Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 479 avis sur 1000." "
10 – Excellent
479
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 394 avis sur 1000." "
8 – Bien
394
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 86 avis sur 1000." "
6 – Satisfaisant
86
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 1000." "
4 – Médiocre
23
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1000." "
2 – Horrible
18
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 Bien
Natacha
Voyage en groupe
4 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natacha
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 14 févr. 2023
Takk for fin tilbakemelding - vi setter pris på at du tok deg tid!Velkommen tilbake skal du være :)
10/10 Excellent
Kevin
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 1 nuit en août 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Emma, Quality Hotel Expo le 7 févr. 2020
Takk for din tilbakemelding!
8/10 Bien
JOEL
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre magnifique.
Hôtel très pratique et bien pour un séjour affaires ou loisirs. Très bien équipé avec restauration, parking et salle de sport. Les alentours sont très beaux, avec un grand parc autour d’un lac que vous permettront soit de faire une balade ou un peu de jogging. Un arrêt de bus à 3 minutes à pied pour prendre le bus pour le centre d’Oslo. Je le recommande vivement.
JOEL
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Emma, Quality Hotel Expo le 3 sept. 2019
Thank you for your review :)
Glad to hear you enjoyed the hotel and the beautiful surrounding here at Fornebu. Welcome back soon!
10/10 Excellent
Blanca
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très moderne
Hotel très confortable en voyage d'affaires
Blanca
10/10 Excellent
René F.
30 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour parfait
Situé en face de Telenor Arena, parfait pour se rendre au concert, hôtel très bien, très propre, récent, situé dans un cadre magnifique, belle terrasse, j'y retournerais.
René F.
2/10 Horrible
Kenth
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katastrofalt renhold.
Katastrofalt renhold.
Kenth
Séjour de 13 nuits en février 2024
Réponse de Krtistine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Kenth,Takk for din tilbakemelding, det er bare slik vi kan bli bedre!Vi kjenner oss ikke helt igjen i din beskrivelse av renholdet hos oss og ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan få mer konkret informasjon om hva du mener slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her.Du kan henvende deg til meg eller til vår resepsjonssjef Magnus.Håper vi hører fra deg!
10/10 Excellent
Rune
14 févr. 2024
Rune
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Rune,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
julie
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
julie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 14 févr. 2024
Hei Julie,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 12 févr. 2024
Hei Peter,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
vibeke
11 févr. 2024
vibeke
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 févr. 2024
Hei Vibeke,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det :)
8/10 Bien
Ole Gundval
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ole Gundval
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 12 févr. 2024
Hei Ole Gundval,Takk fro din tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tid :)
2/10 Horrible
Anne
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Et forferdelig sliten og skittent hotell. Rester av snus og lort på gulvet overalt. Rester av sølt drikke på vegger og gulv. Kan ikke anbefale dette overhodet.
Anne
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hei Anne, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen kommentarer på anmeldelsen din!Vi kjenner oss ikke helt igjen i beskrivelsen du gir av vårt hotell, så vi vil gjerne at du tar kontakt direkte med oss slik at vi kan få mer konkrete tilbakemeldinger på ditt opphold hos oss. Renhold er noe vi fokuserer veldig mye på og jobber hardt med og vi synes det er veldig trist når vi ikke lever opp til forventingnene til gjestene våre. Vi er derfor veldig interessert i å få mer informasjon fra deg. Du kan kontakte meg eller vår resepsjonssjef Magnus.Håper vi hører fra deg!
10/10 Excellent
jens
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jens
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hei Jens,Takk for full score, vi setter stor pris på din tilbakemelding :)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Old style in the room with shower curtain in the bathroom.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 25 janv. 2024
Hi,First of all, thank you for taking your time to give us a review - we really appreciate it :)I can see that you were allocated to a superior room when you stayed with us. All our superior rooms are adapted for wheelchairs and have a shower curtain in the bathroom. If you stayin a standard room, you will see that all our showers have glass walls (and doors).We hope we can welcome you back another time!
10/10 Excellent
Lars Erik
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alltid bra.
Stille og rolig.Herlig frokost.Kollektivtrafikk rett utenfor døra.Parkering med lademuligheter og super service.
Lars Erik
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 janv. 2024
Hei Lars Erik,Tusen takk for full score og hyggelige kommentarer - vi blir alltid veldig glade når vi får slike tilbakemeldinger!Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake igjen snart :)
10/10 Excellent
Torild
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Torild
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 déc. 2023
Hei Torild,Tusen takk for full pott, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Jamshid
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamshid
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 18 déc. 2023
Hei Jamshid,Tusen takk for toppscore, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Bjørg
17 déc. 2023
Bjørg
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 18 déc. 2023
Hei Bjørg,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
jongyun
Voyage d’affaires
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
시설릉 훌륭하지만 화장실 배치가 불편합니다
호텔에서 판매하는 상품이 다양하면 더 좋겠습니다
jongyun
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 13 déc. 2023
Hi Jongyun,Thank you for your feedback, we appreciate it a lot!Welcome back on another occasion :)
10/10 Excellent
Gunvor
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gunvor
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Gonvor,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Lars Erik
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alltid hyggelig og herlig frokost.
Alltid veldig hyggelig å bo her.Flott betjening og super frokost.Kort vei til effektiv kollektivtransport til Oslo S.
Lars Erik
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Lars Erik,Takk for full score og hyggelige kommentarer, vi blir veldig glade for slike tilbakemeldinger!Håper vi ser deg igjen snart :)
8/10 Bien
Martin
9 déc. 2023
Martin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 déc. 2023
Hei Martin,Takk for din tilbamelding, vi setter stor pris på det! :)
6/10 Satisfaisant
Finn
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Finn
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Finn,Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne vite mer om hva du synes vi kan forbere for å oppnå en høyere score, så ta gjerne kontakt med oss direkte.Håper å høre fra deg!
8/10 Bien
Ronald
3 déc. 2023
Ronald
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Ronald,Takk for din tilbakemelding - vi setter stor pris på det!
6/10 Satisfaisant
Amjad
Voyage d’affaires
1 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Amjad
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 6 déc. 2023
Hei Amjad,Takk for din tilbakemelding! Vi vil gjerne forbedre oss og håper du kan gi oss tips til hva du mener vi kan gjøre for at du skal gi oss en høyere score.Håper vi hører fra deg :)
10/10 Excellent
Bente
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Så stille og fredelig på Fornebu - og likevel veldig sentralt
Bente
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 30 nov. 2023
Hei Bente,Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!Vi synes vi er veldig heldige med beliggenheten her på Fornebu - det beste av begge verdener :)Vlekommen tilbake skal du være!
8/10 Bien
Ola
Voyage d’affaires
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bra atmosfär
Ola
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hej Ola,Tack för din feedback, vi uppskattar det verkligen!Hoppas vi kan välkomna dig tillbaka en annan gång!
2/10 Horrible
Gazi
Voyage d’affaires
25 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Intet godt ved dette hotel
Gazi
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hei Gazi,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det er den eneste måten vi kan bli bedre på! Vi setter stor pris på det hvis du kunne ta direkte kontakt med oss og utdype hva det er som gjør at du er misfornøyd med oppholdet ditt hos oss.Håper å høre fra deg!
8/10 Bien
John Erik
22 nov. 2023
John Erik
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 28 nov. 2023
Hei John Erik,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 23 nov. 2023
Hei,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
6/10 Satisfaisant
Tonje Hoff
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stort hotell
Stort hotell på Fornebu. Helt greit.
Tonje Hoff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 nov. 2023
Hei Tonje,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en review, vi setter stor pris på det.Ta gjerne kontakt med oss for mer konkrete tilbakemeldinger på hva du mener vi kan gjøre bedre slik at du vil gi oss en høyere score neste gang!Håper å høre fra deg :)
10/10 Excellent
Oliver
19 nov. 2023
Oliver
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 22 nov. 2023
Hei Oliver,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Mette Jansson
13 nov. 2023
Mette Jansson
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 15 nov. 2023
Hei Mette,Tusen takk for full score, det setter vi stor pris på!
10/10 Excellent
Anne-Sofie
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne-Sofie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 13 nov. 2023
Hei Anne-Sofie,Tusen takk for topp score, vi setter stor pris på det!
