Aparthotel
Bliss Lodging
Aparthotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Fotogalerie voor Bliss Lodging





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 slaapkamers (Mt.Yotei View, 32㎡) laden

Deluxe kamer, 2 slaapkamers (Mt.Yotei View, 32㎡)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Alle foto's voor Familie studio (2 Bunk Beds) laden

Familie studio (2 Bunk Beds)
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio (Twin, 17㎡) laden

Studio (Twin, 17㎡)
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-3-8-13 Hirafu, Niseko, Kutchan, Hokkaido, 044-0086
Over deze accommodatie
Bliss Lodging
Aparthotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Dit rookvrije aparthotel beschikt naast een bar/lounge over een wasserij en een open haard in de lobby. Gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes, gratis parkeerplaatsen en gratis vervoer vanaf het treinstation worden ook voorzien. Je vindt er ook een kluis bij de receptie, gratis vervoer naar het treinstation en meertalig personeel. Elk aparthotel beschikt over een diep bad en vloerwarming, naast gratis wifi, gratis kabelinternet en een keuken. Er zijn gemakken als een koelkast en een microgolfoven, terwijl je ook kunt gebruikmaken van een balkon en een flatscreentelevisie.Er is een beperkte huishoudservice beschikbaar.
Bliss Lodging heeft 7 kamers met een kluis en pantoffels. Elke kamer heeft een balkon. Elke kamer is in eigen stijl ingericht en gemeubileerd. Alle kamers in dit aparthotel met 3 sterren hebben keukens met een koelkast, een kookplaat, een microgolfoven en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer is uitgerust met een bad/douchecombinatie met een diep bad, een bidet, gratis toiletartikelen en een haardroger.
Dit aparthotel in Kutchan biedt gratis wifi en kabelinternet aan. Elke kamer is voorzien van flatscreentelevisie. Een schoonmaakservice is op beperkte dagen beschikbaar.
De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.
Gelijkaardige accommodaties

Bliss Cottage SAKURA
Bliss Cottage SAKURA
- Keuken
- Wasmachine
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 6 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.00 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in: JPY 3000 als je incheckt tussen 18.00 uur en middernacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bliss Lodging Kutchan
Bliss Lodging Aparthotel Kutchan
Bliss Lodging Condo Kutchan
Bliss Lodging Condo
Bliss Lodging Kutchan
Bliss Lodging Aparthotel
Bliss Lodging Aparthotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bliss Lodging
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mackensie
Reisde met partner
7 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mackensie
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Carol, Washington
12 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SHIZUKA
18 jun 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
SHIZUKA
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met partner
27 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
fredrik
Reisde met een groep
18 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Trevlig personal
fredrik
7 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroyoshi
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyoshi
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
6 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ryo
Reisde met een groep
17 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Jonty
Reisde met een groep
12 feb 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Exceptional stay
Jonty
7 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Hee Hwee
Reisde met familie
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hee Hwee
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Olivia
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Olivia
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Nathan, Hong Kong
Reisde met een groep
23 jan 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff, great location
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
ses, Aichi Japan
27 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満点‼️
ses
2 nachten verbleven in maart 2018








