Piscine couverte, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Hilton Mallorca Galatzo

5 out of 5
Hilton Mallorca Galatzo
Carretera Palma-Andratx, Km 20, Paguera, Calvia, Mallorca

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 137 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 123 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 29 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 310." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Trinh

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hello, The hotel had an excellent view on the mountain and sea. Although it’s not near the beach but for whoever want to have a quite vacation it’s a very good choice. Hotel is well equipped with indoor and outdoor swimming pools. Small but nice SPA and sauna. We are well appreciated by the view and our room also the gentle services. When we go back to Mallorca we will definitely choose this hotel again. But also, if you don’t like to wait.. do not try restaurant Alma.. we wait 1 hour to have our Aperol and water from 21:00-22:00.. Anyway it’s an excellent stay.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 9 août 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your recent experience in Hilton Mallorca Galatzo and for giving us your feedback. We will forward your comments to our staff and will keep on trying our best to provide the service possible. Once again, thank you so much for your great ratings and we look forward to having you with us again very soon. Best regards, Beatriz Del Rio General Manager

10/10 Excellent

Ismaël

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour dans un hôtel tout confort
Nous avons passé 9 jours dans cet hôtel idéalement situé sur la côte ouest de Majorque. Nous avons été tout de suite très bien accueilli. Les explications et renseignements donnés à notre arrivée étaient un vrai plus. La chambre était niquel, nettoyée tous les jours, les serviettes ainsi que le linge de lit était aussi changé tous les jours. Nous avions opté pour le buffet petit dej : excellent. Très varié, les cuisiniers toujours très sympathique et appliqué dans leur travail. Les extérieurs sont top ! Les cours de tennis, la piscine, les jardins, rien à redire ! Un petit bémol peut-être sur le coup un peu excessif de la location du cour de tennis Nous reviendrons sûrement et ça sera très probablement dans ce même hôtel !
Séjour de 9 nuits en août 2020
Réponse de Carla Gesa | Hotel Manager le 26 août 2020
Dear Mr. Ismäel, Thank you for your feedback and for choosing our hotel for your last stay in Mallorca. For us it was a pleasure to have your visit and we are so happy that you have enjoyed your experience with us. We look forward to welcoming you very soon. Receive our best regards,

10/10 Excellent

Jeremie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique !
Cadre fantastique et personnel aux petits soins ! Mention spéciale pour les piscines 😍
Séjour de 4 nuits en juillet 2020
Réponse de Carla Gesa | Hotel Manager le 26 août 2020
Dear Mr. Jeremie, Thank you for your feedback and for choosing our Hotel Maritim Galatzó for your last stay in Mallorca. We kindly inform you that for us it is a pleasure to know that you have enjoyed your holidays with us. We look forward to welcoming you soon. Receive our best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Superbe emplacement et très beaux espaces extérieurs.
Séjour de 4 nuits en juin 2019

8/10 Bien

patrice

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

JEROME

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

10/10 Excellent

HUGO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme Et volupté
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Chere Hugo, Merci bien pour votre séjour récent chez nous dans Galatzo Maritime et pour le feed-back très positif lequel vous nous avez fait venir sur ces Zeite. Ça nous réjouit beaucoup que nous pouvions remplir vos attentes à nous-mêmes dans tous les domaines et que vous vous êtes sentis bien dans notre maison. Nous espérons que nous pouvons vous compter aussi dans l'avenir bientôt de nouveau parmi nos hôtes. Avec les meilleurs saluts de la Majorque,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel calme et reposant
je recommanderais cet hôtel. Bien situé, pas loin de la ville de Palma - Tranquille - Deux piscines agréables -

10/10 Excellent

Emmanuelle, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Très beau séjour dans un hotel magnifique

8/10 Bien

Concepcion , Switzerland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour balnéaire
En régle générale le personnel est très très aimable, quel bonheur... cest un hôtel où séjournent beaucoup de German people qui sont un peu bruillant, I'm sorry :) ....

10/10 Excellent

Chris, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Personnel accueillant, gentil et compétent. Bel hôtel au calme !

