Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
9.3 m²
Max. aantal: 2
1 tweepersoonsbed
Over deze buurt
Manila
Rosas Garden Hotel is located in Ermita, a neighborhood in Manila. SM Mall of Asia and Robinson's Place are worth checking out if shopping is on the agenda, while those wishing to experience the area's natural beauty can explore Manila Bay and Rizal Park. Check out an event or a game at Smart Araneta Coliseum, and consider making time for Manila Ocean Park, a top attraction not to be missed. Spend some time exploring the area's activities, including golfing.
Close to Robinson's Place and Rizal Park, Rosas Garden Hotel has plenty to offer. Stay connected with free in-room WiFi.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Gratis parkeerplaatsen
Een 24-uurs receptie, een lift en gratis kranten
Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Rosas Garden Hotel hebben voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met regendouches en bidets
Kabelzenders en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Filipijns
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Turndownservice
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
4 etages
Aparte rookruimtes
Gebouw
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Bidet
Douche
Gratis toiletartikelen
Privébadkamer
Regendouche
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Led-tv van 32 inch met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Uitchecken
Check-out before noon
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rosas Garden
Rosas Garden Hotel
Rosas Garden Hotel Manila
Rosas Garden Manila
Rosas Garden Hotel Hotel
Rosas Garden Hotel Manila
OYO 653 Rosas Garden Hotel
Rosas Garden Hotel Hotel Manila
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Rosas Garden Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Rosas Garden Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Beoordelingen over Rosas Garden Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 99 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
19
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 99 beoordelingen" "
8 - Goed
41
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 99 beoordelingen" "
6 - Redelijk
22
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 99 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 99 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4/10 – Matig
jakob, Groningen
31 jan 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is niet wat je verwacht.
De foto's op de site's zijn behoorlijk bij gewerkt. Alleen de lobby komt overeen met de werklijkheid. Kamers zijn armoedig in gericht.
jakob
4/10 – Matig
jf050, Groningen
20 jan 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in het toeristische centrum van Manila.
De foto's op de site's zijn behoorlijk bij gewerkt. De kamers zien er in het echt wel minder uit. Heb in 3 verschillende kamers gezeten en er kwam niks overheen met de foto's. Alleen de lobby klopt.
Goede WI-FI.
jf050
10/10 – Uitstekend
Nida
Reisde met familie
29 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nida
2 nachten verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
10 jan 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
JBAgustin, Philippines
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
The staff were all so helpful. Do all they can to make my stay remarkable, even push to confirm airline onward travel possible.
JBAgustin
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Oscar
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nite critter visitors
The staff was nice and helpfull
Room was clean for sure it has seen betther days. It badly need renovation. Our bigges issue were little roaches... we arrive late after a long trip and after we were seattle in bed...then the parade started... They were coniing from the
hallway under the door, also from the next door... I decided to stay as there was no other place to go at that time in the night. The following morning I brought my dissatisfaction to the front desk staff. The apologized and said that they fumigate every days... iIf they do that, it tellsme that they have an infestation problem. I will not stay there again.