2/10 Horrible
Marius
8 nov. 2023
Marius
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 nov. 2023
Hei Marius,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en review. Siden du ikke har lagt igjen noen kommentarer vil vi gjerne at du tar kontakt med oss direkte for å gi oss konkrete tilbakemeldinger om hvorfor du gav oss den scoren du gjorde og hva du mener vi kan forbedre til neste gang.Håper vi hører fra deg!
8/10 Bien
Christopher
7 nov. 2023
Christopher
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 9 nov. 2023
Hei Cristopher,Takk for din score, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
Finn
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Finn
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 7 nov. 2023
Hei Finn,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Danijel
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra frukost
Bra hotel med bra frukost. Bra personal i baren
Danijel
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 7 nov. 2023
Hei Danijel,Takk for full score og hyggelige kommentarer, det setter vi stor pris på! Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart :)
8/10 Bien
Kristin
1 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Funksjonelt hotell, men minus for dystert rom.
Veldig hyggelig personale, god frokost, kjekt med store oppholdsrom nede ved resepsjonen. God seng og størrelsen på rommet var ok, men dårlig sittekomfort i stolene. Innredning og farger er ikke mye trivelig, særlig ikke den gusjebrune veggen, men det er dessverre slik på flere av Stordalens hoteller; mørkt, upersonlig og noe dystert. Helt greit og funksjonelt bad.
Kristin
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 2 nov. 2023
Hei Kristin,Takk for din tilbakemelding og hyggelige kommentarer, det setter vi stor pris på!Vi er enig i at rommene er litt upersonlige og vi jobber faktisk med å få inn noen fargeelementer om dagen! Så er det jo slik at smak er pesonlig, men vi håper du vil legge merke til og like det neste gang du kommer (hvis vi har rukket å få alt på plass til neste gang)!Velkomment tilbake skal du være :)
10/10 Excellent
Mario
Voyage en groupe
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 30 oct. 2023
Hei Mario,Takk for full score, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
Ola
Voyage d’affaires
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ola
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 oct. 2023
Hei Ola,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 16 oct. 2023
Hei,Takk for full score, vi setter stor pris på det! :)
8/10 Bien
Jan
Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Fint hotell, ikke bra mat.
Hotellet er helt fint, jeg fikk ett rom med to enkelsenger, disse er veldig små for meg på 190cm veldig smale.
Sengen var også hard på midten og myk på sidene.
Frokosten var ikke bra, veldig glad i ett og bacon til hotell frokost. Men eggerøren smakte ingenting, bacon var noe inntørkete greie som kanskje hadde vært bacon en gang. Speileggene var seig, skjønner ikke hvordan man får stekte egg seig, men de var nå det.
Jan
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 oct. 2023
Hei Jan,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du også la igjen kommentarer slik at vi vet hva vi kan jobbe med for å forbedre scoren :)Vi synes det er trist åhøre at du ikke var fornøyd med frokosten, men vi har videreformidlet dette til kjøkkenet, slik at vi kan forbedre oss til neste gang du kommer!Håper vi ses igjen en annen gang!
10/10 Excellent
Bjørnar Arstein
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bjørnar Arstein
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Prodit & People Manager le 12 oct. 2023
Hei Bjørnar,Tusen takk for full score, det blir vi veldig glade for!Velkommen tilbake skal du være :)
8/10 Bien
Mikael
9 oct. 2023
Mikael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 11 oct. 2023
Hei Mikael,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!
8/10 Bien
Regina
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kein Kühlschrank, kein Wasserkocher. Für 4* Hotel ist sowas eher unüblich.
Regina
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 4 oct. 2023
Hi Regina,Thank you for your review - we appreciate you taking your time!All our superior rooms have a fridge and coffe machine/kettle, otherwise we provide coffe/tea for free 24 hrs in our lobby :)Hope we can welcome you back another time!
10/10 Excellent
Inge Henning
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inge Henning
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 3 oct. 2023
Hei Inge Henning,Takk for full score, vi setter stor pris på det :D
10/10 Excellent
Anne
25 sept. 2023
Anne
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 27 sept. 2023
Hei Anne,Takk for full score, vi setter veldig stor pris på det!
8/10 Bien
Anne-Lise
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Anne-Lise
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Kristine, Profit & People Manager le 19 sept. 2023
Hei Anne-Lise,Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det!