Coffres-forts dans les chambres, bureau, rideaux occultants

Avis sur Holiday Inn Brooklyn Downtown, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Holiday Inn Brooklyn Downtown, an IHG Hotel
300 Schermerhorn Road, Brooklyn, NY

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 379 avis sur 1127." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 278 avis sur 1127." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 191 avis sur 1127." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 133 avis sur 1127." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 146 avis sur 1127." "

7,6/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Ricardo le 23 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

8/10 Bien

Franck

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barclay Center à 5 mn à pied
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ricardo le 10 sept. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 Excellent

KAREN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Swimming pool and spa are really nice after a long day of visits (could be interesting to have longer opening hours during the day). Subway stations are all around the hotel. Once the windows are closed there is no noise, even at night. The lobby is agreable.
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de Ricardo le 3 sept. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 Excellent

Véronique

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport prestations/prix mais notre nuit a été perturbée par le bruit de la ligne de métro passant juste dessous : est ce dû au 1er étage ?
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ashley le 15 août 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Personnel et service
Sur les étages quand un client ferme sa porte le bruit est fort, on l'entend de partout surtout si les chambres sont proches.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de ashley le 8 juil. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

2/10 Horrible

Alexandre

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ne réponds jamais au téléphone
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Olivier le 12 mai 2023
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at Holiday Inn Downtown Brooklyn. We sincerely apologize for the inconvenience caused by our failure to answer the phone promptly. We understand the frustration this may have caused and assure you that we take this matter seriously.We understand that timely communication is crucial, and we apologize for any inconvenience caused by our delayed response. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding and patience. We hope to have the chance to regain your trust and provide you with a more satisfactory experience in the future.

2/10 Horrible

Eric

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We got there at 6 pm to be told that our room wasn't ready when check in is at 3 pm, we had to wait 45 minutes at the lobby. The parking is ridiculous, they take your car and put it on a lot outside the hotel area plus we choose the option parking when we reserved with the hotel and we had to pay $10 extra because we had an SUV ?? The elevator shaft was making noise that we could hear it all the way to our room so you can guess that we hear that when we tried to sleep, smell of marijuana inside the lobby and upstairs, wouldn't recommande this hotel if you can call this an hotel
Réponse de Ashley- front desk manager le 26 janv. 2023
Hi Eric,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

4/10 Médiocre

Valentine

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Arrivés très tôt dans la matinée une première réceptionniste nous promet notre chambre pour 11h, nous avons finalement dû attendre 13h30 et revenir plusieurs fois au comptoir alors même que nous étions épuisés du voyage. Nous comprenons que le check in se fait à 15h mais l’organisation nous a d’abord fait espérer une entrée anticipée pui finalement nous avons attendu dans le lobby pendant 1h30. S’en est suivi 3 échecs de carte de chambre qui ne fonctionnaient pas (avec attente de plusieurs minutes pour prendre l’ascenseur) encore une belle perte de temps. Autre déception, l’entretien de la chambre quotidien n’a pas été fait. Pour couronner le tout, le personnel du front desk est très peu aimable, le dernier contact la personne ne nous a même pas parler (achat d’une boisson) et s’est contenté de nous tendre la machine à carte. Expérience décevante
Réponse de Ashley- front desk manager le 4 janv. 2023
Hi Valentine, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. We are glad you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Christian

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Emmanuel Fendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre très petite.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ash le 9 déc. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 Excellent

Ollivier, Grabels

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sympa !
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de ash le 17 nov. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn BROOKLYN DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

8/10 Bien

Danielle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was great! My only complaint is they need to figure out a better way to do valet parking. It wast very clear on what to do and NO ONE was any help. Then it took over 40min to get my car when I was ready to leave.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Nicholas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic staff (especially newcomer Cedric!) The facility was well cared for and very convenient to the Barclay Center. The room was small for 4, but overall a great experience.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Stan

Voyage en famille
Great view from our room. Liked seeing the Statue of Liberty.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Din

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Bruce

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
great hotel
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Ada Gay

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Having a restaurant and bar onsite was very convenient. There was a lingering pet odor in the room. Hard to say what can be done about that if pet accommodations are an option for
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, quiet and convenient.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Latoya

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom was in poor condition. Dust in the bathroom. Poor response to room requests. The entire room had an unpleasant odor . The thermostat gave me an issue . Poor opening of the pool. Good customer service.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Otivia

Pros I liked the hotel restaurant, the food was great and the hotel is in convenient location. Cons Bathroom was very small and my sheet were not being changed only made up to look neat.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Arneice, Brooklyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I absolutely loved the king size bed. It was so soft and comfortable. My room had a refrigerator and microwave, which made my long-term stay convenient.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Kerona

Les points faibles : Personnel et service
I didn’t enjoy my stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Ryan

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Bonni

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good exercise area. Nice restaurant adjoining hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kavina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My experience at the Holiday Inn located in downtown Brooklyn was pretty okay. I would’ve rated it higher than average because the only downside was the check in process at the hotel. Our room wasn’t ready yet and we had to wait at least an hour for the front desk lady who was very nice btw to make a substitute because she didn’t want to keep me waiting any longer. This was an inconvenience because we had to get ready for a concert later on. Also, the first guy who checked me in didn’t even know that I had already paid a week for the room in advance. He was about to charge my card again for a reservation until I showed him a receipt. Will I stay at this hotel again when visiting New York? Probably not and may take my chances at other hotels in the area. However, this is an exceptional location for concerts or games at the Barclays Center. It’s only less than a 10 minute walk to the venue. The rooms were cleaned and I didn’t get a chance to check out the amenities since we were only there for overnight.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

AALIYAH

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I loved the hot tub,.sauna amd steam room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Erica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff clean facilities
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Dimitri

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty and bad service
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Misao

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Chastity

Les points faibles : Personnel et service
The longe area on the first floor is beautiful and nicely done and clean. The hotel was very busy for a weekday and the two desk clerks were extremely slow. The elevator wait was horrible. The pool area was decent however the pool hours are not reasonable 7am-12am or 7:30pm-9:30pm. There were not enough towels at the pool area so i was told i could only receive a towel once i finished. I have never heard of anything like that at any place I have stayed at especially traveling with kids sometimes they want to wipe their face in between getting in/out of pool. The rooms are small as well as the bathroom and not soundproof. I could hear the people banging next door, babies crying, and anytime anyone closed their room door you can hear the slam. The hotel is not bad overall but needs some adjustments.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Kimberly

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jacqueline

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Erica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, convenient location, clean and affordable
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Sarah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Smarlyn, Methuen

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Dennis

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Everything was in walking distance
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Aniyah

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Burcu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's really good. And I'll definitely consider to stay there next time.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Worrell

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Emilia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We love it
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Patricia, Cordova

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Roma

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Shamika

Les points forts : Propreté
Overall good stay... parking and convenient food spots. Facility had old worn furniture and I couldn't adjust shower head.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

virna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleanness
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Julisa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
So I booked the stay with Expedia and was charged 409$ for check in- stayed two nights for 637$that's insane pricing
Séjour de 2 nuits en avril 2024