Smile Hotel Shinosaka
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Fotogalerie voor Smile Hotel Shinosaka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 42
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(148 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Double Room【Non-Smoking】 laden

Double Room【Non-Smoking】
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Twin Room【Non-Smoking】 laden

Twin Room【Non-Smoking】
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Misschien vind je dit ook leuk

MUNI KYOTO
Arashiyama
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 40 beoordelingen
De prijs is € 493
14 dec - 15 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-1-11 Nishinakajima, Yodogawa-ku, Osaka, Osaka, 532-0011
Over deze accommodatie
Smile Hotel Shinosaka
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Shin Osaka Ekimae
APA Hotel Shin Osaka Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.498 beoordelingen
De prijs is € 56
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1200 voor volwassenen en JPY 1200 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Shinosaka Hotel
Smile Hotel Shinosaka Osaka
Smile Hotel Shinosaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Shinosaka
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Achim van der, Veghel
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Achim van der
8 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Elvira
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elvira
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Yann
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shin Osaka smile hotel
Yann
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Nobuyuki
Reisde met familie
3 dec 2025
Positief: Netheid
Nobuyuki
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Mattia
Reisde met partner
2 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mattia
11 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Meriem
27 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meriem
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
アヤコ
Reisde met partner
26 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アヤコ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Óscar
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Óscar
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
23 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yuen Yee
Reisde met familie
22 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yuen Yee
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jan Vincent
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan Vincent
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yuuko
19 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuuko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met familie
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
AKI
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKI
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Arrun
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrun
5 nachten verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
ADAM
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADAM
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KUNIKATA
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUNIKATA
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jaime
Reisde met partner
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaime
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Eric Jimmy
Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric Jimmy
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Daisuke
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Yuta
7 nov 2025
Yuta
2 nachten verbleven in oktober 2025

















