Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 439 van 737 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
439
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 737 beoordelingen" "
8 - Goed
218
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 737 beoordelingen" "
6 - Redelijk
47
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 737 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 737 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
C.A.
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C.A.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 28 feb 2024
Estimado cliente, en nombre de todos los empleados del Hotel Ilunion Mérida Palace queremos darle las gracias por habernos elegido para su estancia y por haber dedicado parte de su tiempo en valorar su experiencia en nuestro establecimiento. Estamos encantados de que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
6/10 – Redelijk
Paul
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely but noisy nights
This is a very nice building and our room was beautiful. Breakfast is nice and lots of choices.
At arrivals we were given earplugs which we found a bit funny but realised that these were for the noise in the night. Super bed but too noisy from outside and the windows had no sound proof!
Make sure you remember warm foot ware and socks as there is much drafts! (We came around new year) lot to see if you like old buildings!
Paul
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 9 jan 2024
Dear Paul, First of all, thank you for taking part of your time to review your stay at our hotel. We are glad that the stay met your expectations. Unfortunately, due to the hotel's central location, the external noises produced are uncontrollable. We take note of your comment which will help us improve. See you soon! Best regards.
10/10 – Uitstekend
Cornelis
Reisde met een groep
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilunion Merida Palace is een vijfsterrenhotel op aan het centrale plein van Merida en zoals je van een *****-hotel mag verwachten is het er goed toeven, niets op aan te merken.
Je auto wordt door hotelpersoneel in hun eigen parkeergarage gezet (22,- p.n.)
De Romeinse bezienswaardigheden liggen op loopafstand.
Cornelis
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 9 okt 2023
Beste Cornellis,Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in ons hotel te beoordelen. Het is voor ons een waar genoegen om erkenning te krijgen van onze klanten, aangezien het onze dagelijkse motivatie is om te blijven doen wat we kunnen. Het is erg fijn voor ons om via uw opmerkingen te weten dat uw verblijf aangenaam was en dat we u op uw gemak hebben gesteld, wat het belangrijkste is.Wij zouden u graag nog een keer bij ons willen hebben.Ik maak van deze gelegenheid gebruik om u een hartelijke groet te sturen van het hele team van Ilunion Merida Palace.Jose María Valadés Pacheco (directeur Ilunion Merida Palace)
8/10 – Goed
Marco
16 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 21 jan 2023
Estimado cliente, en nombre de todos los empleados del Ilunion Mérida Palace***** le damos las gracias por alojarse con nosotros y por valorar su experiencia en nuestro establecimiento. Estaremos encantados de poder volver a recibirle en cualquiera de nuestros hoteles.Un saludo cordial
8/10 – Goed
AJM
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charming hotel on great location
AJM
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida) op 4 mei 2022
Dear Guest, first of all thank you very much for answering the quality questionnaire of our establishment. We greatly value your feedback. For our part, we will be delighted to receive you again at our Hotel. I take this opportunity to send a cordial greeting. José María Valadés (Director of Hotel Ilunion Mérida Palace).
10/10 – Uitstekend
ANTONIUS
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
ANTONIUS
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van José María Valadés (Director Hotel Ilunion Mérida) op 12 nov 2021
Estimado cliente, queremos darle las gracias por habernos elegido para su estancia y por haber dedicado unos minutos de su tiempo en valorar su estancia en nuestro hotel.
Atentamente,
José Mª Valadés
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 30 okt 2018
Estimado cliente, muchas gracias por valorar su estancia en nuestro hotel. Estaremos encantados de recibirle de nuevo si así lo desea. Atentamente, José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace
10/10 – Uitstekend
Pieter
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker luxe
Tophotel, midden in het oude centrum, mooi uitzicht, goede faciliteiten. Lekker lux!
