Zonneterras

Beoordelingen van Amelie Hotel Manila

3.5 out of 5
Amelie Hotel Manila
1667 Bocobo St., Malate, Manila, Manila

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 344 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 344 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 344 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 344 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 344 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Reactie van General Manager op 3 jan 2017
Thank you for rating us . We invite you again to stay in Amelie on your next stays in Manila

10/10 – Uitstekend

MOMOE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

norihiko

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
買い物、夜遊びの利便性は良いですね、
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yuki

Positief: Netheid
場所的には⭕️
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the mall but a little scary walking in the evenings especially near the hotel and further from the mall
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
주변소음 심함
밤에 숙면을 취하고 싶다면 가지마세요. 특히 금, 토, 일 너무 시끄러워서 잠을 잘 수 없어요. 직원들은 친절하고 시설은 좀 오래되었어요. 조식은 그저그럼. 밖에 소음 심함
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good budget hotel with great service. Good breakfast and 2 for 1 drinks at the bar.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Charles

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

LAURO

13 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very close in proximity to the Robinsons Shopping Mall. Many beggars around hotel and fronting the mall following me all the way
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
박에 소음이 좀 약한거 빼고는 좋았음
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

hideki

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2023年10月26日に口コミが高かったので初めて一人で宿泊しました。 お風呂も無く、シーツやバスタオルも古く、トイレもいったん奥まで入らないとドアが閉まらず、アメニティも少なく貧相な感じでした。 しかもチェックアウトでシーツが汚れてると言われ、部屋まで戻り確認すると、少し頭のおかしい男性ハウスキーパーが元から汚いシーツを滲みがあるからと言われました。 受付で新品シーツ代を1200ペソ支払わされました。今まで500以上のホテルに宿泊しましたが、そんなこと言われたの初めてです。写真も撮りました。 ここのホテルは詐欺ホテルなので、絶対に宿泊しないでください。最後までお読み頂きありがとうございました😊
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

robert, Roseburg

2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

jeffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and decent size room, close to everything, restaurant/breakfast is ok, rooftop with a pool is a plus. would recommend it.
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Jennifer

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van William op 24 mrt 2020
Dear Jennifer, Thank you for giving us a passing rating. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Best Regards, William Castro Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Jess

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a nice hotel in manila. 24 front desk is very convenient for international arrivals as not sure about exact time when u can check in. As my flight schedule was delayed one day. It was a little bit different using swipe card for elevator. the staff was very helpful to teach me how to use the elevator. Very high-tech and secure in my opinion. Staff very helpful. The restaurant/cafe food tasted good. I enjoyed my stay there even though only 1 night.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van William op 24 mrt 2020
Dear Jess, Thank you for a wonderful review. We truly appreciate that your business and your trust with us. I am very happy to hear that our staff and our service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Sincerely, William Castro Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I especially liked big room and the pillows were excellent. Design, colors and art around the rooms and corridors gave a nice extra touch. Only downside was a bit lacking wifi, especially it would be nice to have wifi on rooftop and at least good signal in the rooms. Outside the street have slightly restless overtake and could be a bit less nice experience to some people. Overall it was good place to stay before long flight back to home.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van William op 1 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us on Expedia. All of us are delighted that you found comfort in our rooms during your stay. Kindly be advised that our team is now working on your concern on our WIFI service and will follow up accordingly. Thank you again for your stay and look forward to welcoming you back to Amelie Hotel Manila Sincerely, William

10/10 – Uitstekend

TEAGGI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
마닐라 말라떼 추천호텔
퀸사이즈2개디럭스객실 넓은객실 서비스굿 청결안락 친절편안
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van William op 26 feb 2020
Dear Valued Guest, We are glad that we were able to exceed your expectations. Our staff takes pride in giving outstanding service to every customer and we're overjoyed to receive your compliments and appreciation. We hope to see you again and please bring all your friends and family. We will ensure they all enjoy the same quality of service as you have. Best Regards, William Castro operations Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても清潔で綺麗でした
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van William F. Castro op 24 feb 2020
Dear Valued Guest, We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction is our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. We look forward to seeing you again. Sincerely, William

10/10 – Uitstekend

tomoyuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van William Castro op 24 feb 2020
Dear Tomoyuki. Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We are happy to see you soon. Best Regards, William

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place for the price. Staff were excellent and service great
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van william f. Castro op 24 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for such a review. We work really hard to provide great service and exceed our guests' expectations. and I am happy to see that reflected on your last visit. Hope to see you again soon! Sincerely, William

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van William Castro op 24 feb 2020
Dear Valued Guest, It was our pleasure to served you on your last visit and I really appreciate your taking the time to share your feedback. We hope you'll come and see us again soon! Best Regards, William

10/10 – Uitstekend

のび太

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
素晴らしい コスパ最高
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van William Castro op 24 feb 2020
Dear Mr. Saiko, Thank you for your positive feedback and heartful rating. We are glad you love the unique experience we provide at Amelie Hotel Manila. You will always be a welcome guest. Please hurry back. Best Regards, William

10/10 – Uitstekend

roseller

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. We are looking forward to your next visit. Hope to see you soon.