10/10 Excellent

Ana&Bertrand, Belin Beliet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique
Très bel hôtel, calme, beaucoup plus de charme que les hôtels en 1ère ligne. Nous conseillons l'option all inclusive, le service de restauration étant impeccable (2 resto sur réservation buffet excellent avec choix varié renouvelé chaque jour). Nous y retournerons avec plaisir !!!

10/10 Excellent

karlen, suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel
avons eu un merveilleux séjour. nous avons eu des chambres avec une belle vue mer. excellent massage aussi

8/10 Bien

Thomas & Valerie, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil chaleureux et cadre magnifique.
Tout d'abord l'accueil très chaleureux. Un rafraîchissement nous a été offert à notre arrivée. La chambre nous a été mise à disposition à 11h au lieu de 15h comme annoncé. Ce qui nous permis de profiter tout de suite de l'hôtel et notamment de la piscine après avoir pris un copieur petit déjeuner. Ce qui n'était pas de trop après le vol et s'être réveillé à 3h du matin. Nous avons séjourné à l'hôtel pour le weekend de Pâques. Il y avait très peu de monde, c'était très calme mais c'est ce que l'on recherchait. On vous conseil la piscine du restaurant "Vista del Rey" qui est tout simplement magnifique. N'hésitez pas a vous y attarder au coucher de soleil. On se croirait à Bali!!! Pour les chambres, surtout demandez avec vue sur mer. L'architecture globale de l'hôtel est très charmante. De petites maison de type mediterrannéene , entourées de verdure, palmiers majestueux, petite cascade...nous étions en all inclusive. La restauration était bonne avec un petit bémol pour le restaurant tapas, qui n'était pas à la hauteur. Dans tous les cas n'hésitez pas a y manger pour vous faire votre propre opinion. Pour info le restaurant Vista del Rey propose une restauration très sympa aussi le midi dans un cadre somptueux et c'est inclus dans le all inclusive. En ce qui nous concerne y manger le midi était plus sympa que de manger au buffet. A ce sujet un bémol, car pas de terrasse au buffet. Pour les sportifs une salle de sport avec vue sur mer.

8/10 Bien

Caroline, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buffet petit déjeuner et dîner excellents
Situation de l'hôtel: proche de l'autoroute ( à env. 5 minutes de Magaluf, 25 minutes de l'aéroport, 45 minutes d'Alcudia,...) Sur les hauteurs de Peguera, magnifique vue sur la mer et les montagnes. Hôtel calme, rénové et propre. Animations nocturnes de qualité. Buffets excellents! Beaucoup de choix et personnel organisé. Rapport qualité-prix top.

2/10 Horrible

Mme DERRIEN

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Une escapade bien-être plutôt contrariante
une escapade détente de 2 jours qui s'est avérée un moment de solitude total. Le personnel ne fait pas de détail, stricte minimum garanti. Hotel très éloigné de la première plage de sable et peu adapté au séjour professionnel; un supplément de 10€ la journée de connexion internet pour un hôtel 4*.... risible. Pour le Spa... Plutôt déçue : appeler gommage ce qui n'est qu'un masque.... S'ensuit un massage plutôt expéditif. Les serviettes pour le Spa fournies uniquement à la réception; vu de la taille du lieu, plutôt long les ballades pour se procurer une serviette de bain:logistique infernale,j'ai vraiment eu l'impression de faire le travail des employés. Arrivé au Spa.... pas de hammam... juste un sauna éteint et un jaccuzi trop froid. Non vraiment je n'ai pas compris à quoi servait le personnel de l'hôtel . En réalité nous y sommes allées pour nous ressourcer , lâcher prise mais la faible qualité de la prestation, les frais supplémentaires à tout va,le manque de vie autour de l'hôtel ( un centre- ville à +de 15 min en voiture) ; tous ces détails mis bout à bout ont fini par nous agacer. Je ne le recommande pas aux personnes qui ont l'habitude d'un service de qualité. Ah oui j'oubliais, pas de robe de chambre fournies.Vraiment le confort n'y était pas. Hotel à classer au registre des hôtel 2* et non 4*.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hôtel paisible
Très bon séjour ! Seul petit bémol : Attention fêtard s'abstenir ! Car les animations le soir ressemble plus à celle d'une maison de retraite qu'à une piste de dancefloor... Mais dans l'ensemble l’hôtel est de très bonne qualité et bien placé. Ps : un conseil, ne pas louer de voiture avec "Avis" qui est en partenariat avec l'hôtel, car pas sérieux du tout.

