Purari
Hotel in Okinawa, in de buurt van Aeon Mall Rycom
Fotogalerie voor Purari





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
17 nov - 18 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-chome-20-1 Hiyagon, Okinawa, Okinawa, 904-2173
Over deze accommodatie
Purari
Gelijkaardige accommodaties

Music Hotel Koza by Coldio Premium
Music Hotel Koza by Coldio Premium
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 166 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Purari Hotel
Purari Okinawa
Purari Hotel Okinawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Purari
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YU-JUI
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家庭旅遊
YU-JUI
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ingrid Loren Loren Figueroa
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Ingrid Loren Loren Figueroa
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Justus
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justus
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
HATSUMI
17 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HATSUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
りょうた
10 jun 2025
りょうた
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mai
7 jun 2025
Mai
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
riko
11 apr 2025
riko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nana
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nana
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
FAITH
10 mrt 2025
FAITH
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
TADANAO
Zakenreiziger
22 feb 2025
Negatief: Netheid
TADANAO
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
KAYOKO
Reisde met partner
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAYOKO
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
keiko
Reisde met een groep
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
25 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jose, Donna
30 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
hiroko
23 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroko
2 nachten verbleven in juni 2024








