Terras

Beoordelingen van Logis Hôtel Le Clos du Vigneron

2 out of 5
Logis Hôtel Le Clos du Vigneron
106 Grande Rue, Ousson-sur-Loire, Loiret

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 71 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jean

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

ALAIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conforme au descriptif, calme et accueuillant
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Frederique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil très bon. Si vous souhaitez dîner la bas, pensez à réserver ! Chambre agréable et bien isolée, lits confortables. Salle de bain spacieuse.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

rOGER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Alban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

laetitia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Katrin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zen
Très agréable !
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Thérèse

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien.
Très bon accueil. Patronne sympathique avec beaucoup d'humour. Le repas est surprenant et excellent. Je pensais avoir faim en sortant mais ce fut le contraire. En revanche, l'oreiller (les oreillers) est trop mou. Mal de dos au réveil qui fut plus tôt que prévu. La nuitée fut le seul point négatif pour ma part et plus nuancé mais sur le même ton pour mon épouse.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Cecile

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super accueil et super séjour. Et que dire du restaurant !
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

JEAN-PIERRE

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

soto

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Laurence

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je conseille cet établissement
Accueil parfait Chambre propre et agréable avec un parc arboré Repas aussi de qualité merci pour ce moment de détente Je reviendrai avec plaisir merci ☺️
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Jeannick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rapport qualité prix Manque 1 sèche cheveux
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
magnifique
lieux extrêmement agréables, jardin merveilleusement soigné, chambre de propreté irréprochable,calme, on regrette de partir !
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Pascale

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La propreté et un très jolie jardin autour de la terrasse. L'établissement allait fermer donc pas de petit déjeuner possible dommage ...
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

florence

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Björn

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Lionel

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent séjour. un très bel accueil, propreté impeccable de la chambre et de la salle de bain. petit déjeuner copieux, avec du choix. nous avons diné au restaurant ,tout était très bon, frais, et de qualité.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

jacky

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
l'endroit est vraiment agréable, l'accueil sympathique et le restaurant de qualité.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ross

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neat and clean as ground access. Excellent good value restaurant-2019 Michelin award. Good wines. A hidden gem
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Henrique

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

martine

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Anton

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einziger Kritikpunkt: Kein vegetarische Menue.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Fabien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das kleine, aber feine Hotel hat uns sehr gefallen. Wir haben dort das Nachtessen eingenommen und waren sehr überrascht von der ausgezeichneten Kücje. Alles war perfekt zubereitet und der Service tadellos.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Holger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Restaurant ist absolute Spitze, das Frühstück ebenso. Fahrräder konnten im Trockenen untergestellt werden.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mattheus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Nicole

Accueil glacial.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Nidhal

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Attention punaises.
Au départ, l'état général de la chambre semble correct et assez entretenu et l'accueil assez cordial. Sauf que le soir, je me suis fait dévorer par des punaises de lit.. ça m'apprendra à ne pas inspecter plus minutieusement la chambre dès le check-in. Pour le checkout, on nous a demandé de libérer la chambre à partir de 10h, contrairement à ce qui est mentionné sur la réservation (checkout à 12h00). La femme de ménage a eu la gentillesse de nous laisser jusqu'à 10h40, mais ça fait quand même 2h de différence.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Clemence

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
perfect
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Essohanam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre très propre. Excellent repas du soir et petit déjeuner copieux.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Kegham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020