ibis Styles Nagoya
Hotel met een restaurant, in de buurt van Osu
Fotogalerie voor ibis Styles Nagoya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(51 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Four Points Flex by Sheraton Nagoya Station
Stadscentrum van Nagoya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 577 beoordelingen
De prijs is € 53
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-22-24 Meieki Nakamura-ku, Nagoya, Aichi, 4500002
Over deze accommodatie
ibis Styles Nagoya
Gelijkaardige accommodaties

Richmond Hotel Nagoya Shinkansenguchi
Richmond Hotel Nagoya Shinkansenguchi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2500 voor volwassenen en JPY 1250 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Nagoya Hotel
ibis Styles Nagoya Nagoya
ibis Styles Nagoya Hotel Nagoya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ibis Styles Nagoya
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Maria
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Louet
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louet
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Feysal
Reisde met partner, Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feysal
8 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Bec
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bec
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Margareth
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margareth
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Patanapong, Bangkok
Reisde met familie
16 okt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patanapong
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ulugbek
11 okt 2025
Ulugbek
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jan, San Francisco
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
jessica
10 okt 2025
jessica
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
wai wa
8 okt 2025
wai wa
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
PEI LING
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PEI LING
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kenichi
4 okt 2025
Kenichi
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Nadine
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nadine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YASUAKI
2 okt 2025
YASUAKI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
William
24 sep 2025
William
14 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ryohei
23 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ryohei
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ada Wing Man
1 sep 2025
Ada Wing Man
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
YURI
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURI
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kozue
Reisde met familie en kleine kinderen
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozue
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bapu
22 aug 2025
Bapu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
tomo
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomo
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kokoro
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kokoro
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Sayaka
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sayaka
2 nachten verbleven in augustus 2025















