Vue aérienne

Avis sur Quality Hotel Expo

4 out of 5
Quality Hotel Expo
Snarøyveien 20, Fornebu, Bærum

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 479 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 394 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 86 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Natacha

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 14 févr. 2023
Takk for fin tilbakemelding - vi setter pris på at du tok deg tid!Velkommen tilbake skal du være :)

10/10 Excellent

Kevin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Emma, Quality Hotel Expo le 7 févr. 2020
Takk for din tilbakemelding!

8/10 Bien

JOEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre magnifique.
Hôtel très pratique et bien pour un séjour affaires ou loisirs. Très bien équipé avec restauration, parking et salle de sport. Les alentours sont très beaux, avec un grand parc autour d’un lac que vous permettront soit de faire une balade ou un peu de jogging. Un arrêt de bus à 3 minutes à pied pour prendre le bus pour le centre d’Oslo. Je le recommande vivement.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma, Quality Hotel Expo le 3 sept. 2019
Thank you for your review :) Glad to hear you enjoyed the hotel and the beautiful surrounding here at Fornebu. Welcome back soon!

10/10 Excellent

Blanca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très moderne
Hotel très confortable en voyage d'affaires

10/10 Excellent

René F.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour parfait
Situé en face de Telenor Arena, parfait pour se rendre au concert, hôtel très bien, très propre, récent, situé dans un cadre magnifique, belle terrasse, j'y retournerais.

2/10 Horrible

Kenth

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katastrofalt renhold.
Katastrofalt renhold.
Séjour de 13 nuits en février 2024
Réponse de Krtistine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Kenth,Takk for din tilbakemelding, det er bare slik vi kan bli bedre!Vi kjenner oss ikke helt igjen i din beskrivelse av renholdet hos oss og ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan få mer konkret informasjon om hva du mener slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her.Du kan henvende deg til meg eller til vår resepsjonssjef Magnus.Håper vi hører fra deg!

10/10 Excellent

Rune

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Rune,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

julie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 14 févr. 2024
Hei Julie,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

Peter

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 12 févr. 2024
Hei Peter,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

vibeke

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Vibeke,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det :)

8/10 Bien

Ole Gundval

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 12 févr. 2024
Hei Ole Gundval,Takk fro din tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tid :)

2/10 Horrible

Anne

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Et forferdelig sliten og skittent hotell. Rester av snus og lort på gulvet overalt. Rester av sølt drikke på vegger og gulv. Kan ikke anbefale dette overhodet.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hei Anne, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen kommentarer på anmeldelsen din!Vi kjenner oss ikke helt igjen i beskrivelsen du gir av vårt hotell, så vi vil gjerne at du tar kontakt direkte med oss slik at vi kan få mer konkrete tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Renhold er noe vi fokuserer veldig mye på og jobber hardt med og vi synes det er veldig trist når vi ikke lever opp til forventingnene til gjestene våre. Vi er derfor veldig interessert i å få mer informasjon fra deg. Du kan kontakte meg eller vår resepsjonssjef Magnus.Håper vi hører fra deg!

10/10 Excellent

jens

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hei Jens,Takk for full score, vi setter stor pris på din tilbakemelding :)

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Old style in the room with shower curtain in the bathroom.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hi,First of all, thank you for taking your time to give us a review - we really appreciate it :)I can see that you were allocated to a superior room when you stayed with us. All our superior rooms are adapted for wheelchairs and have a shower curtain in the bathroom. If you stayin a standard room, you will see that all our showers have glass walls (and doors).We hope we can welcome you back another time!

10/10 Excellent

Lars Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alltid bra.
Stille og rolig.Herlig frokost.Kollektivtrafikk rett utenfor døra.Parkering med lademuligheter og super service.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 janv. 2024
Hei Lars Erik,Tusen takk for full score og hyggelige kommentarer - vi blir alltid veldig glade når vi får slike tilbakemeldinger!Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake igjen snart :)

10/10 Excellent

Torild

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 déc. 2023
Hei Torild,Tusen takk for full pott, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Jamshid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 18 déc. 2023
Hei Jamshid,Tusen takk for toppscore, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Bjørg

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 18 déc. 2023
Hei Bjørg,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

jongyun

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
시설릉 훌륭하지만 화장실 배치가 불편합니다 호텔에서 판매하는 상품이 다양하면 더 좋겠습니다
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 13 déc. 2023
Hi Jongyun,Thank you for your feedback, we appreciate it a lot!Welcome back on another occasion :)

10/10 Excellent

Gunvor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Gonvor,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Lars Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alltid hyggelig og herlig frokost.
Alltid veldig hyggelig å bo her.Flott betjening og super frokost.Kort vei til effektiv kollektivtransport til Oslo S.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Lars Erik,Takk for full score og hyggelige kommentarer, vi blir veldig glade for slike tilbakemeldinger!Håper vi ser deg igjen snart :)

8/10 Bien

Martin

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Martin,Takk for din tilbamelding, vi setter stor pris på det! :)

6/10 Satisfaisant

Finn

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Finn,Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne vite mer om hva du synes vi kan forbere for å oppnå en høyere score, så ta gjerne kontakt med oss direkte.Håper å høre fra deg!

8/10 Bien

Ronald

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Ronald,Takk for din tilbakemelding - vi setter stor pris på det!

