Grand Inna Medan

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het wandelpad langs de rivier met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Royal kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 36 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Grand suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • 70 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Royal Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Junior Suite

  • Max. aantal: 2

Grand Inna Suite

  • Max. aantal: 2

Junior Suite

  • Max. aantal: 2

Deluxe Suite

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Balai Kota, No. 2, Medan, North Sumatra, 20111

In de buurt

  • Grand City Hall - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Tjong A Fie's Landhuis - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Bukit Barisan Militair Museum - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Sun Plaza - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Winkelcentrum Medan - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Medan Station - 4 min. wandelen
  • Medan (KNO-Kuala Namu Intl.) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Spoon Dining - ‬2 min. wandelen
  • ‪Merdeka Walk Medan - ‬4 min. wandelen
  • ‪Titik Temu Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Grand Aston-dinning Spoon - ‬2 min. wandelen
  • ‪Jade Dragon 玉龍餐廳 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Inna Medan

Hotel in Kesawan
Geniet van een swim-up bar, een poolbar en een buurtwinkel bij Grand Inna Medan. Naast een koffiebar/café en een tuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en een swim-up bar
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en conciërgeservice
  • Een kruier/portier, een receptieruimte en een balzaal
Kamervoorzieningen
Alle 132 kamers zorgen voor volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 90.000 voor volwassenen en IDR 45.000 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Een zwembadbar

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 4 vergaderruimtes

Buiten

  • Aan de rivierpromenade
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 2 gebouwen
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1898
  • Koloniale architectuur
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 350000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Administratieve toeslag: IDR 100000 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 90000 voor volwassenen en IDR 45000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 18.00 uur
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Inna Dharma Deli
Inna Dharma Deli Hotel
Inna Dharma Deli Hotel Medan
Inna Dharma Deli Medan
Grand Inna Medan Hotel
Grand Inna Medan Hotel
Grand Inna Medan Medan
Grand Inna Medan Hotel Medan

Veelgestelde vragen

Beschikt Grand Inna Medan over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 06.00 uur tot 18.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Inna Medan?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Grand Inna Medan inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Inna Medan uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Inna Medan een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000 per voertuig.

Waar staat Grand Inna Medan?

Dit hotel ligt in Kesawan, op 10 minuten wandelen van Grand City Hall, DeliPark Mall Medan en Tjong A Fie's Landhuis. Ook Sun Plaza en Sri Mariamman-tempel liggen op 2 km afstand. Medan Station ligt op maar 4 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Inna Medan

7,2

Goed

7,2

Netheid

9,2

Locatie

8,2

Personeel en service

6,2

Milieuvriendelijkheid

6,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 31 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Arez, Purmerend

Positief: Personeel en service

Good for one night

It is OK for one night. Especially when you've just arrived in Medan and got off at the train station. It is close to the train station but you will need to be very careful when you cross the road. There is so much traffic and loud noise. You can even hear all of this when you are inside your room as there is virtually zero isolation. So bring earplugs if you are a light sleeper just like me. The hotel's former name is De Boer (reference to the Dutch period). It is located on a very interesting street. If you walk down Jalan Balai Kota in eastern direction, you will come across Tip Top restaurant (oldest restaurant in Medan), Tjong A Fie mansion, Istana Maimoon. It is not a very pleasant walk though as the pavement is always under construction and filled with holes. Traffic is one again terrible and the exhaust fumes are enough to kill an entire zoo.
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Nazaruddin

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service and resepsionis asking more money while I check in. The worse experience ever. Bath room door were locked and shower water is broken 👎
1 nacht verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Graham Andrew

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the perfect example of a hotel that misrepresents itself on Expedia and I recommend everyone to stay away. The photos make the hotel look well maintained and new, when in fact this could not be further from the truth. The reception never asked whether we wanted smoking or non-smoking, and just gave us a smoking room which smelt like a rubbish tip. The room was terrible, no hot water at all. The condition of the room is only suitable for animals, the furniture looks 50 years old, damaged through wear and tear and never replaced. The room was repainted by someone who has no idea how to paint. It was a disastrous job. On Expedia their photos show the rooms as being so good and well maintained and then you go there and end up in a pig-sty. If I wanted such a poor room I could get this elsewhere for half the price. The shower also does not work properly and seriously needs to be maintained. The breakfast is very average for a foreigner. The breakfast is well suited for a local, but not a westerner. You order a "hot" latte and it always comes luke warm at best. I tried three times, and then gave up ordering hot coffee. We complained to reception when leaving and they said they would make sure we got a better room when we come next time. Seriously! Why would I come back here a second time when Medan has a hundred hotels to choose from. I come to Medan for business, so I will be coming here a lot in the future, but this hotel has certainly lost my business.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Yuen Teh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Old but OK

