Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Camelot Hotel Quezon City powered by Cocotel





Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij Camelot Hotel Quezon City powered by Cocotel. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een businesscentrum en een restaurant.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Deluxe Twin) laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden (Deluxe Twin)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Deluxe Queen) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Deluxe Queen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

35 Mother Ignacia Street Diliman, Quezon City, Manila, 1103
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: PHP 1000 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Camelot Hotel
New Camelot Hotel Quezon City
New Camelot Quezon City
New Camelot
New Camelot Hotel Hotel
New Camelot Hotel Quezon City
New Camelot Hotel Hotel Quezon City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Camelot Hotel Quezon City powered by Cocotel
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mary dion
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary dion
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
mario
23 okt 2024
mario
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Adrian
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adrian
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Frankie
Reisde met partner
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frankie
13 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Jolly
19 feb 2024
Jolly
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jan 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Joel
Reisde met partner, Reisde met familie
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Joel
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Nicholas
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
BISMARCK
14 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BISMARCK
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
ALEXANDER
12 mei 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEXANDER
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Towfiq
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Cold shower
Towfiq
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Towfiq
24 okt 2022
Towfiq
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Ross George
Reisde met een groep
1 sep 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross George
8 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
MC, Chicago
Reisde met familie
3 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MC
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Mar, San Diego
Reisde met familie
26 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mar
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
marcelino
Zakenreiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcelino
4 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
dai
16 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
dai
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Irene
8 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is a mess!
Irene
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jun 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Eric divino
25 mrt 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Eric divino
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019