SARASA HOTEL Shinsaibashi
Hotel in het centrum in Osaka, met een 24-uurs receptie, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor SARASA HOTEL Shinsaibashi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Familiekamer, niet-roken (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Single Use) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Single Use)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House, Breakfast from 8:00) laden

Kamer, niet-roken (Run of House, Breakfast from 8:00)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Semi Double Room laden

Standard Semi Double Room
Alle foto's voor Run Of House laden

Run Of House
Alle foto's voor Deluxe Japanese Room And Western Style Room, City View laden

Deluxe Japanese Room And Western Style Room, City View
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Alle foto's voor Deluxe Japanese Western Style Room laden

Deluxe Japanese Western Style Room
Alle foto's voor Standard Single Room laden

Standard Single Room
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Kyoto Shinmachi Bettei
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 184
12 dec - 13 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Higashishinsaibashi 1-1-3, Osaka, 542-0083
Over deze accommodatie
SARASA HOTEL Shinsaibashi
Gelijkaardige accommodaties

Best Western Hotel Fino Osaka Shinsaibashi
Best Western Hotel Fino Osaka Shinsaibashi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 60
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 per persoon
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Bij een verblijf van 4 of meer nachten is schoonmaak elke 4 dagen inbegrepen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SARASA HOTEL Shinsaibashi Osaka
SARASA Shinsaibashi Osaka
SARASA Shinsaibashi
Sarasa Shinsaibashi Osaka
SARASA HOTEL Shinsaibashi Hotel
SARASA HOTEL Shinsaibashi Osaka
SARASA HOTEL Shinsaibashi Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over SARASA HOTEL Shinsaibashi
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,8
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Michael
5 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Efren
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Efren
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Masatoshi
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masatoshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ishizuka
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ishizuka
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
11 okt 2025
Positief: Netheid
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAOMI
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAOMI
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
HIROKI
28 sep 2025
HIROKI
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
AIHSUAN
Zakenreiziger
28 sep 2025
Negatief: Personeel en service
AIHSUAN
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shigeru
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
J
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
J
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SHIZUKA
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIZUKA
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Katsutoshi
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsutoshi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
正彦
Reisde met familie en kleine kinderen
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
正彦
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dennis
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
8 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Ayano
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ayano
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tomoharu
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoharu
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Leo
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Leo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOHIRO
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shin
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shahrier
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shahrier
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
kazumasa
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazumasa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Aya
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
2 nachten verbleven in augustus 2025

