8/10 Bien

Mimi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pour les couples
Très bel hôtel, légèrement en dehors de Paguera, mais situation magnifique et calme......tout en étant à moins de 500 m. du centre touristique de Paguera, Le service manque un peu de chaleur. les chambres ont de très jolies terrasses et il est très bien boisé. A recommander.

10/10 Excellent

Sandy, Perpignan, France

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nous le recommandons.
Très bon hôtel. Juste un petit Point négatif par rapport au confort du client : tout est bien conçu pour les Allemands ( exemple : TV avec chaînes allemandes uniquement et pas assez de chaînes locales et européenne et trop de tolérance à leurs moeurs de naturismes au SPA, par rapport au reste de la clientèle qui a plus de pudeur.) À part ce désagrément, rien à redire sur les prestations.

10/10 Excellent

Franck, Rouen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel tt confort et reposant légèrement éloigné du centre ville
hôtel luxueux, propre, calme, un peu éloigné du centre (25' à pied pr descendre - taxi conseillé pr le retour car montée importante) - pt dej de qualité - jolie piscine (tjs un petit souci de transat ms quel hôtel n'en connait pas ...) - salle fitness bien équipée - jacousi - sauna - très satisfait de ce séjour !

8/10 Bien

Christian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr scöner Ausblick, gepflegte Anlage, aber praktisch nur mit Mietwagen buchbar
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 19 mai 2024
Sehr Herr Christian, Danke für deine schönen Worte. Wir sind stolz zu wissen, dass Sie unsere schöne Aussicht genossen haben.Bezüglich der Notwendigkeit eines Autos hoffen wir, dass die Hilfe unseres Concierges (der Ihnen bei der Reservierung eines Autos behilflich sein kann, wenn Sie es brauchen) und unser kostenloser Shuttle zum Strand Ihnen die Möglichkeit gegeben haben, Ihren Aufenthalt zu genießen.Wir würden uns freuen, Sie bald bei uns begrüßen zu dürfen.Beste Grüße vom Hilton Mallorca Galatzó

8/10 Bien

Miriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Freundlicher Service, tolles Frühstück, Dinner war ebenfalls gut und abwechslungsreich
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 13 mai 2024
Dear Mrs Miriam, Thank you very much for your kinds words. It is a pleasure for us to know that we have met your expectations. Rest assured, your message will be conveyed to our Food and Beverage manager.We are looking forward to have you again with us and create more special moments together.Best regards from Hilton Mallorca Galatzó!

10/10 Excellent

Felix

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolles Hotel, leckeres Frühstück und ein ein schöner Blick vom kleineren erwachsenen Pool über die Bucht. Die Suiten im „The Club“ sind groß und modern, mit Meerblick. Leider benötigt man einen Mietwagen, da das Hotel sonst etwas weit vom Ort weg ist. Das Bier am Pool ist mit 8€ für 0,4 L aus dem Plastikbecher auch für 5 Sterne absolut übertrieben. 🙁
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 12 mai 2024
Dear Mr Felix, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope you had a safe journey home. We are grateful to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind words about the views, and our exceptional food. We look forward to have you with us in near future to create more memorable memories.Best regards from Hilton Mallorca Galatzó!

10/10 Excellent

Prameet

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic property and amazing staff!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 7 mai 2024
Dear Prameet, What a beautiful review!It brings us immense joy to learn of your delightful experience at our resort, and we are honored by your mention of our staff. Looking forward to welcoming you back soon! Should you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out to me directly.Warm regards from Hilton Mallorca Galatzó

10/10 Excellent

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 7 mai 2024
Dear Mrs Susan,I hope you had a safe journey back home. Thank you very much for your kinds words! It would be a pleasure to have you back in a near futur. Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to me directly. It would be my pleasure to assist you. Best regards from Hilton Mallorca Galatzó!

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I Love Love Love This place. Hilton is always great. The pool, the view the room. We enjoyed our vacation so much.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Nataly Cañellas Guest Relations le 7 mai 2024
Dear Mrs Nicole, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope you had a safe journey home. We are grateful to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind words about our team, the views, and our exceptional pool. We eagerly anticipate the opportunity to host you once again in the foreseeable future, and to continue creating exquisite memories together. Best regards from Hilton Mallorca Galatzó!

8/10 Bien

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruhig gelegen mit wunderbarer Aussicht vom Garten aus , sehr nettes Personal. Bei dem noch sehr ruhigen Hotelbetrieb, haetten wir uns ueber ein Zimmerupgrade gefreut.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hilton Mallorca Galatzó le 22 mars 2024
Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben. Es war uns eine Freude, Sie im Hilton Mallorca Galatzo begrüßen zu dürfen.Wir sind stolz zu wissen, dass Sie unser Personal genossen haben. Wir versuchen immer, unseren Gästen das Beste zu bieten. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenHilton Mallorca Galatzó

10/10 Excellent

Sven

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 24 sept. 2023
Dear Sven,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Tina

Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 24 sept. 2023
Dear Tina,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

8/10 Bien

Veronica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schöne Lage, gute Parkmöglichkeiten, leider sind die Zimmer im Hauptgebäude etwas hellhörig. Aber alles in allem sehr angenehmer Aufenthalt.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 24 sept. 2023
Dear Veronica,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gutes 4* Hotel - kein Luxus
Preis-Leistung: OK (350€ Übernachtung/ Frühstück) Luxushotel: nein Es ist ein gutes Hotel, Zimmer sehr schön neu renoviert, auch die komplette Anlage erneuert, allerdings merkt man an einigen Stellen (z. Bsp. Saunabereich), dass das Hotel in die Jahre gekommen. Personal nett, aber nicht überdurchschnitzlich um die Gäste bemüht, eher zurückhaltend, so dass man das Personal kaum bemerkt. Das ist aber grundsätzlich, auch in den Luxushotels, ein großes Thema auf der Insel gutes Personal zu finden. Traumhafter Blick über das Meer, allerdings das Hotel nur mit Mietwagen zu empfehlen, um Mobil zu bleiben. Das Publikum ist gut. Das Zimmer war immer sehr sauber. Pool mit Kind 3 Jahre vollkommen ausreichend. Frühstück ok, aber nich wow. Den Kaffe muss man sich selbst aus dem Automaten holen. Abendessen: wir haben dort nicht gegessen, da die Bewertungen nicht so gut waren. Das wurde uns auch von den Gästen so berichtet. Mit 40€/ Person nicht gerade günstig für die Leistung. Vorher im Maritim 20€/ Person und wirklich gutes Essen - an dem Punkt muss das Hotel auf jeden Fall was machen!!! Eine Frechheit ist auf jeden Fall 6€ am Pool für ein abgepacktes Standardeis zu verlangen...
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 18 sept. 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! I can see you mentioned some improvement areas and we highly appreciate your feedback as this give us the chance to further develop and improve our guest experience through our service and continuous improvement measures and actions.We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

