Tuin

Beoordelingen van Château de Namur

4 out of 5
Château de Namur
Avenue de l'Ermitage 1, Namur

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 93 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 259 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Misa

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Beheerder op 21 sep 2023
Beste Misa,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 14 mrt 2022
Dear René, Thanks for this great rating! We are glad we were able to meet all your requirements Thank you again. Best regards, Cédric VANDERVAEREN, Manager

8/10 – Goed

pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 10 sep 2021
Beste Pierre, Bedankt voor uw vriendelijke recensie. We zijn heel blij dat alles tijdens uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen heeft voldaan. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Cédric VANDERVAEREN, Manager

10/10 – Uitstekend

JOhan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Château waardig
Mooie omgeving, rustige kamer , vriendelijk personeel en lekker Ontbijt buiten met mooi uitzicht !
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 16 aug 2021
Beste Johan, Dank u voor deze positieve recensie. Ons toegewijde team probeert het verblijf van onze gasten altijd zo optimaal mogelijk te maken, dus het is voor ons heel fijn te horen dat u de hoge eisen die wij onszelf stellen heeft kunnen waarderen. We hopen u opnieuw te zien in de toekomst. Met vriendelijke groet, Cédric VANDERVAEREN, Manager

10/10 – Uitstekend

Sofie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf!
Heel erg vriendelijk personeel. Het hotelrestaurant was volzet en de receptioniste haalde alles uit de kast om ons te helpen bij een reservatie in een ander goed restaurant in het centrum van Namen. Met succes! Heel coronaproof: per kamer een ontbijt dat op een dienblad naar de tafel werd gebracht.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Beheerder op 20 aug 2020
Beste Sofie, Thank you for such a positive review of your stay at Château de Namur. It is a pleasure to know that you had such a great experience with us. I am certain that our team enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay! It would be our pleasure to welcome you again. Best wishes, Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Beheerder op 10 aug 2020
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Vriendelijke groeten, Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel vriendelijke staff! Mooi terras met prima restaurant. Kamers mooi en ruim, maar kunnen hier en daar wel een opfrisbeurt gebruiken...
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 10 aug 2020
Beste Peter, Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. Uw tevredenheid over uw verblijf is zeer lonend en zal ons motiveren om ons uiterste best te blijven doen om ervoor te zorgen dat onze gasten een gedenkwaardige tijd bij ons hebben. Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen en beoordelen de situatie. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Cédric VANDERVAEREN, Manager

