Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en geldautomaat/bankservice
Bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met douches
Dagelijkse schoonmaak en bureaus
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Dingen om te doen
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Geldautomaat
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Droogkuis-/wasserijservice
Meer
2 gebouwen
3 etages
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv van 19 inch
Eten en drinken
Gratis mineraalwater
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lily Guest House Hotel Malang
Lily Guest House Malang
Lily Guest House Hotel
Lily Guest House Malang
Lily Guest House Hotel Malang
Beoordelingen over Lily Guest House
Beoordelingen
5,4
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 3 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 3 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 3 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 3 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 3 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
5,4/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
5,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
endo
4 jul 2017
Positief: Personeel en service
Pennginapan yang bagus
Penginapan yang bagus untuk anda para backpacker, karena dengan rate yang murah anda menikmati sebuah kamar yang cukup cozy dan bersih. Namun ada beberapa hal yang kurang diperhatikan oleh pemilik pnginapan. Tetapi selebihnya bagus.
endo
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kamar / tempat tdr cukup baik dan bersih, design ruangan minimalis, AC berfungsi baik, hanya saja pembatas kamar menggunakan kaca tebal buram jd terlihat siluet tubuh membuat agakbtidak nyaman.
Tidak disediakan tissue toilet dan peralatan mandi (sabun, shampo, odol/sikat gigi), dan tidak ada air mineral.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Monica
25 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful, don't stay here!
Awful - room was dirty and full of insects and geckos, there were ants on the floor when we got to the room, cleaning up some old crumbs that hadn't been cleaned from the floor. Area is not the best for finding a place to eat. Staff didnt speak a word of English - there was no toilet paper in the room so we asked for some, they just couldn't understand what we wanted and kept asking us if we speak Indonesian. For 2 days they didn't bring any toilet paper so they didn't even try to understand what we needed. Anyway, hotel is dirty and not like the pictures at all.