Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Florence





Hotel Florence ligt vlak bij Corso Buenos Aires en biedt gasten vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een tuin. Naast een droogkuis/wasserijservice en een bar, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Milan Malpensa Airport Hotel & Conference Center
Ferno
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 2.404 beoordelingen
De prijs is € 239
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Piazza Aspromonte 22, Milan, MI, 20131
Over deze accommodatie
Hotel Florence
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.30 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: EUR 100 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
- Betaald parkeren: EUR 15 per nacht
- Toeslag voor lang parkeren: EUR 15 per nacht
- Borgsom voor huisdieren: EUR 15 per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 september tot 15 mei.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Florence Milan
Hotel Florence Milan
Hotel Florence Hotel
Hotel Florence Milan
Hotel Florence Hotel Milan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Florence
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 feb 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Eric, Haarlem
6 nov 2018
Negatief: Personeel en service
Eric
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Yvon
28 jul 2018
Positief: Personeel en service
Prima hotel voor stedentrip!
Yvon
6 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
paul, eindhoven
11 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, dicht bij metro
paul
3 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima gelegen.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Danielle, Velsen
22 okt 2016
Positief: Personeel en service
Eenvoudig maar goed hotel
Danielle
10/10 – Uitstekend
Paul
10 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij een metro station
Paul
8/10 – Goed
Bert, Asten Netherlands
11 nov 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op de rand van het centrum
Bert
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Iwona
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Iwona
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Gerd
Zakenreiziger
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettes Stadthotel,gute Verbindung zur Metro.
Gerd
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
monica
Zakenreiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
monica
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Sara
Zakenreiziger
28 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Non esattamente come credevo, ma ok
Sara
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cynthia
Reisde met familie
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel recomendable
Cynthia
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Lulù
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lulù
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ㅇㅇ
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Hito, 日本
24 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hito
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
maristella
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
maristella
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
gordon
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gordon
3 nachten verbleven in december 2019