Azumi Boutique Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 5 minuten stappen van Stadscentrum
Fotogalerie voor Azumi Boutique Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, balkon (Queen) laden

Kamer, balkon (Queen)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Garden) laden

Kamer (Garden)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (King) laden

Kamer (King)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, balkon laden

Twin kamer, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2205 Market Street, Madrigal Business Park Phase III, Muntinlupa, Manila, 1780
Over deze accommodatie
Azumi Boutique Hotel
Gelijkaardige accommodaties

The B Hotel
The B Hotel
- Bubbelbad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 642 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: PHP 2000 per accommodatie per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer PHP 750 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor parking in de buurt: PHP 260 per dag (op 5 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot middernacht
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 11 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumi Boutique
Azumi Boutique Hotel
Azumi Boutique Hotel Muntinlupa
Azumi Boutique Muntinlupa
Azumi Hotel
Hotel Azumi
Azumi Boutique Hotel Metro Manila, Philippines - Muntinlupa
Azumi Boutique Hotel Hotel
Azumi Boutique Hotel Muntinlupa
Azumi Boutique Hotel Hotel Muntinlupa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Azumi Boutique Hotel
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,4
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Pierre, Amersfoort
7 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
9 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Milan
24 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superrelaxte laatste dagen in Filippijnen
Milan
10/10 – Uitstekend
Julie Ann
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie Ann
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nida
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nida
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wakako
Zakenreiziger
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wakako
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gina Marie
14 okt 2025
Positief: Netheid
Gina Marie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nilesh, leicester
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Nilesh
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Adia
Reisde met partner
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gina Marie
23 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Gina Marie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lei
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lei
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Coleen
14 sep 2025
Coleen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gina Marie
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gina Marie
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nida
Reisde met familie
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nida
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
alberto
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alberto
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela Christie, Vancouver
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela Christie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bel
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jonathan
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
13 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bel
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ode
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ode
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ode
Reisde met een groep
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ode
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Rio
20 aug 2025
Rio
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Manny
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manny
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Teresa
14 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Maria Teresa
1 nacht verbleven in juli 2025








