Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Minamifurano
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 139
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

555-1 Ikutora, Minamifurano-cho, Minamifurano, Hokkaido, 079-2403
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tokachi Sahoro Resort
Tokachi Sahoro Resort
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 34 beoordelingen
De prijs is € 166
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano Hotel
Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano Minamifurano
Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano Hotel Minamifurano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hokkaido Minamifurano
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kokoro
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kokoro
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Kwan Vennesa
25 jun 2025
Wai Kwan Vennesa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shinichi
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
katuhiko
Reisde met partner
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
katuhiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Haju
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haju
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Oy
Reisde met een groep
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay

Oy
6 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
HIN LOK HENRY
Reisde met een groep
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIN LOK HENRY
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HIN LOK HENRY
Reisde met een groep
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIN LOK HENRY
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
toshiro
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshiro
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
teALCHEMY
Reisde met familie
6 feb 2025
teALCHEMY
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Laurie
Reisde met familie
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pak Ning
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pak Ning
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Julie
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
CAN, diamond bar
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CAN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SWEE ANN
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SWEE ANN
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yuanchi
Reisde met familie
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuanchi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
kang sun
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kang sun
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Wan Lin
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨明亮,很棒的飯店



Wan Lin
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Martina
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Komfortables modernes Hotel
Martina
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
TAKAHAMA
9 okt 2024
TAKAHAMA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUKIKO
Zakenreiziger
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKIKO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chun hong
5 okt 2024
Chun hong
2 nachten verbleven in september 2024