Old hotel, very old. Rooms are old, a little higher price can get a better room. Location is very good but noisy.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Roberta

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was helpful & very courteous. Rooms needed some updating, all the wooden surfaces were worn & chipping, metal surfaces were rusty. There was a clump of hair left behind on the bathroom floor. Bed was comfortable, morning breakfast was very good.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Manglende seng

Vi havde bestilt værelse til 3 Pers men der var kun seng til 2. Det første værelse som vi fik tildelt boede der allerede nogen i. Personalet talte dårligt engelsk og ville ikke komme med en ekstra seng. Vi ankom sent og brokkede os en del men der kom ingen seng. Til gengæld ringede de kl 2 om natten og sagde at der ikke var en seng.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Owner Should Be Ashamed Of This Property

You arrive - the exterior is attractive, the lobby is truly grand, you arrive at your room, and enter a different universe. The room features black mold on the bathroom ceiling (no ventilation) and seemingly on the toilet.seat, peeling and poorly repaired walls that belong in a prison, sketchy wiring, an ancient audio console that does what? and chipped furniture. Only the bed seemed to have been replaced, since the building was new, and offered a bit of comfort. The staff were helpful and friendly so no complaint there - they are working with the disaster they have
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Ivor

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Walking distance to the train station to the airport. Easy access to restaurants and a mall.
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Peter

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast is acceptable and ok, but the rooms are terrible. Our group reserved 7 rooms and all are bad !!!! We definitely won’t use this hotel again. 😔 pt from Texas
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Normal, but noisy

Great location. Great salt water pool. Beautiful building, attentive and polite staff. Of the minuses: the rooms facing the street are very noisy, the traffic there is very dense, so it will not be easy to sleep. Restaurant prices are quite high for this city. Normal Wi-Fi.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in city center. Wonderful staff. Surrounding area is a noisy mess of traffic, but that’s how it is in Medan.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bernard

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JORGE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Experiencia para volver a repetir

Todo perfecto... muy buen trato Entrada perfecta...Habitación perfecta...cerca de la estación y centro comercial...ubicación perfecta...
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Too much noisy from the traffic event during the midnight
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Krzysztof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A very pleasant hotel

The hotel is located in the very heart of Medan - just next to Merdeka Walk, in a walking distance to the most important spots in the city, just a couple of minutes away from the Railink. The room was very clean, comfortable and quiet. The staff was absolutely brilliant and took very good care of us. The only downside: we had to choose between a double bed and having the WiFi access. We chose the former, as we have had the mobile data - but it would have been a tough decision if we had not.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

zainol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay in a good location near shopping complex and easy access by train to airport.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Abang, Jakarta

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
A hotel with strategic location and nice and friendly staff. the trouble is it is quiate old and have not been renovated, which means traffic sounds keep comming in throug the rudimentary window .
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

solby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Kamarulzaman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Grand inna hotel bertaraf istimewa

Suasana bilik yang selesa.ditengah kota medan yang sibuk amat sesuai untuk aktiviti berjalan kaki ke tempat menarik di sekitar kota medan. Suasana bilik yang selesa dan bersih.dn yang paling penting adalah harga yang ditawarkan sangat menarik.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Familiär aber es gibt besseres in Medan

das Hotel befindet sich sehr zentral. Inzwischen gibt es wieder eine kleine Gartenanlage mit Pavilion abseits vom lauten Strassenverkehr. Das Restaurant ist am Abend zum Essen nicht geeignet, es sei denn man liebt die extrem laute(n) Karaoke Sänger(in). Getränke sind häufig ein Problem, oft ist keine Cola, Sprite etc vorhanden oder das Bier ist warm oder auch ausgegangen. Die hohe Präsenz von uniformierten Polizisten / Soldaten im Foyer empfinden wir als unangenehm. Vor etwa 20 Jahren gab es in dem Hotel auch andere Speisen wie z.B. Schwein. Heute ist es (bis auf das Bier) ein rein islamisches Hotel (halal)
3 nachten verbleven in december 2018