Pieter
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 6 aug 2018
Geachte klant, namens alle medewerkers van Hotel Ilunion Mérida Palace willen wij u bedanken dat u ons heeft gekozen voor uw verblijf en dat u een deel van uw tijd hebt besteed aan het beoordelen van uw ervaringen in onze vestiging. We zijn heel blij dat alles naar wens was. In de hoop dat u binnenkort weer kunt ontvangen, ontvangt u een hartelijke groet. José María Valadés (directeur Hotel Ilunion Mérida Palace)
8/10 – Goed
f.j.pot, aaardenburg
12 jun 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
geen 5 sterren
apart hotel,oude klassieke sfeer,maar geen vijf sterren waard,wel een leuke ligging als je van spaanse sfeer houdt,dus levendig maar luidruchtig.geen spijt van de boeking
f.j.pot
10/10 – Uitstekend
Alfredo, Miami Beach
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent 5 star hotel in beautiful center of historic Merida. Lot of walkable access to historic sites. Very friendly staff. Very happy with our stay and would be happy to return.
Alfredo
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van JOSE MARIA VALADES op 23 mei 2024
Dear client, on behalf of all the employees of the Hotel Ilunion Mérida Palace we want to thank you for having chosen us for your stay and for having dedicated part of your time to evaluating your experience in our establishment. We are delighted that everything was to your liking. Hoping to welcome you again soon, receive a cordial greeting. José María Valadés (Director Hotel Ilunion Mérida Palace)
10/10 – Uitstekend
Sian Elizabeth
Reisde met partner
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous place to stay in a small city full of Roman history. Location of hotel is superb as were the room and all facilities. Very highly recommended
Sian Elizabeth
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 12 mei 2024
Dear Elizabeth, thank you for filling the quality questionnaire and for choosing our Hotel in your stay in Mérida. We are very pleased to welcome you again in your next visit to Mérida. Yours faithfully. José María Valadés (Hotel Ilunion Mérida Palace Manager)
8/10 – Goed
maria
Reisde met familie
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel muy cómodo en un sitio privilegiado. Lo único muy molesto es que , entiendo por condiciones de la ciudad misma, olor en la habitaciones proveniente de tuberías del baño es bastante desagradable.
maria
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 12 mei 2024
Estimada Sonia, le agradecemos que haya tomado unos minutos de su tiempo para hacernos llegar sus impresiones. Valoramos enormemente todos sus comentarios y tomaremos nota para mejorar los aspectos que nos indica. Esperamos recibirles nuevamente. Saludos cordiales, José María Valadés (Director ILUNION Mérida Palace)
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met partner
10 mei 2024
It is really beautiful.
Linda
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 12 mei 2024
Dear Linda, thank you for filling the quality questionnaire and for choosing our Hotel in your stay in Mérida. We are very pleased to welcome you again in your next visit to Mérida. Yours faithfully. José María Valadés (Hotel Ilunion Mérida Palace Manager)
10/10 – Uitstekend
Dave
Reisde met familie
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We will be back and thank you for your hospitality
Dave
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 9 mei 2024
Dear Dave, let me thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We are delighted that your stay with us was satisfactory and we would be delighted to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our company. Receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Dave
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Please do not change a thing,,,we will be back on our next trip through Merida. Thank you for everything
Dave
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 6 mei 2024
Dear Dave, allow me to thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We are really delighted that everything was to your liking. We would love to continue counting on your trust and welcome you again in our hotel or in any of our companies. Receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Liliana
Reisde met een groep
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Liliana
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 5 mei 2024
Dear Liliana, allow me to thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We wish to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our company. Receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Gita, Tustin
Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, good food, service and location.
Gita
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 1 mei 2024
Dear Gita, first of all I wanted to thank you for taking part of your time to review our hotel. We are delighted that everything was to your liking. Hoping to welcome you again soon, receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Maria Dolores
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Dolores
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 4 apr 2024
Estimada María Dolores, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
SURESHA
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Beautiful hotel and gracious staff.
Great location in heart of town. Town square view out of bedroom window.
Good breakfast.
SURESHA
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 26 mrt 2024
Dear client, on behalf of all the employees of the Hotel Ilunion Mérida Palace we want to thank you for having chosen us for your stay and for having dedicated part of your time to evaluating your experience in our establishment. We are delighted that everything was to your liking. Hoping to welcome you again soon, receive a cordial greeting. José María Valadés (Director Hotel Ilunion Mérida Palace)
10/10 – Uitstekend
Amy
Reisde met partner
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 20 mrt 2024
Estimada Amy, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Vin
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and well appointed historical hotel within walking distance of all monuments with valet parking
Vin
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 20 mrt 2024
Dear Vin, first of all I wanted to thank you for having taken part of your time to review our hotel. We are delighted that everything was to your liking. Hoping to welcome you again soon, receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Deborah
Reisde met een groep
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A really pretty property, loved the center atrium. Staff was a little cold? Our room was facing the plaza on a Saturday night, and the noise from the bars (and barking dogs) kept me from sleeping till the wee hours. A trade-off for the great view and location!
Deborah
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 17 mrt 2024
Dear Deborah, we thank you for taking a few minutes of your time to send us your impressions. We greatly value all your comments. We hope to welcome you again. Best regards.
4/10 – Matig
Sylvie, LEVALLOIS
Reisde met partner
15 mrt 2024
Suite à tempête exceptionnelle dans le Sud la compétition sportive prévue a été annulée et donc notre déplacement aussi. L hôtel à refusé remboursement ou geste commercial car conditions :Annulation 72h avant . En général a circonstances Exceptionnelles, geste exceptionnel mais pas ici.
Sylvie
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van . op 17 mrt 2024
Cher Sylvie, merci beaucoup d'avoir pris quelques minutes pour évaluer notre hôtel. Nous regrettons les incidents occasionnés, mais comme vous avez effectué la réservation par l'intermédiaire d'un médiateur, nous n'avons pas le pouvoir de changer ou de modifier la réservation, puisque la politique d'annulation que vous avez acceptée est respectée. Nous sommes encore désolés pour la gêne occasionnée. Cordialement.
10/10 – Uitstekend
Paul
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, large rooms, well-decorated
Paul
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met partner
2 mrt 2024
Exelenta recepción del personal y lobby.
Magnifica ubicación.
Delicioso desayuno.
Alejandro
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 3 mrt 2024
Estimado cliente, en nombre de todos los empleados del Hotel Ilunion Mérida Palace queremos darle las gracias por habernos elegido para su estancia y por haber dedicado parte de su tiempo en valorar su experiencia en nuestro establecimiento. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo. José María Valadés (Director Hotel Ilunion Mérida Palace)
6/10 – Redelijk
John, Lisboa
Reisde met partner
1 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Best situation in the city.
Hotel cannot have 5 stars. Cleanness is a problem. No water in the room even in the minibar.
The facilities are not from a 5 star hotel. Price is very low too. Therefore, Hotel should have a maximum of 4 stars.
John
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 2 mrt 2024
Dear Customer, first of all, thank you very much for responding to the quality questionnaire of our establishment. We greatly value your comments. For our part, we will be delighted to welcome you back to our Hotel. I take this opportunity to send a cordial greeting. José María Valadés (Director Hotel Ilunion Mérida Palace).
10/10 – Uitstekend
Vesselen
Reisde met partner
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and services were great. The breakfast was amazing. The staff was polite and very helpful.
Vesselen
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Ilunion Mérida Palace ******) op 28 feb 2024
Dear Vesselen, allow me to thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the satisfaction of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We would like to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our company. Receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Michele, Quebec
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement super agréable pour tout
Michele
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Ilunion Mérida Palace ******) op 28 feb 2024
Cher Michele, permettez-moi de vous remercier pour le temps passé à répondre à notre questionnaire. Pour nous, il est essentiel de connaître de première main la satisfaction de nos clients et d'offrir le meilleur service possible pour grandir en tant qu'entreprise. Nous souhaitons continuer à avoir votre confiance et vous accueillir à nouveau dans notre hôtel ou dans l'une de nos entreprises. Sincères salutations.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Ilunion Mérida Palace ******) op 28 feb 2024
Estimado cliente, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Desearíamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Melanie
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning
This was our last stopover en route to the Algarve. We booked at the very last minute and it was an unexpected treat.
A beautiful hotel right on the plaza. We arrived Sunday afternoon early February- it was sunny and warm and buzzing with life! We booked a pet friendly room which was huge and beautifully decorated in Spanish style. Dog bowls treats and even dog bed provided. Staff friendly, terrace bar lovely and very reasonable. We used the valet parking service for 24 Euro - this is only 7euro more than parking yourself in the car park and saves a walk with luggage. Mérida is a beautiful town, we had chance for a walk around and saw the ampitheatre, some of the ruins, lots of restaurant choices and a lovely walk by the river. Would love to return and spend more time there.
Melanie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 8 feb 2024
Dear Melanie, allow me to thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We wish to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our company. Receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Carmina
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de diez
El mejor hotel de Mérida, buena ubicación, habitaciones muy amplias, camas muy cómodas, limpieza de 10, equipo humano excelente, todos muy amables....en resumen, nos hemos encontrado muy a gusto.
Carmina
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 8 feb 2024
Estimada Carmina, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente 🔝
Emmanuel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 8 feb 2024
Estimado Emmanuel, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Antonio
Reisde met een groep
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estupendo y céntrico, muy recomendable
Bonito hotel en el mismo centro de Mérida con historia y unos bonitos salones en el interior. Confortable.
Antonio
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 26 jan 2024
Estimado Antonio, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo. Atentamente , José Mª Valadés (Director Ilunion Merida Palace)
10/10 – Uitstekend
Sean, Swampscott
Reisde met partner
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fabulous historic building with a lovely Roman inspired decor throughout. We loved this great value hotel, with its charming bar, excellent breakfast, and friendly professional hospitality. Also perfect location on the main plaza.
Sean
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 26 jan 2024
Dear Sean, allow me to thank you for the time spent answering our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. We wish to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our company. Receive a cordial greeting. Sincerely, José Mª Valadés (Director Ilunion Merida Palace)
10/10 – Uitstekend
Francisco
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisco
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 26 jan 2024
Estimado Francisco, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo. Atentamente , José Mª Valadés (Director Ilunion Merida Palace)
10/10 – Uitstekend
Nitika
Reisde met familie
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautiful and centrally located, but the parking is an issue. The valet parking leaves you at the mercy of the valets who might not drive your car properly.
Nitika
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 18 jan 2024
Dear customer, Thank you for rating your stay at our hotel. We inform you that the hotel does not have its own parking since the building in which it is located is a 16th century palace. We regret that the service has not met your expectations and we will take note to improve the aspects you indicate. We hope to welcome you again. Best regards, José María Valadés (Director ILUNION Mérida Palace)
10/10 – Uitstekend
Kathy
Reisde met familie
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente Hotel
Lindo Hoyel recomendado , hermosa plaza donde está ubicado la amabilidad del personal totalmente recomendado en verdad lindo lindo
Kathy
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 9 jan 2024
Estimada Kathy, muchísimas gracias por la magnífica calificación que nos ha otorgado, así como por sus comentarios acerca de nuestros servicios, instalaciones y personal. Quedamos a la espera de su próxima visita a Mérida.
8/10 – Goed
Gloria
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Por debajo de un cinco estrellas
El hotel tiene una ubicación perfecta para visitar el casco antiguo. Todo está muy cerca. El personal es muy amable. La primera noche llegamos a las 21:00h y hacía un poco de frío. Cuando quisimos cenar dentro del restaurante, no pudimos hacerlo puesto que un grupo de unas siete personas lo tenían reservado y el resto de huéspedes tuvimos que cenar en el patio interior.
Por otra parte, la temperatura de la habitación,donde dormimos súper tranquilos y alejados de cualquier ruido, era un poco fría.
Lo demás todo bien. Se le considera un hotel de cinco estrellas pero yo creo que no llega a esa categoría.
Gloria
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 9 jan 2024
Estimada Gloria, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado y lamentamos ese incidente con la temperatura de la habitación. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place and location.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 6 jan 2024
Dear Anonymous, first of all I wanted to thank you for having taken part of your time to review our hotel. We are delighted that everything was to your liking. Hoping to welcome you again soon, receive a cordial greeting.
