M. Adriatico corner Gen. Malvar Streets, Manila, Manila
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 572 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
572
Gastenscore: 8 - Goed. 339 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
339
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
55
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Ruud
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
Gewoon geweldig hele team
Goed zwembad
Ruud
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Wendy G. Dy op 2 dec 2019
Dear Ruud,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Manila. It was truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Sheraton Manila Bay and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Manila.
Sincerely,
8/10 – Goed
Jo
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn veilig hotel.
Wel opletten met de eindafrekening. Alles wordt zondermeer ter beschikking gesteld maar er is geen transparantie over de respectievelijke kostprijs.
Dit heeft aan het einde van ons verblijf een onaangename verrassing gegeven.
Inbouwen van codes op services die betalend zijn zou een ernstige en eerlijke meerwaarde zijn.
Maar in het algemeen is dit hotel een echte aanrader!
Jo
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Pan Pacific Manila op 2 jan 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to see your 4-star rating and to know that you had a great time with us. It's been a pleasure to be of service to you and we look forward to welcome you back soon.
10/10 – Uitstekend
Zoher
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Zoher
6 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
OSAMU
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OSAMU
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
TAKERU, Kitakyushu city
Zakenreiziger
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic employees, just a joy everyday. I may please suggest that the room attendant does not leave the toilet seat up to please follow one of the tenets of proper feng shui. Thank you
Paul A.
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Dan
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great design and comfortable lobby with an award winning restaurant, best pastry chef and coffee station .
Dan
10 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Matsuzaki
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food at restaurant could be better and with more International cuisine choices
ANDREW
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
NAOYUKI
25 feb 2024
NAOYUKI
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kiyoshi, Shikigun Tawaramotocho
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
プールが適度な大きさで良い
Kiyoshi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Romeo
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romeo
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Makoto
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in was very smooth, the room was clean, shower, and amenities were also good. I was satisfied while I stayed. I will stay next time again.
Makoto
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
LILIBETH
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff ! Super nice and neat bathroom! Kinda all good looking hotel guests! Near to Robinson's place! 400 pesos by Grab to High Street in TAGUIG
FOOD and drinks are expensive though! Over all we did love our stay!
LILIBETH
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Peter, La Verne
Reisde met partner
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful lobby. Outstanding courtesy and service. Breakfast buffet was excellent. Room was good as expected. Surrounding area is a sharp contrast. Even walking one block - be careful to not trip - be careful to avoid cars and jeepneys.
Peter
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
MASATOSHI
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wi-Fiが役に立たない
MASATOSHI
5 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
James
Reisde met een groep
10 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
James
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Aileen
Reisde met familie
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aileen
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Alptug
2 jan 2024
Alptug
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
gitae
Zakenreiziger
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gitae
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
Zakenreiziger
21 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Rolando
Zakenreiziger
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolando
8 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Marianne
30 nov 2023
Marianne
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
gitae
27 nov 2023
gitae
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
raymond
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bbbbn
raymond
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
YASUSHI
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
トイレが詰まりやすいので注意。価格はかなり高め。
YASUSHI
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
13 nov 2023
HIROSHI
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
YAGUCHI
Zakenreiziger
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kota
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Emilia
Reisde met partner
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff. Courteous and friendly.
Our flight was not until late at night and gladly the receptionist extended our check out time till 2 pm. Thank you very much.
Will be happy if I can find a sale next time I visit the place. Because I don’t think it’s affordable for a working class citizen. This hotel it’s more on business people and for those who wants luxurious accommodation. Anyway, its great we experienced it.
Emilia
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hashem
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hashem
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Terry
Reisde met familie
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terry
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Hak ryoul
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hak ryoul
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Richard, Bradenton
29 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The courtesy and friendliness of staff is immeasurable.
Richard
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Richard, Bradenton
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff makes the place. I haven't experienced not in the States the friendliness and courtesy of the Sharaton staff in Manila, from greeting you every time they see u, to opening doors and genuine concern for the quality of my stay...cudos.
Richard
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
De Aundra, Metro Manila
Zakenreiziger
26 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Clean
De Aundra
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
George
16 jul 2023
George
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Dean
Reisde met familie
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and wonderful staff. Easy to walk to Park and Museums. Huge indoor shopping mall just two blocks away. Many great bars and restaurants surround the property. Breakfast buffet was exceptional!!
Dean
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Shigeru
Reisde met partner
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
環境面スタッフの対応、全てに対して良かったです
Shigeru
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tom
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unbelievable hospitality so warm and friendly I’ll definitely be back
Tom
14 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Hirokazu
Zakenreiziger
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
やはりまだ周りの物売りとかが多いので施設外が少し怖い
Koki
5 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
David
21 mrt 2023
David
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Edward, Waipahu
Reisde met familie
16 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located in the middle of Manila, night life is awesome and short walking distance to Robinson mall. Hotel Resto Food has amazing choices between Filipino, American andJapanese Cuisine.
Edward
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
gitae
7 mrt 2023
gitae
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Kenneth
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall was an amazing stay, brand new gym just opened up while I was there. Main dining renovation was beautifully done. Unfortunately I wasn’t able to dine there due to commitments. Website doesn’t have options if a if you are traveling solo for single options like breakfast.
Kenneth
7 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
REGINA
Reisde met familie
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Very satisfied with the services. The staffs are very courteous, friendly & very professional. I highly recommended Sheraton.
REGINA
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
CYNTHIA
Reisde met familie
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer