Havshotellet
Hotel voor gasten met huisdieren in Malmö, met een jachthaven, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Havshotellet





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
13 nov - 14 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(70 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2018
Select Comfort
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer (Family room) laden

Superior kamer (Family room)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Select Comfort
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Strandgatan 50, Limhamn, Malmö, 216 12
Over deze accommodatie
Havshotellet
Gelijkaardige accommodaties

Clarion Hotel Malmö Live
Clarion Hotel Malmö Live
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 3.314 beoordelingen
De prijs is € 116
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: SEK 300 per huisdier, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: SEK 150.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: SEK 300.0 per nacht
- Diner: SEK 275
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Strand Hotell Hotel Malmo
Strand Hotell Malmo
Havshotellet Hotel Malmo
Havshotellet Hotel
Havshotellet Malmo
Havshotellet Hotel
Havshotellet Malmö
Havshotellet Hotel Malmö
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Havshotellet
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,6
Locatie
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
vanessa
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vanessa
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Michel
Zakenreiziger
14 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met partner
14 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
4 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Ralph
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Ralph
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Bart, Omgeving Amsterdam
Reisde met partner
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
HJ, Zeist / Nederland
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HJ
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
tammy
Reisde met familie
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tammy
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jacklord
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid
Jacklord
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
15 sep 2025
Thomas
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Silvio
Reisde met partner
11 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvio
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Patricia
30 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Patricia
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mounir
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mounir
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Arie
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Åke
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Åke
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
1 nacht verbleven in augustus 2025








