was with Hotels.com I shall not stay at a best Western again and advise my contacts and work colleagues likewise The 3 star rating and membership of the Best western Group needs to be urgently reviewed. In summary a totally unpleasant experience!! Please advise how I go about claiming a refund from Hotels.com
2 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Caroline

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old fashioned dreary property dark interior badly in need of refurbishment ,towels in room stained ,and just drab
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Lesley

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Weekend at races

We had 4 rooms booked for a weekend at the races. Rooms were very tired and in desperate need of a makeover. Booked breakfast for our stay but only continental on second day as chef had day off and it was the poor housekeeper trying to do everything. Very understaffed but staff that was there were lovely and tried their best. Best part of our stay was the social club just down the street and the chippy just next door to it they were 5 stars ⭐️
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ted

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Adam, Westhill

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Dominic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It did its job. A bit worn down, but perfectly fine for a short stay.
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Frances Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
We found the room very warm so needed a fan to cool it down . The towel rail was dangerously hot so we had to have the fuse removed by housekeeping !
4 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ailsa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021