Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Kennedy Hospitality Resort

4 out of 5
Kennedy Hospitality Resort
Avenue du President Kennedy, Marrakech

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 131 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Amal

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is niet geschikt voor gezinnen, er wordt veel alcohol gedronken. Er is geen wifi in de slaapkamer
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
Het meubilair was aan vervanging toe, badkamer : alles was half kapot, het ontbijt trok op niks heeft niks te maken met wat op de foto’s staat en als je een lepeltje, glazen…. Nodig had moest je het elke keer vragen en heel lang wachten voor je iets kreeg.
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Majid

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

8/10 – Goed

Samira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten was super lekker alleen de witte soep in de ochtend was koud , en vrijdag was ook couscous was ook koud Word opgewarmd door personeel waren super vriendelijk .
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 6 mei 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

8/10 – Goed

Ramona

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet and WiFi to slow
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dalila

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible a fuir
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joel

2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MARYVONNE

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Jardin magnifique.Hotel au mobilier vieillot. La qualité du petit déjeuner est bonne, mais le service ne suit pas pour approvisionner le buffet. Les tasses à café sont amenés au compte goutte. Et il faut toujours attendre le pichet de jus d'orange ( mais jus frais excellent ) Bonne situation a mi-chemin de la gare et de la place jemaa el fna.
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Reinhard

Positief: Personeel en service
Diente nur zur Uberbrückung vor dem Heimflug
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Señor Chawki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Andrea

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Sono rimasto deluso dall organizzazione
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Dennis

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
The pool area and exterior are great, but the building is old and in need of updating, the room was small and overlooked a roof covered in cigarette butts, finally the cost of the 1km taxi to the airport was excessive 200 MAD. I would not stay here again.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MARTINE

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yasmine

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Run away from this resort. Worst experience in Marrakech. Not even a 2 star. Only good thing was the pool and garden area.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mounia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel méritant une rénovation mais bien situé. Le petit-déjeuner limite mais dîner de qualité.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Soukaina

Reisde met partner
Personale gentile il giardino piscina magnifici le stanze e i servizi sanitari puliti ma meglio se vengono aggiornati.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Perramond

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Samuel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Anette, Bath

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Abdelaziz

2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

C

Reisde met partner
Positief: Netheid
Stayed 8 nights, reception staff very welcoming & efficient, lovely gardens around pool, sun beds always available, (the covers needed a wash, we took them off) food & service lunchtime was great but breakfast service was awful, always running out of something on buffet, took 10 minutes one morning to fill the 1 milk jug up, a cereal spoon was hard to come by, often another 5-10 mins wait, butter/croissants would also run out, it was not busy & plenty of staff working but most stood around talking doing nothing. Plenty of taxis available opposite hotel, walking to square is around 25 mins walk.
8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

suryaveer

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambres et p'tit déjeuner à améliorer
Hôtel convenable et propre. Plusieurs salons sont à disposition au rez-de-chaussée,les extérieurs sont agréables et bien entretenus .Des serviettes de piscine sont mis à disposition sur les transats.Plusieurs petits salons de jardin vous offrent le choix de profiter des rayons du soleil ou de vous en protéger.Mais quelques améliorations pourraient être amenées notamment au niveau des chambres : coffre fort inutilisable,pas de produits de toilette ( gel douche,savon..),pas de poubelle de salle de bain ni de porte manteaux. 2 prises électriques sur 3 ne fonctionnent pas. 1 seule chaîne française sur la TV. Le buffet du petit déjeuner n' est pas très varié : que du jus d'orange ( jus de citron, carottes ou betteraves seraient les bienvenus !)aucune variété de pains si ce n'est des baguettes ( du pain de mie complet ou nature donneraient un peu plus de choix !), viennoiseries pas toujours très fraîches... Ces petits réajustements rendraient le séjour beaucoup plus agréable car le personnel est très souriant, accueillant et professionnel.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Caglar

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Abderrahmane

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Stephen

Reisde met familie
Positives: Good location near shopping mall restaurants and within walking distance of downtown Marrakech and sights. Staff are friendly and are willing to help. Negatives: We stayed 4 nights and booked a room for four. Two adults and two children. There was one large bed and two small couches for the children to sleep on. There was no sofa bed. Inevitability the adults ended up sleeping on the couches which are too short for an adult. Smal could fall off the couch during the night. By check in we were charged €24 tourism tax. We were told by Hotels.com that we would only need to pay €16. Children under 12 are exempt. There is no internet in the rooms and only in the public areas. Breakfast was limited also.
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Romain

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nourdine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