10/10 – Uitstekend
Emmanuelle
28 dec 2023
Emmanuelle
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 6 jan 2024
Estimado Emmanuelle, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
VICTOR JOSE
23 dec 2023
VICTOR JOSE
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 6 jan 2024
Estimado Victor Jose, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
8/10 – Goed
FRANCISCO
Zakenreiziger
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANCISCO
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 8 feb 2024
Estimado Francisco, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
JAIME FABIAN
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente opción para visitar la ciudad. Cómodo, gran servicio del personal. Tuve una emergencia de salud y ne auxiliaroncen todo. MIL GRACIAS
JAIME FABIAN
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 20 dec 2023
Estimado Jaime Fabian, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado y nos alegramos enormemente que se encuentre bien de salud, para nosotros fue un placer asistirle. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met partner
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El mejor hotel que he estado
Carlos
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 16 dec 2023
Estimado Carlos, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
6/10 – Redelijk
Fernando
Reisde met familie
30 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No es para 5*
El agua estaba templada a fría por la noche. El teléfono de la habitación no funcionaba. El desayuno correcto pero para ser un 5* le faltaban bastantes más cosas. El aparcamiento es insufrible en la zona. El hotel muy bonito, eso sí, pero poco más. Las camas y colchones del montón. Nada de viscolastica o plumones. Un 4* estrellas normalito está mejor que este hotel. Muy céntrico.
Fernando
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 5 dec 2023
Estimado Fernando, permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la opinión de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra compañía. Reciba un cordial saludo.
6/10 – Redelijk
Beatriz
26 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Amazing. Loved it. Really A-M-A-Z-I-N-G.
Price is an absolute steal. All the details of a 5 star hotel at a 3 hotel price.
But they scratched front door of my car in several places (right one). Tiny scratches but there they are.
Car had NO single scratch anywhere on arrival. N-O-N-E.
I am very fond of my cars, wash them myself by hand to avoid swirls. They are a GREAT hobby of mine. Guilty: Petrolhead over here.
On retourn the staff would park it a few meters away down the road stating there where no free parking slots in front of the hotel. (There where actually two).
Refused to charge the extra hours of parking in the afternoon for a couple of hours past 12 o'clock and diligently took my luggage down the road 15 meters to the car.
I just thought it was a way to get a nice tip. (Which I under this circumstances gave).
Unfortunately I didn't inspect the car and did not look at the right front door as it was parked against the wall. (First things I would have seen if it had been parked in the sun in a lot in front of the hotel).
Only noticed at the petrol station afterwards.
Can't proove it of course.
Ruined my stay. I do have a full insurance but you never know if you paint one door if it will be the exact same shade as the complete car. So repainting it might be worse then the scratches.
Had planned a short trip a WE back..Don't think I will.
Beatriz
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida *****) op 5 dec 2023
Dear customer, allow me to thank you for the time taken to answer our questionnaire. For us it is essential to know first-hand the opinion of our clients and offer the best possible service to grow as a company. On the other hand, we are sorry to hear about the alleged incident with your vehicle, but our staff who park the cars are instructed to do a thorough inspection of the vehicles both when they pick them up to take them to the parking lot and when they deliver them. We have complete confidence in them, since they notify their superiors in any case of contact with any vehicle. However, we wish to continue to have your trust and welcome you again in our hotel or in any of our companies. Receive a cordial greeting.
8/10 – Goed
Víctor manuel
24 nov 2023
Víctor manuel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 16 dec 2023
Estimado Victor Manuel, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met partner
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel lujoso y bien ubicado en el casco antiguo.
Andres
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 27 nov 2023
Estimado cliente,En nombre de todo el equipo de Ilunion Merida Palace, queremos agradecer la puntuación que nos otorgan en esta plataforma pública al igual que el hecho de compartirla con otros usuarios,Esperamos recibirles en futuras ocasiones.Reciban un cordial saludo.Jose María Valadés Pacheco (Director Hotel Ilunion Merida Palace)
10/10 – Uitstekend
marta
22 nov 2023
marta
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 27 nov 2023
Estimado cliente,En nombre de todo el equipo de Ilunion Merida Palace, queremos agradecer la puntuación que nos otorgan en esta plataforma pública al igual que el hecho de compartirla con otros usuarios,Esperamos recibirles en futuras ocasiones.Reciban un cordial saludo.Jose María Valadés Pacheco (Director Hotel Ilunion Merida Palace)
10/10 – Uitstekend
Anna
21 nov 2023
Anna
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van José Mª Valadés (Director Ilunion Mérida Palace) op 16 dec 2023
Estimada Anna, en primer lugar quería darle las gracias por haber utilizado parte de su tiempo en valorar nuestro hotel. Estamos encantados en que todo fuera de su agrado. A la espera de poder volver a recibirle pronto, reciba un cordial saludo.