8/10 – Goed

Roel

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Beheerder op 10 aug 2020
Beste Roel, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Met vriendelijke groet, Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Veronique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uniek kasteel, high tech kamers, mooie omgeving jammer dat er in de beschrijving niet duidelijk vermeld staat dat het een opleiding hotel is.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een propere kamer & een heel goede verzorging van het ontbijt op de kamer!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 15 dec 2019
Beste gast, hartelijk dank voor de positieve beoordeling van uw recente verblijf bij Château de Namur. We zijn blij dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u de hoge standaarden die we onszelf hebben opgelegd wist te waarderen. Het is geweldig om te horen dat we u konden helpen de dag goed te beginnen met de ruime keuze bij het ontbijtbuffet. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen. Beste wensen, Cédric VANDERVAEREN, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was Unique but there was no Spa facilities
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 8 jul 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your review. We are pleased that you enjoyed our spectacular location with it's stunning views and natural surrounds. We have duly noted your comments regarding spa facilities. Nevertheless, we are pleased to hear that, overall, your stay with us was enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. All the best, Cédric VANDERVAEREN, Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
We could not stay at all! Expedia made a mistake!! We filtered with ‘pets allowed’. At the time of arrival they refused to give us a room.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 14 jun 2019
Dear guest, Thanks for taking the time to share your experience at Chateau De Namur. We regret you were, unfortunately, unable to have a chance to stay with us. Indeed, it is clearly mentioned on the Expedia platform that our hotel does not accept animals, plus we sent you an email on the day you made the reservation in order to let you know your dog would not be accepted. Best regards, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jochem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The castle was perfect. Everything was really good taken care of. Service was great. The rooms are very spacious and clean
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 3 jun 2019
Dear Jochem, Thank you for such a positive review. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and that everything met your expectations during your stay. Your kind words about the professional service you received from our team members is much appreciated and encourages us to uphold our high standards. It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Paulus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooie kamers, zeer vriendelijk personeel, heel netjes!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 1 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your high rating. It is very rewarding to know that you were satisfied with our hotel. We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wanneer stijl, finesse en vooral vriendelijkheid samenkomen. De juiste balans, dat is klasse en dat tref je bij Château de Namur.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 27 mrt 2019
Geachte gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw waardevolle beoordeling te delen. We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij het hotel Château de Namur en dat het hotel aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor uw waardering voor ons decor, ons team en onze standaarden. Een bericht waarin een recente gast zijn tevredenheid uit, is steeds een beloning en stimulatie voor onze teamleden om verder te gaan met hun inspanningen om de lat steeds hoog te leggen. We zijn blij dat alle faciliteiten u hebben kunnen bekoren. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen. Beste wensen, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 18 feb 2019
Dear guest, We appreciate this positive rating and for choosing our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel zijn bijna allemaal studenten (wisten dit van te voren) maar ze kunnen amper engels nog nederlands praten waardoor communicatie regelmatig stroef verliep ook in het restaurant wat soms heel vervelend was. Kamer was kleiner dan verwacht maar dat was geen probleem Alles was heel proper.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 20 feb 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We bieden onze excuses aan voor enige moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het communiceren met onze leerlingen. Hun moedertaal is Frans en aangezien jonge mensen steeds minder Nederlands zijn gaan spreken, hebben we tegenwoordig weinig kandidaten die nog Nederlands spreken. Bedankt voor uw begrip. We hopen u in de toekomst nog eens te zien. Vriendelijke groeten, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Directeur général op 3 dec 2018
Dear guest, We appreciate this positive rating and for choosing our hotel. We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch service en begeleiding!!!! Heeeel vriendelijk en behulpzaam persooneel.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 22 nov 2018
Dear Guest, Thank you for posting this kind comment. We are happy that you enjoyed your stay. The acknowledgement of the quality of service on the part of a recent guest is always appreciated and encourages us to constantly improve our performance. We look forward to seeing you on a future trip. Kind regards, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

jozef

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kleverige badkamervloer, temperatuurregeling enkel centraal geregeld, storend geluid verluchting tijdens de nacht (2de nacht was wel ok), ontbijt was super, prachtige locatie
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 7 nov 2018
Geachte Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. We zijn blij om te horen dat onze locatie bij u paste. Het spijt ons dat u last heeft gehad van het geluid en we zullen dit gaan controleren. We waarderen het zeer dat u heeft genoten van ons heerlijke ontbijtbuffet. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer te zien. Vriendelijke groeten, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

10/10 – Uitstekend

hubertus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
We kwamen al op zaterdagochtend om 11.00 uur aan bij het hotel. Hoewel de inchecktijd 15.00 uur was konden we toch al op onze kamer. Prachtig gerenoveerde kamers. Het hotel ligt goed als je van daar uit Namen wil bezoeken en de wandeling er naar toe gaat berg af via de Citadel en de vesting. Het diner s'avonds en het ontbijt in het restaurant was goed met leuke bediening.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 7 nov 2018
Geachte Herbertus, Bedankt dat u uw ervaring met ons wilt delen. We zijn erg blij om te horen dat uw recente verblijf bij Château de Namur aan al uw verwachtingen heeft voldaan. We willen u bedanken voor uw waardering van de service, wat ons hele team veel voldoening geeft. Hartelijk dank voor uw complimenten over onze lekkere maaltijden en de natuurlijke omgeving boven op de Citadel. Het hele hoopt hoopt u terug te mogen verwelkomen. Met de beste wensen, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 10 okt 2018
Dear Jeroen, Thank you for positively reviewing your time at Château de Namur. We're so pleased that everything met your expectations Thank you for your good rating! The whole team hopes to see you, again. With very best wishes,

