Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mercure Paris Gare de Lyon Opéra Bastille





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Privilege, Kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Privilege, Kamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Privilege, Driepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Privilege, Driepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
7,8 van 10
Goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Monsieur George Hotel & Spa – Champs Elysées
8e arrondissement
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 204 beoordelingen
De prijs is € 347
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Rue Parrot, Paris, 75012
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 8.45 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19.00 voor volwassenen en EUR 9.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Paris Gare De Lyon
Mercure Paris Gare De Lyon Opera Bastille
Mercure Paris Gare de Lyon Opéra Bastille Hotel
Mercure Paris Gare de Lyon Opéra Bastille Paris
Mercure Paris Gare de Lyon Opéra Bastille Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Paris Gare de Lyon Opéra Bastille
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miranda
Reisde met partner
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miranda
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Dorin
Reisde met partner
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dorin
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pasquale
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pasquale
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stéphanie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Linda
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Benoit
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benoit
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kenichi, Nakahara-Ku, Kawasaki-Shi
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Kenichi
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ed
25 mei 2025
Ed
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Maya
Reisde met een groep
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Maya
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
21 mei 2025
Tony
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Urs
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urs
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Elina
Reisde met een groep
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and small hotel
Elina
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
WANESSA
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel.
WANESSA
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
namiko
24 apr 2025
namiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anastasiya
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anastasiya
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kerstin
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstin
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rodrigue
6 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigue
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gareth
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gareth
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ante
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ante
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Daniel
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Johan
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in maart 2025