8/10 – Goed

KIYOSHI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フレンドリー
スタッフ 特にボーイさんが フレンドリーで 親切でした
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Happy Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Goed

ナカヨシ, ジャパン

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
スタッフがフレンドリ―で良かった。外の音が聞こえてうるさかった。モ―ルが近くて買い物や食べるのに便利
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Traveler, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Do checkout our Facebook and Website pages for promos that you might be interested in. Looking forward to seeing you again soon.

10/10 – Uitstekend

Hokwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
접근성 좋은 호텔
말라테 중심에 위치하여 주변에 로빈슨몰등 대형 마트와 한국음식점 술집등이 위치하여 친구들과 마닐라 여행시 놀기에는 이주 입지가 좋은 호텔입니다..직원들도 친절하고. 룸상태도 가격대비 비교적 양호합니다..다만 가족여행시는 주변 술집과 스트리트 걸들이 너무 많아 비추합니다..나의경우는 말라테의 문화와 유흥체험을 즐겼던 여행이라 이호텔의 숙박에 만족했습니다..다음에도 말라테에 숙박한다면 여기에 머물. 예정입니다.. 비교적 좋은 숙박의 기억입니다
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was Good (specially the service). The only negative point is that the streets around are noisy until late night and the acoustic isolation of the Windows should be improved.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for for taking the time to share your feedback on Expedia. I would like to express our apologies for the inconvenience you experienced specially the noise until late night coming from across the street. Our team is working on the case and will follow up accordingly. Looking forward to welcoming you again on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van William op 24 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for patronizing Amelie Hotel Manila. and taking time out to share your experience. All of us are delighted that we met your expectation. We are looking forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Despite booking for three, I had to ask to be given more than one key, ask for towel/toiletries etc., for three (rather than two). Food was strange ..... Spaghetti bolognese (listed as having tomato sauce) served without tomato sauce .... food served cold/lukewarm or a mix of warm (ie. salmon) and cold (vegetables) in the same order. Had a slight Fawlty Towers feel :) Check in staff and doormen very nice and helpful. Nice room - size and comfortable.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van William op 26 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we will do better. Sincerely, William Castro

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van william op 1 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased with the high rating that you gave us. This inspires us to continually improve our service to exceed our guest expectations. Sincerely, William Castro Operations Manager Amelie Hotel Manila

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, modern and clean. The unfortunate aspects is that they have noisy neighbours nearby and can get a bit loud on the weekend. Another factor is that the air-conditioner placement in the room is usually directly pointed at the bed, thus it can be either very cold or warm and would take some time to get used to a perfect temperature.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

MANSEOG

Reisde met een groep
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Joung Tea

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Good enough for businesses trip
Perfect location for single man. Clean and simple. Very kind and safe from bell man.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

None

Positief: Netheid, personeel en service
Convenient location, enough space for room, minimum properties are there, so it’s fine for me.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

SangJoon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave, our front desk agent, was always gracious and attentive. The entire staff was so accommodating! We love Amelie Hotel! Thank you so much!
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed here in the past and love it here. Conveniently located next to Robinson's and Essentia for our massages. Plenty of helpful visible police and CCTV everywhere. Many options for dining and Ministops too! Extremely helpful staff. Always polite and courteous.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

SEONGHYEON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Happy helpful staff. Very patient with me and always helpful and respectful. Especially to my mom. Salamat!
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hiroyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing i didnt like was how small the pool was. The only complaint is that the internet was very poor. Otherwise i will be staying there on my next visit
14 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
普通でした。私はあまり好きでは無い
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best cost efficient hotel in Manila~
I stayed Amelie hotel for 3 days. Staffs there were kind and and tried to make me feel comfortable. Food also was great. I think I'll stay Amelie when I get to the Manila.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Danial

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地は賑やかな場所で便利。神経質な方には夜は辛いかも。朝食はビッフェとは言えない構成。外で済ませる事が多かった。スタッフは親切だが移動は渋滞がひどい地域なので徒歩圏の駅まで行って、電車を利用、時間節約できます。空港からはイエロータクシーは絶対乗らないでください。朝5時にホテルまで1600ペソかかりました。grabのスタンドで乗りましょう。また泊まりたいホテルです。
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
平日だったせいか、騒音問題はあまり感じられなかった。道路と反対側の部屋の9階。無意味に広い廊下?のせいで、圧迫感もなかったです。しいていえば、窓が小さいことくらいかな。グッドプライスです。
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
部屋のフローリングは汚い
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
アメニティ(ティッシュペーパー.シェーバーets)、バスローブ、 スリッパ等が有れば尚よいと思いました。 日本語の分かる方が常駐してるとよいですねを
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to shopping area. Very near to bus stop going to airport Friendly and warm staff Sheets are a bit old. Otherwise excellent experience.
2 nachten verbleven in november 2019