Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Triskell





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Au Cap (près Albizia lodge), Mahé Island
Lokaal vervoer
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.62 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 25 per nacht
- Administratietoeslag: EUR 5 per verblijf
- De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Le Triskell Guest House
Le Triskell Guest House Mahe Island
Le Triskell Mahe Island
Triskell House Mahe Island
Triskell House
Triskell Mahe Island
Le Triskell Seychelles/Mahe Island
Triskell Guesthouse Mahe Island
Triskell Guesthouse
Le Triskell Guesthouse
Le Triskell Mahé Island
Le Triskell Guesthouse Mahé Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Triskell
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8/10 – Goed
Inge, Brabant
16 okt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super location at Mahe
Inge
4/10 – Matig
David
Reisde met familie
14 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
David
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Christophe
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 okt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Michael
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Haus mit familiärer Atmosphäre
Michael
13 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Mirta-Milla
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Seychellien paras kokki
Mirta-Milla
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
GINO
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GINO
12 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Nadine, Toulouse
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadine
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jean-Hervé, Aubagne. France
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Hervé
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
udo
15 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
udo
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Sonia
11 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comme à la maison...
Sonia
4/10 – Matig
Luca, Piombino (Italy)
2 mei 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guesthouse molto carica ed immersa nel verde ma...
Luca
1 nacht verbleven in april 2018
4/10 – Matig
jacob , United Kingdom
30 apr 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pretty location but no hot water
jacob
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Heini, Hessen
8 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grandioses Guesthouse !!!!!
Heini
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Natalie
9 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molto carino! Da provare
Natalie
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
B&G, USA
10 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommend this guest house
B&G
3 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Eduardo
20 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrível!
Eduardo
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer