Kinugawa Onsen Hotel
Ryokan met gratis ontbijt, op wandelafstand van Fureai-brug
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kinugawa Onsen Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 232
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet)
7,6 van 10
Goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet) laden

Twin kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet)
9,2 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op rivier (Western Style) laden

Kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, uitzicht op rivier (Western Style)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet) laden

Standaard kamer, niet-roken (Halfboard-Buffet)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kinugawa Onsen Taki 545, Nikko, Tochigi-ken, 321-2592
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Sunshine Kinugawa
Hotel Sunshine Kinugawa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 484 beoordelingen
De prijs is € 104
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kinugawa Hotel
Kinugawa Onsen
Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel Nikko
Kinugawa Onsen Nikko
Onsen Kinugawa
Kinugawa Onsen Ryokan Nikko
Kinugawa Onsen Hotel Nikko
Kinugawa Onsen Hotel Ryokan
Kinugawa Onsen Hotel Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kinugawa Onsen Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
しょうたろう
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
しょうたろう
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KATSUHIKO
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUHIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Katherine
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
きよこ
15 mei 2025
きよこ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Roberta
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshifumi
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshifumi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Tomoko
Reisde met familie
2 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ryo, Nerimaku
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKANOBU
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKANOBU
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Vafa
21 apr 2025
Vafa
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Manabu
Reisde met familie en kleine kinderen
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manabu
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHU YU
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHU YU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chiyoe
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiyoe
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jian
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jian
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reminder of good old buffet days!
Anthony
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
タカコ
31 mrt 2025
Positief: Personeel en service
タカコ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jeremy
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Leslie
Reisde met partner
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leslie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alvaro
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvaro
1 nacht verbleven in maart 2025