4/10 Médiocre

Dawn elizabeth

Voyage en famille
El personal es muy amable y hace lo mejor que puede, tuvimos una tormenta terrible el 26/8 que dejó el hotel sin electricidad durante 12 horas, sin iluminación de emergencia, tuvimos que encontrar nuestra habitación en la oscuridad porque nuestros móviles se quedaron sin batería. , tuvieron que comprar bebidas, no se ofreció comida a los invitados que no cenaron, no hubo entregas de comida para llevar debido a la tormenta, ¡no hubo organización para este tipo de problemas! ¡El desayuno servido era normal! En general, este no es un hotel de 5 estrellas, la comida alrededor de la piscina era la mejor y debería ofrecerse más tarde de las 6 p.m.
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de -Equipo Hilton Mallorca Galatzó- le 5 sept. 2023
Gracias por elegir Hilton Mallorca Galatzó para su última estancia en la isla.Apreciamos enormemente sus comentarios ya que nos dan la oportunidad de seguir desarrollando y mejorando la experiencia de nuestros huéspedes a través de nuestro servicio y las medidas y acciones de mejora continua. Nuestro objetivo es crear experiencias sinceras, personalizadas e inolvidables a nuestros huéspedes y estoy profundamente apenado y preocupado de que durante su estancia, usted ha experimentado algunas situaciones con nuestros servicios y no hemos sido capaces de satisfacer sus expectativas como un huésped valioso.Me gustaría agradecerle de nuevo sus valiosos comentarios ya que, como he mencionado, nos permiten mejorar continuamente las experiencias de nuestros huéspedes. Estamos deseando volver a darle la bienvenida en un futuro próximo.Que tenga un buen día,Saludos cordiales,

6/10 Satisfaisant

Theo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
There where problems with the power supply during 14 hrs and the management did no suggestion for any compensation due to not being able to give the service we paid for. We had to go out for dinner because of this even though we had paid for the dinner in the hotel.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Nuno Covas le 29 août 2023
Dear Customer Service Team, hope you are well. Due to the heavy storms and winds that we have been experiencing last Sunday, there has been a breakdown in the external electrical network. The weather conditions have caused damage to various electrical infrastructures all over the southwest of Majorca, leading to the interruption of electricity supply in several areas around the complex from 11:00 AM to 00:48 AM. These incidents have caused an overload on the electrical generator, resulting in its collapse after several hours of operation. This has led to the lack of electricity, water supply, as well as the depletion of the batteries supporting the complex's computer systems. Our technical and emergency teams have been working tirelessly to assess and repair the damages as quickly as possible. Coordinating at all times with local authorities to provide support and assistance in repairing the infrastructure. The damages and adverse weather conditions have caused the repair time to fully restore the electrical supply to be longer than expected. This force majeure, caused that we couldn't honour many of our services for this day. For any further information or assistance you may need, please do not hesitate to contact me at any time, With my Best Regards,NUNO COVAS

8/10 Bien

Adnan, Malmo

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Nice hotel with friendly staff. Poolbar too expensive and no real lunch options around. About cleaning: staff entered room already wearing plastic gloves and hand washed glasses and cups. Can’t imagine where those gloves been before. Needless to say, didn’t use the glasses/cups for the remainder of our stay.
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 16 août 2023
Dear Adnan,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! I can see you mentioned some improvement areas and we highly appreciate your feedback as this give us the chance to further develop and improve our guest experience through our service and continuous improvement measures and actions.We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Pritibala

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel. Spa was great. Staff really helpful and kind. Pool was heated, which was a lovely surprise. Lunch at pool could include more veggie options. Very peaceful stay.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Karim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day!

8/10 Bien

Per-Henrik

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Hotel if you have a rental car
Fantastic hotel and fantastic rooms. Even though not part of the hotel we recommend the nearby "Cotton Club" for dinner (also with kids). The breakfast and the food at the pool bar was very good. The other lunch/dinner restaurants were average. The only thing that stands out as negative was the location (not view wise - it was fantastic) since you need a car. The shuttle you can use once an hour but if you need a taxi, it is out of control. You cannot rely on the taxi service, and you can be standing waiting for 45 minutes since other party's going to the airport will be more attractive for the taxi drivers. A recommendation for the Hotel is to make sure that all taxis are booked in your name - it should not be up to the taxi drivers to pick and choose who they will drive. Finally, the personnel where fantastic and helpful and gave you kids a lot of attention.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day!

