THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Hotel in het centrum in Osaka, met 2 restaurants, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection





Beoordelingen
9,6 op 10 â
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is â¬Â 327
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Scenic Corner King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Scenic Corner King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Scenic Corner Twin) laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Scenic Corner Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Scenic King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Scenic King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Scenic Twin) laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Scenic Twin)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Suite King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Suite King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Scenic Allure) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Scenic Allure)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Allure) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Allure)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Twin) laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Suite Twin) laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Suite Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Corner King) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Specialty Corner King)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Corner Twin) laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken (Specialty Corner Twin)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een regendouche
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 585 beoordelingen
De prijs is â¬Â 155
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-2-2, Umeda, Osaka, 530-0001
Over deze accommodatie
THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Hankyu RESPIRE OSAKA
Hotel Hankyu RESPIRE OSAKA
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 5.142 beoordelingen
De prijs is â¬Â 103
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 7500 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 4000 per nacht
- Valetparkeerkosten: JPY 8000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: JPY 18975 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.Â
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Hotel
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Osaka
The Osaka Station Hotel, Autograph Collection Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE OSAKA STATION HOTEL, Autograph Collection
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
30 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Yoshiyuki
Reisde met familie
24 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
KAI LIK
24 nov 2025
KAI LIK
3 nachten verbleven in november 2025
8/10 â Goed
Shigeji
Reisde met een groep
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeji
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
LEE ANN
14 nov 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
LEE ANN
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Kathryn
Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathryn
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
TOSHIKO
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




TOSHIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Angel, Arecibo
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angel
6 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Taiichiro
20 okt 2025
Taiichiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Robert
Reisde met familie en kleine kinderen
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Ka Yin Violet
Reisde met familie
11 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Ka Yin Violet
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 â Matig
Christopher
6 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Christopher
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Frank
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Frank
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Steven
5 okt 2025
Steven
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Wai In
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai In
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
katsuyuki, SIMOITI
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
katsuyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Gregory
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Gregory
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
James
31 aug 2025
James
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Celine
Reisde met familie
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celine
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
YI-JE
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YI-JE
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Henry
Zakenreiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Henry
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
Iman Zoghbi
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iman Zoghbi
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 â Goed
PEI YU
Reisde met een groep
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEI YU
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 â Redelijk
Li
31 jul 2025
Li
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 â Uitstekend
MUSTAFA DURMUS
29 jul 2025
MUSTAFA DURMUS
4 nachten verbleven in juli 2025

















