Extérieur

Avis sur Scandic Nordkapp

2 out of 5
Scandic Nordkapp
Skipsfjorden, Honningsvag, Nordkapp

Avis

6,4
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 6 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 17 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 28 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 66." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 66." "

7,8/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointing
This is not a scandic hotel, it’s a basic motel at a scandic price. Only the main building is beautiful. Rooms avec basic. There is a bed and that’s it. The breakfast is basic as well. Not even a pastry.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Simple
Le dernier hôtel avant le cap nord. Architecture simple imitant des dortoirs. Equipement minimum mais correct.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Ivar

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Flott plass.
Oppholdet var bra. Hotellet er slitent og trenger litt ettersyn og omtanke. Personalet er utenlandske og snakker ikke norsk!! Men med busslaster med utenlandske turister, så går nok det greit.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Reception Shift Leader le 24 août 2023
Hi, Thanks for your feedback on you recent stay with us. We’re glad to hear that you had a pleasant hotel experience and we find your comment regarding our staff being foreigners inappropriate and racist, please be better next you're here.Kind regards,Front Desk Reception Team

10/10 Excellent

Henrik Dahl

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Per

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

jouko

Les points forts : Propreté
Scandic Nordkapp
Kaksi yötä matkalla Nordkappiin. Huone ihan ok, perustasoa. Ensi kerralla ehkä toinen majoituskohde. Aamiainen pieni pettymys, tosin vatsa kyllä täyttyi. Hotellissa ”ei mitään”, illallinen tiettyyn aikaan joka oli myös pienoinen pettymys.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Ari

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mukava yöpyminen nordkappin matkalla.
Henkilökunta erittäin miellyttävä ja lämmin vastaanotto. Päivällisbuffet oli oikein hyvä, samoin aamiainen hienossa vuorinäköalassa. Sijainti erinomainen nordkapissa käyntiä ajatellen. Huone hieman jo elämää nähnyt mutta hyvä mieli jäi pelottavasta poronkuvasta huolimatta.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Kåre

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Richard

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was fine but there were two problems: 1. There was only one person handling check-in and there was a long line (especially because one customer kept harassing the lone staff member). Add some staff! 2. The chimney in the main area is not working! There was smoke going everywhere and I can only assume all smoke detectors have been turned off.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Siv

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Markku

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sijainti hyvä, muuten välttävä
Vähän aikansa elönyt kesähotelli. Paikka erinomainen Nordkappiin menijöille. Hotelli koostuu useasta rakennuksesta, joista kulku respaan ja ravintolaan ulkokautta. Huoneet pieniä, eikä niissä ole esim TV:tä. Kauimmaisista huoneista matkaa lähes 100m!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Bent

Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Ronny

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Mona

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Middelmådig hotell med samlebånd tendenser
Gode senger, men det var altså det. Trangt bad og varmt rom. Service fra personale er under pari. Både i resepsjonen og personalet i restauranten.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk Reception le 30 juin 2023
Hi, Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with rooms, service and reception. As your guest experience is really important to us, we’ve already taken several actions to ensure that it won’t happen in the future. After all we’re pleased to hear that you liked the beds and we hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.All the best,Front Desk Reception

6/10 Satisfaisant

Rainer

Les points forts : Propreté et personnel et service
Das Preis/Leistung Verhältnis passt überhaupt nicht. Kein Wifi im Zimmer. Nur Buffet zur Auswahl. Zimmer in 2* Ausstattung. kein Radio, kein Fernseher, kein Telefon und dafür über 100 € ! Hier wären 65 € maximal okay.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Wesselina

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel was oké, alleen geen warme douche voor de volgende morgen😒 Het Hotel mag wel een facelift/ opknapbeurt krijgen.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 13 août 2019
Dear Wesselina, Thank you for taking the time to leave us a comment after your recent visit. We are very sorry to read that you did not have hot water during the morning. From the reception we like to motivate our guests to inform us about anything that could not feel or work right during your stay so that we can fix or find a solution as soon as possible. Once again, we are grateful for your comment as they help us to improve every day more so that we can provide you with a better stay next time. Kind regards,

8/10 Bien

Inger Johanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enkelt, greit hotell med god frokost. Mange turister på Nordkapp og dette er et hotell med stor kapasitet.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 6 août 2019
Dear Inger, Thank you so much for your review after your visit to Scandic Nordkapp. We are delighted to see that you had a great stay with us and that our services, specially the breakfast, were able to reach your expectations. It is nice to hear that you found our hotel a good choice for your trip. We hope you had an excellent visit and weather for North Cape, too. Thank you again, and we hope to see you back in the future. Kind regards,

8/10 Bien

Tor Arne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott hotell med en utmerket beliggenhet.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nanna - Assistant FO Manager le 1 août 2019
Dear Tor Arne, Thank you for your stay and your review. We are happy to hear that you liked the hotel and our location. We hope to get a chance to welcome you back in the future. Have a great day. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Jussi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Kehitysehdotus
Hotelli oli varatessa täynnä, mutta paikalla ilmeni että vähäisen asiakasmäärän perusteella keittiö ja ravintola kiinni. Tämä olisi perhematkalaisena ollut hyvä tietää etukäteen.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nanna - Assistant FO Manager le 1 août 2019
Dear Jussi, Thank you for your stay and for giving us this feedback. We are sorry that you were missing the option for dinner at the hotel - we will look into if there is a way to give this information to our guests in advance via Hotels.com in the future. We hope you still had an overall pleasant stay, and that we might get a chance to welcome you back int he future. Have a great day. Best regards,

4/10 Médiocre

Trine

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nanna - Assistant FO Manager le 23 juil. 2019
Dear Trine, Thank you for your stay and you review. We hope you had an overall nice time at Magerøya, and hope to be able to offer you a better stay if you return to our hotel in the future. Have a lovely day. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Klaus Haugaard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Opgraderet vandrehjem?!?
God lokation, men hotellet var mest gearet til busselskaber syntes vi. Forvirring ang morgenmad, skulle vi spise i foyeren eller på 1 sal. Det gav en uheldig start på vores dag da det ikke var entydigt. Ok morgenmad
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nanna - Assistant FO Manager le 23 juil. 2019
Dear Klaus, Thank you for your stay and your feedback. We are happy to hear that you liked our location and enjoyed the breakfast, despite some confusion about where you should be seated. I will make sure we speak about this amongst the hotel staff. I hope you enjoyed your time at Magerøya. Have a great day. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Egil

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nanna, Front Desk Team le 19 juil. 2019
Dear Egil, Thank you for your review. We are happy that you had a pleasant stay and hope to get a chance to welcome you back in the future. Have a nice day. Best regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
エクスペディア上での地図は市内中心部に示されていたためここを予約。しかし、アドレスやホテル名をgoogle mapsに入力してみると、ホテルは市内とノールカップの間に位置しており、こちらが正しい位置。 なので、車やバイクの人しかほとんどアクセスできない。自分はロヴァニエミからノールカップに向かうバスでホニングスヴォーグ市内を過ぎてからこのホテル前で途中下車させてもらった。 この件に関してホテルにクレームを入れたので位置は修正されるだろう。 そして、そのクレームを伝えると2泊目はホニングスヴォーグの観光案内所横にあるスカンディック系列のホテルに移してくれた(1泊目は満室で無理だった模様)が、そこまでのタクシー代は実費。わずか10kmの移動で236NOK こちらに落ち度がないのでホテルを移してくれたのは評価できるが、移動代もこちら持ちとは納得がいかない。 部屋はプレハブ感があったが、清潔で暖房も効いており良かった。しかしwifはロビーでのみ使用可能。 無料の朝食ビュッフェは良かった。ソーセージやサーモンも有る。
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 21 juil. 2019
Dear Traveler, Thank you very much for leaving a review regarding your stay with us at Scandic Nordkapp. We are happy to read that you had a pleasant stay with us and that our service, specially the breakfast reached your expectations. We will take into consideration your comments and we would like to thank you again for your review as it helps us to improve day by day so that we can give you a better service next time. We really hope that you had a great visit at the North Cape and to see you back again in the future. Until then, we wish you a great summer. Kind regards,

