Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
Gezinsvriendelijke hotel met een sauna en een seizoensgebonden buitenzwembad
Fotogalerie voor Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
21 dec - 22 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer (Japanese Style) laden

Klassieke kamer (Japanese Style)
7,4 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Klassieke kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer (Classic Style) laden

Familiekamer (Classic Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe suite, Meerdere bedden laden

Deluxe suite, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Kamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4449-2 Takakuhei, Nasu, Tochigi-ken, 325-0302
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Laforet Nasu
Hotel Laforet Nasu
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 341 beoordelingen
De prijs is € 67
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3960 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er wordt een auto aanbevolen om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rindoko Royal Hotel Nasu
Rindoko Royal Hotel
Rindoko Royal Nasu
Rindoko Royal
Rindoko Royal Hotel Japan/Nasu-Gun
Royal NASU
Royal Hotel Nasu Japan/Nasu-Gun
Royal Hotel NASU
Mercure Nasu Highlands & Nasu
Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa Nasu
Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa Hotel
Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa Hotel Nasu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Mercure Nasu Highlands Resort & Spa
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
祐希
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
祐希
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
??
1 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Akio
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akio
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
沙織
Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
沙織
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Mutsuko
Reisde met familie en kleine kinderen
12 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Mutsuko
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Yoshie
Reisde met familie en kleine kinderen
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sakura
Reisde met familie en kleine kinderen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Sakura
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hide
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hide
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Usami
17 sep 2025
Usami
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daisuke
15 sep 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
sousuke
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sousuke
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Miho
Reisde met familie en kleine kinderen
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Akira
9 sep 2025
Akira
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Satoshi
7 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Satoshi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
????
6 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Noriko
Reisde met familie en kleine kinderen
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hamako
Reisde met familie en kleine kinderen
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamako
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
tomokazu
1 sep 2025
tomokazu
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
???
1 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
yuichi
Reisde met familie en kleine kinderen
1 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
yuichi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shuya
Reisde met familie en kleine kinderen
31 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Shuya
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Hisami
31 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisami
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Makoto
Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
1 nacht verbleven in augustus 2025