JEAN

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien si restauration des chambres
hotel moyen , bon accueil mais manque de propreté et surtout il a besoin de rénover les chambres et salles de bain , bon emplacement joli parc arboré , piscine agreable
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Hugues Albert Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid
Avons été relogé d'urgence dans cet hôtel car avions à la base réservé un riad en plein coeur de la médina.A notre arrivée au riad pas de réservation à notre nom...globalement hôtel correct dans le quartier hivernage,petit-déjeuner désastreux par contre!Séjour contrarié du fait du changement de logement.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Acceptable
Hotel vieillissant. Staff tres serviable! Attention clim non reversible donc en decembre n hesitez pas a demander un chauffage d appoint a la reception : ils seront ravis de vous aider. De bons conseils pour l organisation, idee de prix des taxis....
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kylie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Caroline

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
J’allais régulièrement dans cet hôtel mais cette fois j’ai été déçue car le prix du buffet a été augmenté de 7€ soit 27€ sans être prévenu, sans amélioration des plats et sans que les sites proposant cet hôtel n’affichent le nouveau prix du repas. On est tout simplement pris au dépourvu ce qui n’est pas très agréable
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for my needs
Amazing location, minutes from the liveliest of nightlife but quiet in itself. Wifi even worked in the grounds, by the pool etc. Excellent staff and brilliant value for Hivernage. I'll be back in the spring.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Aiman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren eine Gruppe von 11 Personen. Wir alle waren zufrieden.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 17 nov 2023
Dear Guest,It was a pleasure to read your review, thank you for such a lovely feedback !We are so happy we made it right for you and you had such a lovely stay with us. Thank you for feedback about our staff.Once again thank you for sharing your experience with us!I hope to have the pleasure of welcoming you again at Hotel Kennedy Hospitality Resort.Sincerely,

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

8/10 – Goed

Nicola

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

4/10 – Matig

Gulten

Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Anna

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment agréable, calme,service impeccable, parc magnifique, proche du centre.. cest sur je reviendrai Merci a l'équipe de l'hôtel Bravo continuez Olivier
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Cher client, Nous sommes très enchantés que vous ayez pris le temps de poster un avis suite à votre séjour au Kennedy Hospitality Resort. C’est un réel plaisir de savoir que votre séjour parmi nous ait répondu entièrement à vos attentes. Nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir de nouveau au Kennedy Hospitality Resort lors de votre prochain séjour à Marrakech. Nous vous remercions beaucoup et nous espérons pouvoir encore prendre soin de vous lors de votre prochain séjour parmi nous.

8/10 – Goed

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location, nice staff, A/C worked great, quiet room, good breakfast
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

LONSDALE

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort was a great choice
13 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Cambula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel à taille humaine
Nous avons séjourné dans cet hôtel au moment du séisme au Maroc le 08/09/2023. Très bonne reaction et gestion de tout le personnel pour nous sécuriser et nous assister pendant les évènements. Nous ne pensons pas que cet hôtel soit un 4 étoiles. Accueil du personnel et préparations culinaires de très bonne qualité. Petit bémol : manque d'informations, que ce soit au niveau des activités extérieures ou affichages dans l'hôtel. Nous recommandons tout de même cet établissement à taille humaine.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Cher client, Nous sommes très enchantés que vous ayez pris le temps de poster un avis suite à votre séjour au Kennedy Hospitality Resort. C’est un réel plaisir de savoir que votre séjour parmi nous ait répondu entièrement à vos attentes. Nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir de nouveau au Kennedy Hospitality Resort lors de votre prochain séjour à Marrakech. Nous vous remercions beaucoup et nous espérons pouvoir encore prendre soin de vous lors de votre prochain séjour parmi nous.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest,First of all, we want to thank you for having chosen Kennedy Hospitality Resort for your last trip in Marrakech.We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations and we would like to present our sincere apologies for the troubles you have met during your stay in the Kennedy Hospitality Resort.Be sure that all your remarks have been considered and the appropriate measures have been taken.We hope that we will have the opportunity to serve you better next time.Sincerely yours.

2/10 – Ontzettend slecht

Fuad

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest,First of all, we want to thank you for having chosen Kennedy Hospitality Resort for your last trip in Marrakech.We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations and we would like to present our sincere apologies for the troubles you have met during your stay in the Kennedy Hospitality Resort.Be sure that all your remarks have been considered and the appropriate measures have been taken.We hope that we will have the opportunity to serve you better next time.Sincerely yours.

8/10 – Goed

marie-laure Passeira

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest, Greetings! At the outset, we would like to thank you for sparing time and reviewing our property. We have made a note of your feedback. We will make sure that you carry back better memories of your stay with us in the future, and towards this please allow us to be of service to you once again.Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

CHEIMA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KENNEDY HOSPITALITY RESORT op 15 nov 2023
Dear Guest,First of all, we want to thank you for having chosen Kennedy Hospitality Resort for your last trip in Marrakech.We are sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations and we would like to present our sincere apologies for the troubles you have met during your stay in the Kennedy Hospitality Resort.Be sure that all your remarks have been considered and the appropriate measures have been taken.We hope that we will have the opportunity to serve you better next time.Sincerely yours.