Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lapeyronie





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, terras laden

Tweepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Bikube Montpellier
Stadscentrum van Montpellier
- Keuken
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 27 beoordelingen
De prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

80 rue des Petetes, Montpellier, Herault, 34090
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: EUR 230 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.44 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
- Vóór het inchecken dien je een waarborg van EUR 230 te betalen.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8.90 voor volwassenen en EUR 6.00 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 5.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Hotel
Hotel Lapeyronie Montpellier
Hotel Lapeyronie Hotel Montpellier
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lapeyronie
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Valérie
Zakenreiziger
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valérie
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Arlette
20 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Arlette
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
joëlle
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joëlle
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Fabien
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
selfy
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
selfy
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
MARIE FRANCE
23 okt 2019
Positief: Netheid
MARIE FRANCE
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
georges
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
éjour
georges
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
PATRICK
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PATRICK
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
christophe
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christophe
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Philippe
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
laura
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laura
1 nacht verbleven in juni 2019