10/10 Excellent

Rodrigo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cabo norte
Un buen lugar para ver el sol de medianoche, de camino al cabo norte, en 20 minutos se llega, y se puede hacer senderismo desde la misma puerta del hotel
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juil. 2019
Dear Rodrigo, We would like to thank you for leaving such a nice review regarding your stay at Scandic Nordkapp. We are very honoured to ready that our services, specially our location was able to reach your expectations. Reviews like yours helps us to motivate our staff and improve our service quality. We hope to see you back at our hotel in the future. Until then we wish you a great summer. Kind regards, Marta, Front Office Manager

4/10 Médiocre

Ole T N

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scandic hostel lignende overnatningssted
Jeg forstå ikke at det kan kaldes et Scandic hotel, det er rigtig dårligt og slet ikke vanlig Scandic standart. Dette burde nærmere betegnes som et hostel. Det er et hotel for busturene og det betød at maden var meget sparsomt. Nu har vi på turen boet på 5 andre Scandic hoteller og her fået en fantastik morgenmad her var der ikke meget at vælge imellem og buffeten var helt håbløs. Værelserne er små og badeværelset minder om en skibskahyt. Der er heller ikke noget tv. Det eneste positive der er at sige om stedet er at der er gratis parkering.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juil. 2019
Dear Ole T N, First of all, we would like to thank you for leaving a review regarding your stay. We are really sad to read that our services and hotel did not match with your expectations. As we are a summer hotel we get many groups, specially now during the peak season, therefore it can get busy during the dinner times. Althought this hotel is focused of bus groups we do our best to make the stay of our individual guests a pleasant one. Once again, we are grateful for your comment as they help us to improve every day more so that we can provide you with a better stay next time. Kind regards, Marta, Front Office Manager

10/10 Excellent

Harri

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Erinomainen paikka matkalla Nordkappiin.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juil. 2019
Dear Harri, Thank you so much for your leaving a review regarding your stay at Scandic Nordkapp. We are delighted to see that your stay with us was a great one and that our services were able to reach your expectations. It is nice to see that you found our hotel a good choice for your trip. We hope you had an excellent visit and weather for North Cape, too and we hope to see you back soon. Kind regards, Marta, Front Office Manager

8/10 Bien

Ranveig Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ikke hårføner, TV, drikkevann eller wifi på rommene.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was there just to sleep from 430 pm and then leave at 115 am the next morning after the Midnight Sun. In such a short time including sleep time I walked away with great feelings to this hotel. The check out process was so good with two individuals at the front desk. Incredible customer service. I’ll return
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nanna le 14 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your short stay, and hope that you were lucky enough to get a nice view of the Midnight Sun. Have a nice day. Best regards - Front Desk Team

6/10 Satisfaisant

Bjørn

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Harald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ikke Tv på rommet, men ellers behagelige senger
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 23 juin 2019
Dear Harald, Thank you so much for your comments and review after your visit to Scandic Nordkapp. We are honored to read that you had a great stay with us. It is nice to hear that you found our beds comfortable and enjoyed your stay as well. We hope you had an excellent visit and weather at the North Cape, too. Thank you again, and we hope to see you back in the future. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juin 2019
Dear guest, Thank you so much for your leaving a review regarding your stay at Scandic Nordkapp. We are delighted to see that your stay with us was a great one and that our services were able to reach your expectations. It is nice to see that you found our a good choice for your trip. We hope you had an excellent visit and weather for North Cape, too and we also hope to see you back soon. Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Jonas

