Royal Court

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Madurai, met gratis parkeerplaatsen, bij het shoppingcenter

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Royal kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Zetelbed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Zetelbed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

deluxe double room

  • Max. aantal: 2

superior twin room

  • Max. aantal: 2

Royal Executive Room

  • Max. aantal: 3

Royal Superior Room

  • Max. aantal: 3
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.4, W Veli St., Opp: Railway Station, PKS Colony, Madurai, Tamil Nadu, 625 001

In de buurt

  • Kazimar Big Mosque and Maqbara - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Meenakshi Amman-tempel - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • ISKCON Madurai, Sri Sri Radha Mathurapati Temple - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Goripalayam Mosque - 7 min. rijden - 2.5 km
  • Thirumalai Nayak-paleis - 7 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Madurai Junction - 7 min. wandelen
  • Madurai (IXM) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cine Suvai Restaurant - ‬13 min. wandelen
  • ‪Murugan Idli - ‬11 min. wandelen
  • ‪The Modern Restaurant - ‬11 min. wandelen
  • ‪Sri Meenakshi Coffee Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Sri Sabarees - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Court

Hotel vlak bij Meenakshi Amman-tempel
Royal Court bevindt zich dicht bij Kazimar Big Mosque and Maqbara en St. Mary's Cathedral Church en biedt een droogkuis/wasserijservice, een 24-uurs fitnesscentrum en een businesscentrum. Naast gratis babysitting/kinderopvang en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een receptieruimte en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 69 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Zetelbedden en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies van 35 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderopvang
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2004
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Slaapbank

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 35 inch met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 909 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 909 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Court Hotel Madurai
Royal Court Madurai
Royal Court Hotel
Royal Court Madurai
Royal Court Hotel Madurai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Court?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Royal Court inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 11.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Court uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Court een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Royal Court?

Dit hotel ligt in Madurai Main, op 15 minuten wandelen van Kazimar Big Mosque and Maqbara en Meenakshi Amman-tempel. Ook St. Mary's Cathedral Church en Goripalayam Mosque liggen op 3 km afstand. Station Madurai Junction ligt op 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal Court

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 46 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Lakhi Ram

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad, nothing was good, we even didn’t had breakfast in the hotel
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Venkatesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean room, attentive staff, breakfast was excellent, very good location
2 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Nitin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed for 4 nights. The Hotel is very old and need renovation. Room fridge doesn’t work well. It spoiled our meal once. We ordered parcel breakfast, which came out stale. Recommend to higher category room which are bit better.
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sibesh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The amenities are very good, the staff is very friendly and helpful, it’s proximity to Meenakshi Temple and the Railway station makes it a perfect place for a short visit to the city of Madurai.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

MUNIARAJ

Reisde met familie

Good Service

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

philippe

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Pas top

Pourtant surclassé dans une chambre premium, cet hôtel de luxe au standard indien est franchement défraîchi et aux équipements minimalistes. En revanche un personnel au petit soin notamment au restaurant.
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Guy

Negatief: Personeel en service

Le chef du restaurent nous a insulté. I

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vijay

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

jun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
英語がおぼつかない私でも丁寧に対応していただいて部屋も綺麗で快適でした。 強いて上がるなら、電気変圧器の差し口の接触が悪くて充電に少し苦労しました。
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Axel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hôtel bien placé pour visiter
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gilles, Rouen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse et bien équipée, petit dejeuner buffet avec nombreux plats. Personnel très sympathique. La proximité de la gare fait qu’il y a de nombreux rickshaws disponibles pour se déplacer rapidement en ville.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

MUNIARAJ

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Gita

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Royal Court is a decent place to stay. Not a fancy hotel but meets the basic requirement. Breakfast is good. Cleanliness can improve everywhere.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Marie jo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location

Well situated for backwaters excursions Big room with marvelous view
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

MUNIARAJ

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Ok leaval

Morning menu not sufficient.missing madurai famous paruthi pall (cotton milk).Jigarthanda pongal was very salty, pan cake not properly roasted, Sticky panner items are served
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Wade

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Nice but noisy.

It was a very noisy room. With no rubber seal between the window and the frame the noise level was excruciating. The location was great for the sites to be seen.
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Business Hotel One Block from Train Station

This is a standard business hotel that is one block from the railroad station and, thus, very convenient for travelers arriving in and/or departing from Madurai by train. The hotel is also a 10-15 minute walk from Meenakshi Temple, which is nice. Other pluses: the rooms and lobby are attractive, and the breakfast buffet was good. But two negatives. First, the bathroom in the room was in significant need of renovation. The fundamental bathroom facilities all worked, but everything looked like it hadn't been updated in 30 years. Second, the service at the front desk was poor. The hotel did not respond to several emails I sent requesting information in advance of my visit and I got an endless run-around when trying to change money at the front desk ("please wait five minutes" and then, five minutes later, "please come back in an hour" and then, an hour later, "Not today -- our accountant has left for the day.") But if those two concerns are not a problem for you and you are ok with a hotel near the train station, then the Royal Court is fine.
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Sebastien

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maybe a splurge after 90 days of backpacking?

Probably the Royal Court was once an attempt to be a grand hotel with marble floors and fancy entry hall, but now it is just plain sad and dirty. The faucets and the shower were defective, the carpets were all super stained, the front desk staff were grumpy and unhelpful, and the “concierge” could not speak English. We were directed to have breakfast in a dirty conference room, where no one came to help us with table or chairs or silverware or napkins, because the dining hall was full. The mattress was also smelly and there was a major sewer stench in the bathroom. On the good points, the laundry service was fast, same day service for two shirts, we didn’t get sick after having breakfast there and they give us ample amount of bottled water.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good services by the staff. Breakfast was good. Nice lobby to entertain the guests
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

tarotaro, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
マドゥライの中ではかなりいい方だと思う。 日本と比べると劣る点はあるが、あまり気にならなかった。 従業員も丁寧だし部屋も綺麗だった。 シャワーがぬるいのとトイレに難はあった(洋式だが、ウォシュレットは自分の手で備え付けのシャワーを当てる。トイレットペーパーも少ない)が、このホテルに限った話ではなくインド全体のことらしいので受け入れた。
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

JEAN-MARC

Positief: Netheid, comfort kamer

Bonne affaire

Très bon rapport qualité/prix et restaurant très correct et pratique pour une étape