Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Joe Fisherman Inn





Een terras, een tuin en een wasserij verwelkomen je bij Joe Fisherman Inn. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer (Super) laden

Deluxe kamer (Super)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Standaard kamer (Super) laden

Standaard kamer (Super)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor King Room With Pool View laden

King Room With Pool View
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 4452, Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Over deze accommodatie
Joe Fisherman Inn
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 10 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Joe Fisherman Inn Pangkor Island
Joe Fisherman Inn
Joe Fisherman Pangkor Island
Joe Fisherman Inn Hotel
Joe Fisherman Inn Pangkor Island
Joe Fisherman Inn Hotel Pangkor Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Joe Fisherman Inn
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Wong, Kuala Lumpur
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wong
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Marina, Pandamaran, port klang, selangor.
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marina
3 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
29 okt 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Yasuaki
22 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Yasuaki
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Dave, Malaysia
4 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Madina
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Madina
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
rafidah
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
rafidah
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Samantha
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Real Gem
Samantha
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
ROZIAH
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place and good location
ROZIAH
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
B, Kuala lumpur
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
B
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Jasmin, KL
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasmin
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Lee, Penang
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Location Nice Owner and Staff
Lee
2 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Kai, Johor Bahru, MY.
5 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
suitable for those who only need a place to sleep
Kai
1 nacht verbleven in mei 2018