10/10 Excellent

Henrik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy holiday
Super godt sted for alle incl. den store familie.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keurig hotel. Goede service en goede prijs/kwaliteit verhouding. Hotel ligt wel wat afgelegen.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Hilton Mallorca Galatzó le 23 juil. 2023
Dear Ian,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

8/10 Bien

Renato

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gli unici problemi sono stati : un accappatoio di taglia inadeguata, L invece di XL, con risposta surreale per la categoria che c’era una taglia unica ed il mobilio nuovo ma la lampada con paralume cadente e bordo vasca da bagno fratturato. Tutto il resto è stato eccellente
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Renato,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Mirko J.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good!
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 7 août 2023
Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

8/10 Bien

Christian

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
although the property itself is well maintained it shows some signs of age; the pool is nice and the greens are kept well and sufficient sunbeds are available (I was positively surprised about the non-existence of this unfortunate towelbased bed reservation attitude) - staff was welcoming and overall very nice; we disliked that certain things are charged beyond reasonable: pack of crisps at 8€, Balinese bed need reservation for min €75/day (up to 150), 25/night extra for baby bed although we booked a room for 2 1; this rather seems as a rip-off and sheds some shadow at the otherwise nice hotel
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Christian,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! I can see you mentioned some improvement areas and we highly appreciate your feedback as this give us the chance to further develop and improve our guest experience through our service and continuous improvement measures and actions.We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Bianca

Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Renato,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Alexander

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolles Hotel und Personal, wir waren 4 Personen sehr zufrieden! Wir müssen nur empfehlen 4 Tagen konnten wir nicht das ganze Hotel kennen ist sehr groß und schön!👍👍 wir kommen wieder auf jeden Fall. Danke Hotel Hilton überall gute Service!
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Alexander,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

10/10 Excellent

Bruce

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A bit away from the airport but in a really great area. Very quiet, clean and the staff were excellent. There is a good beach about 2 kilometers or so away in the next town. I believe they have a shuttle that goes there but we had a rental car and it was really easy to get to. Breakfast was great and the evening buffet was as well but a bit on the expensive side but worth it if you are hungry. I would recommend this place.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Bruce,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,

2/10 Horrible

Shane

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
I stayed at the Hilton this week (6-9 th June) having booked on the basis of the profile and great experience in the Hilton Tulum I seemed a great option. I booked a suite, upon arrival there was only 1 member of staff (11pm) and I was asked to find / make my own way to the room. In a vast building that was not a great start. The room, a suite was dreadful. Located in the lighthouse building on floor 5. It was pitch black, no natural light, balcony was covered in moss and sludge with waste water running on to it. Despite asking to be moved I was offered a same suite or downgraded to standard room. Ironically the standard room was far nice with a great view towards the bay. However, Hilton refused to credit me for downgrading from a suite to standard. Good in general is also very, very basic. Rude staff in the restaurant who told me to leave for wearing flip flops (despite guests walking round in sandals - clearly no sense in the rules). Food standard was also dreadful. For a 5 star property it was more like a basic buffet or harvester in the uk. The property is not 5 star, it’s very old and dated. Lovely swimming pool area and views from the pool side I would say. However, if you’re expecting 5 star it is more 3 plus. Beware if booking and seeking luxury, it is not luxury at all. Also prepare for pretty bang ordinary service. Shame as this really had influenced my decision not to use Hilton again.
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Mr Shane,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!We highly appreciate your feedback as this give us the chance to further develop and improve our guest experience through our service and continuous improvement measures and actions. Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests and I am deeply sorry and concerned that during your stay, you have experienced some situations with our services and we were not able to meet your expectations as a valued guest.I would like to thank you again for your valuable feedback since as mentioned; this allows us to continuously improve our guest’s experiences. We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day,Best Regards,

10/10 Excellent

CHONG-SHENG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de -Hilton Mallorca Galatzó Team- le 23 juil. 2023
Dear Chong-Sheng,Thank you for choosing Hilton Mallorca Galatzó for your last stay on the island!Our aim is to create heartfelt, personalized and unforgettable experiences to our guests; hence, we are incredibly pleased and satisfy to know that you have enjoyed your stay at our property! We are really much looking forward to welcoming you back in the near future!Have a wonderful day! Best Regards,