Exterieur

Beoordelingen van Perla, Resort & Entertainment

4 out of 5
Perla, Resort & Entertainment
Kidriceva 7, Nova Gorica

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 67 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

victor, Geel

Lets play!
Een echt casino hotel zoals in de States.Was er door de week was rustig. Bij het ontbijt zag je de verslaving in de ogen van de mensen. Voor de rest ok, prima ondergrondse parking.

10/10 – Uitstekend

BRUSINI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Francesco

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed la perla
Easy checkin at desk. Staff was very welcoming, efficient. Easy to park garage. Very nice indoor pool in basement with hot tubs . We enjoyed swimming. Also had good breakfast buffet.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gutes Stadthotel
Schönes Hotel, mit guter Zimmerausstattung und Innenpool sowie Außenwellnessbereich. Frühstücksauswahl in Ordnung, Raum groß, so dass es keine Wartezeiten gab.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Filippo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La permanenza al Perla è stata più che buona . Unica pecca è che il servizio della colazione finisce 20 minuti prima delle 11.00. Iniziano a togliere tutto ancora quanto ci sono i clienti e già prima della fine del sevizio non c’erano più brioche e non le hanno nemmeno rimesse
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Giacomo

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Gualtiero

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Roberto

2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nika op 11 jan 2022
Thank you for your vote.

8/10 – Goed

Christiana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Nika op 11 jan 2022
Thank you for your vote.

10/10 – Uitstekend

HERVE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres confortable
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Tatjana - HIT Contact Centre op 5 nov 2021
Thank you for the review. We are glad that you enjoyed the stay in our hotel. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
Lontano dal centro
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Tatjana - HIT Contact Centre op 18 jul 2021
Gentile ospite, grazie di aver speso il Suo tempo per recensire la nostra struttura. Il Perla si trova al centro della giovane città di Nova Gorica. Con l'augurio di rivederLa presto porgiamo cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

roberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Nika op 15 sep 2020
Thank you for your review

8/10 – Goed

Max, Roma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona esperienza , unica nota negativa il condizionatore in camera, rumorosissimo e a singhiozzo
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Tomaz op 26 aug 2020
Gentile ospite La ringraziamo del Suo tempo speso per recensire il nostro hotel. Peccato che non abbia contattato la reception per quanto riguarda il condizionatore avrebbero provveduto a risolvere la questione. Con l’augurio di rivederLa presto in nostra compagnia porgiamo cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Tiziana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comodo, pulito, belle stanze, ingresso Casinò incluso
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Marguerite

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Piergiorgio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

フーディ

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古くて汚いホテル。 部屋がタバコ臭くて嫌だった。エアコンからもタバコのしみついた臭いがする
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

ir, Italy

Positief: Netheid
good for casino players, safe and quiet, big covered parking
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was in Slovenia for work and I just stopped there overnight. I hate casino but I have to say that the hotel is clean and confortable the personel quite nice and if you don't want to play nohing can bother you cause the hotel is quite well soundproofed. There's a big parking included the breakfast is quite nice and the food in the restaurant is delicious
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Chamseddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Gülender

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
her şey mükemmeldi. Ancak kahvaltı daha fazla seçenekli olabilir. Biraz zayıfdı
4 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
A very good holliday in an excellent hotel
7 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

xhoana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Tiberio

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Bengt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Più un 3 stelle che un 4...
Un normale hotel che non eccelle per lusso o altro. In bagno il tubo del lavandino perdeva acqua. La wifi con codice ogni frazione di minuto si disconetteva.

10/10 – Uitstekend

Alessio, Lugo(RA)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
E' sempre un piacere andare al Perla, perfetto !!!
Ottimo e professionale hotel, molto bello e confortevole, lo conoscevo già sia per il servizio che per la popolarità, ho soggiornato già tante volte negli anni, perchè mi piace andare al casinò e alla bella spa dell'hotel ... tutto perfetto

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel luxury
Ottimo hotel, per trascorrere serate al casinò. Ottimo l'area spa, con piscine e saune.

10/10 – Uitstekend

Djuro, Providence, Stati Uniti d'America

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice hotel with spa in a beautiful area
Middle in the vineyards, at the sunny side of the Alps, the hotel offers spa and other facilities to relax, however, if you don't mind that a huge casino is located at the first floor. The restaurants (altogether three different ones) offer very good food and reasonable prices. The breakfast is all right, but it could be improved.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

10/10 – Uitstekend

Laura, Albuquerque, NM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
Great location and the included breakfast is terrific. The pool is amazing.
Lobby Cafe
Reception

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personalet mer opptatt med å snakke med hverandre
Personalet i resepsjonen var mer opptatt med å snakke med hverandre eller flere gjester på en gang. Savner kaffe maskin på rommet.

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi non gioca no vince
Meraviglioso.... Ostriche buonissime

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
it is ok
good hotel with great breakfast. Heating sounds terrible.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Blaz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

GUILLAUME, PARIS

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel du Casino
Tout parfait sauf petit déjeuner est comme un industriel, on n'a rien senti les goûts du petit-déjeuner. ce n'est pas très bon pour les boissons : jus de fruits (poudre + eau), le café horrible etc... Donc on est obligé au bar de l'hôtel : le café est bon Quel dommage pour la différence entre le petit déjeuner et le bar. Il faudrait changer le neuf matelas car nous c'est vieux. SPA de la piscine, c'est super mais un peu cher (10 euros par heure)