Les points faibles : Confort de la chambre
OK för övernattning
Väldigt kompakt och litet.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juin 2019
Dear Jonas, Thank you very much for leaving a review regarding your stay at Scandic Nordkapp. We are happy to know that you have a pleasant stay with us and we hope that you had a great visit at the North Cape. We hope to see you back again in the future. Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
It was clean but did not smell good. Almost none of the staff understand Norwegian. But its a simple and cheap hotell, and the price is good. I did not taste the dinner, but breakfast was simple but ok.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marta, Front Office Manager le 18 juin 2019
Dear Joao, Thank you so much for your leaving a review regarding your stay at Scandic Nordkapp. We are happy to see that your stay with us was a good one and that our services were able to reach your expectations. We hope you had an excellent visit and weather for North Cape, too and we also hope to see you back soon. Kind regards,

4/10 Médiocre

Kristina

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oskäligt
Små rum, var tvungen att gå utomhus från receptionen för att ta sig till rummet. Dåligt matutbud - endast äcklig buffé för 375nok. Oskäligt pris för litet utbud och dålit kvalité. Frukosten knappt ok...
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarkoituksena oli nähdä maisemia ja siihen tarkoitukseen hotelli oli erinomainen. Ilmanvaihdon puuttuminen huoneesta oli selkeä miinus.
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Dat het wat minder luxe was wisten we en aangezien er niet veel andere mogelijkheden waren kozen we daar bewust voor. Maar het lijkt alsof het hotel gerund wordt door studenten / schoolverlaters en dat is jammer want hier is veel meer van te maken. De locatie zo dichtbij de Nordkapp is top, maar koks die koffie drinken in de lounge als het restaurant open is geeft een vreemde indruk.
Séjour de 2 nuits en août 2017

10/10 Excellent

Pete, Oslo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel near the top of the wolrd
Great staff - so, so helpful. Great room. Great location - go to the theatre!
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Daniel

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good rooms bad food
Great beds and clean rooms good Location to Northcape. Only buffe at evening and for the price 375 it was bad not tasty at all Breakfast was not bad but not god ither
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Jouduimme vaihtamaan 2 kertaa huonetta, koska suihkuista tuli vain jääkylmää vettä! Hotellin yleisilme hieman vanhanaikainen, ravintolan iltabuffet valitettavan huono hintaansa nähden.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

4/10 Médiocre

Patrik Oskar

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

10/10 Excellent

sally, hong kong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
環境幽美、有山境有河境
瓃璄很美,周邊有山有水、又可以行山。有巴士可到北角和入市中心,雖然巴士班次不多,但是預先拿巴士時間表,安排行程也方便。若是坐的士到市中心,也不算貴,$300內就一定可以到酒店。若去機場都只是$200內。唯一是沒有用不到über, 要叫酒店的人叫的士。
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Grzegorz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2017

4/10 Médiocre

Jan Badura

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lidt skrabet
ok, men der manglede Internet på værelset. det var kun tilgængelig i fællesrummet. ingen tv var ok, det bruger man ikke deroppe. Men det var meget skrabet. selv morgenmaden var storkøkken/kantine præget og kun lige acceptabel. beliggenheden var derimod perfekt og alt i alt er det jo udbud og efterspørgsel der sætter prisen så højt.
Séjour de 3 nuits en juin 2017

6/10 Satisfaisant

Odd Bjarne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
2,5
Maks uheldig da jeg ble syk og tilbrakte mesteparten av tida på rommet. Uten TV og WiFi . Frokosten var bra.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Plain room
Very plain room. Ok for a stay over if you are going to north cape.

4/10 Médiocre

Johan

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

10/10 Excellent

Leena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Todella positiivinen tulo tänne!henkilökunta ystävällistä ympäristö siisti, kaunis.huippu hotellisijainti ypperlig !,,