8/10 – Goed

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great view and Great food
Funny & Unique light system in the rooms Great chef de cuisine and students, special reco —> oueffs brouillés & farandole tomates and.. the desserts! Too pretty to eat! But When you do.. delicious! Situated on a Hill / So nothing to do in the surrounding area
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 21 sep 2018
Dear Ilse, Thank you for reviewing your recent stay with us. It is very rewarding to read that you had a wonderful dining experience at our restaurant. We appreciate your mention of our peaceful location with breathtaking views of the landscape and the entire city. For our guests who are looking for something more to do outside of our location, we would like to point out that there is a bus stop a few steps from the hotel which leads to the centre. Alternatively, you could take a very short taxi ride to the city centre. Thank you once again. We hope that you will return in the future. Best regards, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne omgeving
Alles goed verzorgd - was wel niet duidelijk dat het om hotelopleiding ging.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 16 sep 2018
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad op onze prachtige locatie. Ons hotel is tevens een trainingsschool, en we zijn er trots op dat we honderden professionals hebben opgeleid voor de catering en het hotelwezen. We hopen u nog een keer te zien voor een onvergetelijk verblijf. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
prachtige ligging, mooie maar wat zielige tuin door de droogte, mooie kamers die hier en daar een beetje sleet vertonen zeker badkamergedeelte. Zeer jonge en niet al te ervaren bestaffing- hotelschool
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 22 aug 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor het waarderen van de kamer. We hopen dat de rest van de faciliteiten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Zoals u hebt gemerkt, zijn al onze medewerkers stagiaires van de plaatselijke Hotelschool. Dit is dan ook een reden dat wij elke constructieve kritiek van onze gasten erg op prijs stellen, of het nu gaat om ons receptie- of restaurantteam, omdat dit ons helpt de kwaliteit van hun service te verbeteren. Informeer onze leidinggevenden over eventuele problemen of zorgen die u heeft, zodat zij daarnaar kunnen handelen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Eerder een semenarie hotel, minder toeristisch hotel. Ontbijt ook heel sober.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General Manager op 27 jun 2018
Beste Gast, Bedankt voor deze beoordeling van Chateau De Namur. Het spijt ons te horen dat ons ontbijt u niet helemaal beviel. Wij staan altijd open voor suggesties van onze recente gasten. We zullen met uw opmerking aan de slag gaan. Tot gauw voor een ander prettig verblijf. Cédric VANDERVAEREN, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Luxueus hotel
Boven op berg gelegen dus spijtig dat het hotel geen pendeldienst naar de stad Namen heeft want is te voet een hele klimtocht
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Raoul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie vlakbij Namen
Mooie plek en een prima uitvalsbasis om de buurt te verkennen.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, General manager op 5 apr 2018
Beste Raoul, we zijn erg dankbaar voor uw vriendelijke beoordeling van uw recente verblijf. Wij zijn blij dat u genoten hebt van de natuurlijke omgeving met verbazingwekkende uitzichten die wij hebben vanaf de top van Citadel, en dat u waardeerde hoe gemakkelijk het was om het omliggende gebied te bezoeken. Het hele team hoopt dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Cédric VANDERVAEREN, General manager

