Lake Nakuru National Park - 4 min. rijden - 3.7 km
Prehistorische site Hyrax Hill - 5 min. rijden - 5.5 km
Menengai-krater - 15 min. rijden - 13.2 km
Lake Elmenteita - 32 min. rijden - 37.0 km
Uitkijkpunt Makalia Falls - 50 min. rijden - 47.8 km
Restaurants
Java Nakuru - 4 min. wandelen
Bontana Hotel - 5 min. wandelen
The Ole Ken Hotel - 1 min. wandelen
Bustani Lounge - 12 min. wandelen
Chicken Inn - 15 min. wandelen
Over deze accommodatie
The Ole-Ken Hotel
Hotel met een chique stijl niet ver van Lake Nakuru National Park
Overweeg een verblijf bij The Ole-Ken Hotel en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een koffiebar/café. Geniet van een sauna of een stoombad om tot rust te komen. Gratis wifi in de kamer, een wasserij en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Gratis parkeerplaatsen
Lokale shuttleservice, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
Bagageopslagruimte, een feestzaal en een vergaderruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Ole-Ken Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
Waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Dingen om te doen
Sauna
Sportschool
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Koelkast op verzoek
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij het onthaal
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Buiten
Barbecue
Dakterras
Spa
Stoombad
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Informatieborden in braille of reliëfletters
Rolstoeltoegankelijke paden
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijkheid
Verhoogd toilet
Verlaagde werkbladen en wasbak
Meer
Aparte rookruimtes
Feestruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Badjassen
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met premium zenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast op verzoek
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Airconditioning
Bureau
Elke dag gratis kranten
Geluiddichte kamers
Kluisje
Plafondventilator
Strijkijzer/strijkplank
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ole-Ken Hotel Nakuru
Ole-Ken Hotel
Ole-Ken Nakuru
Ole-Ken
The Ole-Ken Hotel Hotel
The Ole-Ken Hotel Nakuru
The Ole-Ken Hotel Hotel Nakuru
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Ole-Ken Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent The Ole-Ken Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij The Ole-Ken Hotel inchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij The Ole-Ken Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.
Waar staat The Ole-Ken Hotel?
Dit hotel in Nakuru ligt op 4,1 km van Lake Nakuru National Park en op 4,8 km van Prehistorische site Hyrax Hill. Menengai-krater ligt op 11,7 km.
Beoordelingen over The Ole-Ken Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 2 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 2 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 2 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 2 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
8,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10
Ann
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10
The hotel did not recognize the reservation through Hotels.com. We were told this hotel does not do business with you. We spend quite a bit of time to clarify the matter. Finally, the manager looked in his computer system and found my name under a reservation made by Expedia. This was obviously a flaw in their system or ignorance of the front desk staff.