6/10 Satisfaisant

Amjad

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Amjad,Takk for din tilbakemelding! Vi vil gjerne forbedre oss og håper du kan gi oss tips til hva du mener vi kan gjøre for at du skal gi oss en høyere score.Håper vi hører fra deg :)

10/10 Excellent

Bente

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Så stille og fredelig på Fornebu - og likevel veldig sentralt
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 30 nov. 2023
Hei Bente,Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!Vi synes vi er veldig heldige med beliggenheten her på Fornebu - det beste av begge verdener :)Vlekommen tilbake skal du være!

8/10 Bien

Ola

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra atmosfär
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hej Ola,Tack för din feedback, vi uppskattar det verkligen!Hoppas vi kan välkomna dig tillbaka en annan gång!

2/10 Horrible

Gazi

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Intet godt ved dette hotel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hei Gazi,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det er den eneste måten vi kan bli bedre på! Vi setter stor pris på det hvis du kunne ta direkte kontakt med oss og utdype hva det er som gjør at du er misfornøyd med oppholdet ditt hos oss.Håper å høre fra deg!

8/10 Bien

John Erik

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hei John Erik,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 23 nov. 2023
Hei,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

6/10 Satisfaisant

Tonje Hoff

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stort hotell
Stort hotell på Fornebu. Helt greit.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 nov. 2023
Hei Tonje,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en review, vi setter stor pris på det.Ta gjerne kontakt med oss for mer konkrete tilbakemeldinger på hva du mener vi kan gjøre bedre slik at du vil gi oss en høyere score neste gang!Håper å høre fra deg :)

10/10 Excellent

Oliver

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 nov. 2023
Hei Oliver,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Mette Jansson

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 15 nov. 2023
Hei Mette,Tusen takk for full score, det setter vi stor pris på!

10/10 Excellent

Anne-Sofie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 13 nov. 2023
Hei Anne-Sofie,Tusen takk for topp score, vi setter stor pris på det!

2/10 Horrible

Marius

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 nov. 2023
Hei Marius,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en review. Siden du ikke har lagt igjen noen kommentarer vil vi gjerne at du tar kontakt med oss direkte for å gi oss konkrete tilbakemeldinger om hvorfor du gav oss den scoren du gjorde og hva du mener vi kan forbedre til neste gang.Håper vi hører fra deg!

8/10 Bien

Christopher

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 nov. 2023
Hei Cristopher,Takk for din score, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

Finn

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 7 nov. 2023
Hei Finn,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Danijel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra frukost
Bra hotel med bra frukost. Bra personal i baren
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 7 nov. 2023
Hei Danijel,Takk for full score og hyggelige kommentarer, det setter vi stor pris på! Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart :)

8/10 Bien

Kristin

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Funksjonelt hotell, men minus for dystert rom.
Veldig hyggelig personale, god frokost, kjekt med store oppholdsrom nede ved resepsjonen. God seng og størrelsen på rommet var ok, men dårlig sittekomfort i stolene. Innredning og farger er ikke mye trivelig, særlig ikke den gusjebrune veggen, men det er dessverre slik på flere av Stordalens hoteller; mørkt, upersonlig og noe dystert. Helt greit og funksjonelt bad.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 2 nov. 2023
Hei Kristin,Takk for din tilbakemelding og hyggelige kommentarer, det setter vi stor pris på!Vi er enig i at rommene er litt upersonlige og vi jobber faktisk med å få inn noen fargeelementer om dagen! Så er det jo slik at smak er pesonlig, men vi håper du vil legge merke til og like det neste gang du kommer (hvis vi har rukket å få alt på plass til neste gang)!Velkomment tilbake skal du være :)

10/10 Excellent

Mario

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 30 oct. 2023
Hei Mario,Takk for full score, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

Ola

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 oct. 2023
Hei Ola,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 16 oct. 2023
Hei,Takk for full score, vi setter stor pris på det! :)

8/10 Bien

Jan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Fint hotell, ikke bra mat.
Hotellet er helt fint, jeg fikk ett rom med to enkelsenger, disse er veldig små for meg på 190cm veldig smale. Sengen var også hard på midten og myk på sidene. Frokosten var ikke bra, veldig glad i ett og bacon til hotell frokost. Men eggerøren smakte ingenting, bacon var noe inntørkete greie som kanskje hadde vært bacon en gang. Speileggene var seig, skjønner ikke hvordan man får stekte egg seig, men de var nå det.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 oct. 2023
Hei Jan,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du også la igjen kommentarer slik at vi vet hva vi kan jobbe med for å forbedre scoren :)Vi synes det er trist åhøre at du ikke var fornøyd med frokosten, men vi har videreformidlet dette til kjøkkenet, slik at vi kan forbedre oss til neste gang du kommer!Håper vi ses igjen en annen gang!

10/10 Excellent

Bjørnar Arstein

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Prodit & People Manager le 12 oct. 2023
Hei Bjørnar,Tusen takk for full score, det blir vi veldig glade for!Velkommen tilbake skal du være :)

8/10 Bien

Mikael

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 oct. 2023
Hei Mikael,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!

8/10 Bien

Regina

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kein Kühlschrank, kein Wasserkocher. Für 4* Hotel ist sowas eher unüblich.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 4 oct. 2023
Hi Regina,Thank you for your review - we appreciate you taking your time!All our superior rooms have a fridge and coffe machine/kettle, otherwise we provide coffe/tea for free 24 hrs in our lobby :)Hope we can welcome you back another time!

10/10 Excellent

Inge Henning

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 3 oct. 2023
Hei Inge Henning,Takk for full score, vi setter stor pris på det :D

10/10 Excellent

Anne

Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 27 sept. 2023
Hei Anne,Takk for full score, vi setter veldig stor pris på det!

8/10 Bien

Anne-Lise

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 sept. 2023
Hei Anne-Lise,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!