Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Kaizu





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Minikoelkast
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

557 Hiratacho Imao, Kaizu, Gifu, 503-0321
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Apa Hotel Gifu Hashima Ekimae
Apa Hotel Gifu Hashima Ekimae
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 358 beoordelingen
De prijs is € 44
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Kaizu Hotel
HOTEL R9 The Yard Kaizu Kaizu
HOTEL R9 The Yard Kaizu Hotel Kaizu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Kaizu
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jing
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jing
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YASUHIDE
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUHIDE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
J
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MASASHI, Toyoyama
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Taisuke
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taisuke
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YukI
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YukI
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フロントの人が日本語をよく理解しない
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yooki
13 okt 2024
Yooki
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ダイキ
9 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ダイキ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
旅行利用
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Takayuki
Zakenreiziger
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takayuki
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mika
Reisde met familie
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
?
Zakenreiziger
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
?
Zakenreiziger
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mokhele Edmond
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mokhele Edmond
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Zakenreiziger
15 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in oktober 2023