Gold Leaf Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een seizoensgebonden buitenzwembad in Mandalay
Fotogalerie voor Gold Leaf Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer laden

Superior kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer (Corner) laden

Deluxe kamer (Corner)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een regendouche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

108 36th Street, Between 77th-78th St, Maha Aung Myay Township, Mandalay
Over deze accommodatie
Gold Leaf Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Ritz Grand Hotel Mandalay
Ritz Grand Hotel Mandalay
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 51 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 3 voor volwassenen en USD 3.00 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: USD 15.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 april tot 30 december
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 20.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gold Leaf Hotel Mandalay
Gold Leaf Mandalay
Gold Leaf Hotel Hotel
Gold Leaf Hotel Mandalay
Gold Leaf Hotel Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Gold Leaf Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,2
Locatie
9,2
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Matthieu
Reisde met familie
20 jan 2023
Negatief: Personeel en service
Restaurant à fuir ! Hôtel correct.
Matthieu
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
YOKO
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足のホテルです!
YOKO
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Patrycia
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Early morning gold hammering will wake you at 6am
Patrycia
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Pak Ho
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pak Ho
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
SteveSchleisman, La Quinta, CA
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Personeel en service
SteveSchleisman
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Sanya
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sanya
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
KIM HUA
Reisde met een groep
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great front desk. Dated room Expensive restaurant.
KIM HUA
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Ei, Czech
Reisde met partner
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ei
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 feb 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
kaori
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適!
kaori
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020





