Amanta Hotel Nongkhai
Hotel met fitnessfaciliteiten en een spa in Nong Khai
Fotogalerie voor Amanta Hotel Nongkhai





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een regendouche
Deluxe King Room
Superior Twin Room
Suite
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Duplex Quadruple Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

999 Moo 1, Kaew Worawut Road, Nai Muang, Muang, Nong Khai, 43000
Over deze accommodatie
Amanta Hotel Nongkhai
Gelijkaardige accommodaties

Panlaan Boutique Resort
Panlaan Boutique Resort
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 25 beoordelingen
De prijs is € 32
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 800 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amanta Nongkhai
Amanta Hotel Nongkhai Nong Khai
Amanta Nongkhai Nong Khai
Amanta Hotel Nongkhai Hotel
Amanta Hotel Nongkhai Nong Khai
Amanta Hotel Nongkhai Hotel Nong Khai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Amanta Hotel Nongkhai
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Arno
17 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arno
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Paphitchaya
Zakenreiziger
28 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paphitchaya
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Sean
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good New Hotel
Sean
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
J J
Reisde met familie
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J J
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Helge Bull
Reisde met familie
22 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Her er det litt å forbedre
Helge Bull
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテルです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Worrachula
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อบอุ่นปลอดภัย และ สวยงาม




Worrachula
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ครั้งแรกที่หนองคาย
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Sumonta
Reisde met familie
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumonta
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Klaus
8 jan 2020
Klaus
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Nonthaya
Reisde met familie
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nonthaya
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
KITTIMA
Reisde met een groep
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KITTIMA
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
peter
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
peter
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
David Peter
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David Peter
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kirana, Phuket
Reisde met een groep
29 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirana
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Kit
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kit
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019