8/10 – Goed

Ian Clyne, South Queensferry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent hotel. Executive room was very spacious. Only down side was room was very hot and as the air conditioning is centrally controlled I could not reduce the temperature. This meant a few sleepless nights. It changes next week I’m told. I do not think this is acceptable. The room temperature should be controlled independently. No public transport to town in the evenings so had to rely on car. Gondola available during day and is a good way to visit the town. Really positive stay, just need to sort out the air conditioning issue.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 14 mei 2024
Dear Ian,We'd like to thank you for taking the time to review your experience.We are delighted to hear that you found our Executive room spacious, and that the gondola provided a pleasant means to explore the town during your stay.We regret to hear about the discomfort you experienced due to the room temperature. It is unfortunate that you experienced discomfort, and we appreciate you bringing this to our attention. Regarding public transport, we understand the inconvenience caused by the lack of evening service and we recommend our guests make use of the taxis available for a quick and easy trip to the town centre. Rest assured, our team is dedicated to ensuring the comfort and satisfaction of all our guests.We are heartened by your overall positive impression of your stay, and we will take your comments under advisement as we continually strive to enhance our guest experience at Château de Namur.We hope that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest regards,Cédric VANDERVAEREN, Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for the motorway, this hotel has a nice bar and a very nice restaurant. Ideal for passing through, but also has easy access to Namur which is a lovely town.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 9 mei 2024
Dear Peter,Thank you for such a positive review.The convenience of our location, nestled near the motorway, is something we take great pride in, and it pleases us to know it contributed to your satisfaction. Our bar and gastronomic restaurant strive to offer exceptional service and culinary delights, and your appreciation for these aspects of our hotel fills us with joy. As you've highlighted, the charm of Namur is easily accessible from our hotel, making us a favorable choice for those wishing to explore the area. Thank you for choosing Château de Namur for your travels. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity of welcoming you again.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Cédric VANDERVAEREN, Manager

10/10 – Uitstekend

Henrik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren sehr zufrieden. Große geräumige, ruhige Zimmer. Sehr nettes aufmerksames Personal und ein sehr hochwertiges Frühstück.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Direktor op 9 mei 2024
Sehr geehrter Henrik,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie die geräumigen Zimmer und die ruhige Atmosphäre genossen haben. Unser Personal ist stets bemüht, jedem Gast einen herausragenden Service zu bieten, und es ist wunderbar zu hören, dass dies während Ihres Besuchs der Fall war. Die Qualität des Frühstücks ist uns besonders wichtig, und wir sind stolz darauf, hochwertige lokale Produkte anzubieten. Bezüglich des Hotelzustands bemühen wir uns kontinuierlich um Instandhaltung und Verbesserungen, um unseren Gästen den bestmöglichen Komfort zu bieten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Cédric VANDERVAEREN, Direktor

10/10 – Uitstekend

Andrew

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 9 mei 2024
Dear Andrew,Thank you for such a positive review It's great to hear that you had an enjoyable stay It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Cédric VANDERVAEREN, Manager

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Es wäre ein schönes Hotel gewesen, wenn nicht....
das Zimmer hätte 3 mal gewechselt werden müssen. In den ersten beiden Zimmern war das untere Bettlaken mit braunen Flecken am Fußende übersät gewesen . Seit einiger Zeit checken wir immer Matratzen auf solch braune Flecken, aber hier hatten wir sie gleich in zwei Zimmern. Wir wissen nicht was es war, aber auf jeden Fall wollten wir in solch einem Zimmer nicht schlafen. Das dritte Zimmer hatte dann ein sauberes Bettlaken. Nichts desto trotz, war die Freude, in einem Schloss zu schlafen, vorbei. Immerhin war der Mann an der Rezeption hilfreich und änderte Zimmer sofort, Wohl fühlen konnten wir uns hier leider nicht mehr
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Direktor op 9 mei 2024
Lieber Martin,danke, dass Sie uns einen Erfahrungsbericht hinterlassen haben.Wir freuen uns, dass Sie die Hilfsbereitschaft unseres Empfangsteams positiv hervorgehoben haben und dass wir Ihnen schnell ein drittes Zimmer anbieten konnten. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt durch die Sauberkeit der Bettwäsche getrübt wurde. Sauberkeit und Komfort haben bei uns höchste Priorität, und es ist bedauerlich, dass wir in diesem Fall nicht unseren eigenen hohen Standards gerecht werden konnten. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden dies zum Anlass nehmen, unsere internen Abläufe zu überprüfen, um sicherzustellen, dass sich ein solches Erlebnis nicht wiederholt.Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und geben uns die Gelegenheit Sie beim nächsten Besuch von uns zu überzeugen. Freundliche Grüße,Cédric VANDERVAEREN, Direktor

