Hotel Lotus
Hotel met een restaurant, in de buurt van Meenakshi Amman-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lotus





Beoordelingen
5,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Premium driepersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Eenvoudige slaapzaal
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
2 badkamers
Eenvoudige slaapzaal
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
4 badkamers
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nathan Square 96, West Perumal Maistry Street, Madurai, Tamil Nadu, 625001
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Avenue 11 Premium Stays
Avenue 11 Premium Stays
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 15 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: INR 300.00 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700.00 per voertuig (retour)
- Betaald parkeren (openlucht): INR 200 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lotus Madurai
Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel
Hotel Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel Madurai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lotus
Beoordelingen
5,8
6,6/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
11 mei 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Arun
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Arun
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MUNIARAJ
23 mrt 2025
MUNIARAJ
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Thomas
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 jan 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kumanan, Lalor Park
2 jan 2025
Kumanan
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
K G
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad, I would say better than many.
K G
4 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Parakkat
Reisde met familie
3 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parakkat
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Senthilkumar
Reisde met familie
17 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very poor
Senthilkumar
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Narasimharao
Reisde met familie
21 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Narasimharao
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Senthilkumar
28 jan 2024
Senthilkumar
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
R
26 jan 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fulfilled our needs... eventually
R
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
MUNIARAJ
Reisde met familie
18 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasent Stay Hotel
MUNIARAJ
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Chakrapani
25 sep 2023
Positief: Netheid
Chakrapani
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
SHALINI
Reisde met familie
24 jul 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
SHALINI
2 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
LALIT
6 dec 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LALIT
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
anupama
19 jun 2022
anupama
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
keshav krishna
Reisde met familie
30 mei 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bad expereince!!!
keshav krishna
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Jayanthini
30 apr 2022
Jayanthini
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place to stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Enlund
9 feb 2019
Positief: Personeel en service
Great location
Enlund
2 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Pragya, BANGALORE
26 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel!
Pragya
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 apr 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
average
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Leo
3 feb 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
3 nachten verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Liz
21 jan 2018
Not recommended
Liz
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
SENTHIL
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE STAY@LTUS
SENTHIL
1 nacht verbleven in januari 2018