10/10 – Uitstekend

Boussemart

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Directeur op 9 mei 2024
Cher hôte,Merci infiniment pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau et nous vous souhaitons de belles fêtes !Cédric VANDERVAEREN, Directeur

10/10 – Uitstekend

Jean-Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C'est la vie de Château ;-)
Toujours un endroit ou tout le monde rêve d'y passer !
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 6 nov 2023
Cher Jean-Luc,Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que vous avez trouvé notre établissement digne d'un véritable château. Nous sommes également heureux que vous ayez été satisfait de la propreté de votre chambre, de l'état de l'hôtel, du service et du confort de votre chambre.Au plaisir de vous revoir très prochainement,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free parking, cute chateau. The restaurant looked very nice, but needed to have a reservation for it. Drinks at the bar were reasonably priced. I would stay here again. Walking distance to the Citadel and then the cable cars that will take you to downtown Namur (5 or 7.5 euros per person).
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 6 nov 2023
Dear Michael,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that you appreciated our free parking and the charm of our château. It's great to know that you found our bar prices reasonable and enjoyed the proximity to the Citadel and the cable cars to downtown Namur.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Kind regards,Cédric VANDERVAEREN, Manager

10/10 – Uitstekend

Guillaume

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Directeur op 6 nov 2023
Cher Guillaume,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Cédric VANDERVAEREN, Directeur

10/10 – Uitstekend

Andrew, Baginton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent restaurant
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Directeur op 29 sep 2023
Cher Andrew,Merci pour ce retour très positif.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié votre expérience au restaurant.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Cédric VANDERVAEREN, Directeur

10/10 – Uitstekend

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La vie de château
Le site à lui seul vaudrait la réservation mais tout est au diapason : service, qualité de la restauration, confort de la chambre. La proximité du téléphérique qui permet d'accéder au centre de Namur sans utiliser sa voiture est un atout supplémentaire.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 13 nov 2023
Cher Georges,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le cadre exceptionnel de notre établissement, ainsi que la qualité de notre service et de notre restauration.Au plaisir de vous revoir très prochainement,

10/10 – Uitstekend

Jean-Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Toujours un rêve de séjourner dans un Château.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Directeur op 12 aug 2023
Cher Jean-Luc,Merci pour votre retour.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre expérience dans notre château et que vous avez trouvé notre établissement très agréable.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement, Cordialement,Cédric VANDERVAEREN, Directeur

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very special Chateau experience with excellent French cuisine provided. Menu is limited but changes regularly. Some staff are hoteliers in training which is lovely to see.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 9 aug 2023
Dear Mary,Thank you for this positive review.We are delighted to hear that you enjoyed the unique Chateau experience and our excellent French cuisine. Our menu is indeed limited but changes regularly to ensure variety and freshness. It's great to know that you appreciated the presence of our hotelier trainees, as we take pride in providing them with real-life experience in the hospitality industry.We apologize if you found the menu options limited during your stay. Our team works hard to provide a diverse and delicious selection of dishes, and we appreciate your understanding that our trainees are still learning and improving their skills. We hope that this did not detract from your overall experience and that you will consider staying with us again in the future.We look forward to welcoming you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dave

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful building in a wonderful setting. Very plesed
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cédric VANDERVAEREN, Manager op 9 aug 2023
Dear Dave,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be a pleasure to welcome you back in the future. Kind regards,Cédric VANDERVAEREN, Manager