Hotel Lotus

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Meenakshi Amman-tempel

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Lotus

Exterieur
Niet-geclassificeerde afbeelding, 2 van 43, knop
Gang
Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Business Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed

Premium driepersoonskamer, 1 slaapkamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 Twijfelaar

Eenvoudige slaapzaal

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
2 badkamers
  • 70 m²
  • Max. aantal: 12
  • 12 eenpersoonsbedden

Eenvoudige slaapzaal

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
4 badkamers
  • 214 m²
  • Max. aantal: 30
  • 20 eenpersoonsbedden, 2 queensize bedden en 3 eenpersoons stapelbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Nathan Square 96, West Perumal Maistry Street, Madurai, Tamil Nadu, 625001

In de buurt

  • Kazimar Big Mosque and Maqbara - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Meenakshi Amman-tempel - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • ISKCON Madurai, Sri Sri Radha Mathurapati Temple - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Thirumalai Nayak-paleis - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • St. Mary's Cathedral Church - 3 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Madurai Junction - 6 min. wandelen
  • Madurai (IXM) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sri Sabareesh - ‬2 min. wandelen
  • ‪Hotel Gowri Gangga - ‬1 min. wandelen
  • ‪Konar Kadai - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hotel Temple City - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hotel Sabarish - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Lotus

Hotel vlak bij Meenakshi Amman-tempel
Vervoer van/naar de luchthaven, een terras en een koffiebar/café vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Lotus. Probeer zeker een maaltijd bij het plaatselijke restaurant met internationale gerechten. Naast een droogkuis/wasserijservice genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een babysitter/kinderoppas (toeslag), geldautomaat/bankservice en een lift
  • Een kluis bij de receptie, een feestzaal en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
De 52 kamers zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Arabisch, Engels, Hindi, Urdu

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi, kabelinternet (INR 300 per uur)

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (INR 200 per dag)
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 5 plekken per unit)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1996
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Espressoapparaat
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: INR 300.00 per uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700.00 per voertuig (retour)
  • Betaald parkeren (openlucht): INR 200 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Lotus Madurai
Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel
Hotel Lotus Madurai
Hotel Lotus Hotel Madurai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Lotus?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Lotus?

Vandaag, 20 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Lotus van één nacht voor twee volwassenen op 21 jul. 2025 min. € 26,16, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Lotus voor parkeren?

Parkeren kost INR 200 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Lotus inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Lotus uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Lotus een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700.00 per voertuig.

Waar staat Hotel Lotus?

Dit hotel ligt in Madurai Main, op 15 minuten wandelen van Town Hall Road en Meenakshi Amman-tempel. Ook Kazimar Big Mosque and Maqbara en Koodal Azhagar Temple liggen op 10 minuten wandelen. Station Madurai Junction ligt op 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Lotus

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 26 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jayakumar, Southfield

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Good
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Arun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

MUNIARAJ

3 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Thomas

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is not good as per the rate charged , it is a kind of lodge Not good for a family
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Kumanan, Lalor Park

It is in quite a busy street and congested
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

K G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not bad, I would say better than many.

my check-in was troublesome, as the reciption was not able to find my resarvation, that he did after 10 or 15 minutes. Rest of the staff was quite friendily but as they have their own 'travel agency' it seems to me that on one was willgly direct me to a sport.... instead they direct me to their 'agency' but I don't mind going there again if I go to Madurai again.
4 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Parakkat

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall I will never stay and discourage friends
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Senthilkumar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very poor

There’s no enough parking space and pushing us to park in pay parking area paying by us! Room, bed… not good at all and not recommendable at all!!!!
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Narasimharao

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Full of cockroaches. Nothing worked in the room. Half of lights did not work. Shower did not work. Soiled sheets and towels. Charged $60 for this crap. I still can not understand how Hotels.com allowed hotels like this to show up on their website. Now I started doubting Hotels.com
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Senthilkumar

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

R

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fulfilled our needs... eventually

The hotel was OK and fulfilled our needs, eventually. The front desk staff were very slow and disorganized. We had to ask them for things 2 or 3 times before they responded to us. And our Landry was lost for several hours before they returned it to us.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

MUNIARAJ

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Pleasent Stay Hotel

Amazing Staying
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Chakrapani

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

SHALINI

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very slow check in. We had to wait in the lobby for over 30mins.
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

LALIT

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IT WAS NOT GOOD TO STAY. ROOMS ARE VERY NARROW IN SIZE. AND WE PAID FOR 3 PERSON FOR BOOKING ,BUT GIVEN OUR FULL EFFORTS TO UNDERSTND THE HOTEL STAFF.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

anupama

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

keshav krishna

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Bad expereince!!!

Location was hopeless... small roads and highly congested... no food facility in house...parking to be done far away.Charges exorbitant for the facility
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Jayanthini

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good place to stay

Enjoyed staying at the Lotus hotel! Decent hotel at a decent price. Good location for walking around in the area near the Meenakshi Amman Temple. Area was not to noisy. Comfortable beds and room was nice and clean. AC and ceiling fan both worked. For some guests it could be helpful to know that there was no toilet paper or towels in the room, so bring your own. We did not request such because we already had our own so can't tell whether the staff will provide it or not, but they were welcoming and helpful. Can recommend staying at this hotel.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Enlund

Positief: Personeel en service

Great location

Nice Hotel on walking distance from the main temple. Good Indian breakfast was provided in the nearby restaurant.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Pragya, BANGALORE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad hotel!

Fan operates through a remote which the hotel staff will not give you. Every time you want to increase or decrease the speed of fan, you have to call them. The hotel doesn't have a restaurant and gives a coupon for breakfast in a nearby restaurant. The restaurant was dingy and unhygienic. Hotel staff said that you can order food from room and they will get the food, however there was no menu card to order from. There is hardly any space in room, to my shock the sink was outside the toilet, not sure what made them think that people using toilet would not wash hands. They gave one soap for a room which was booked for three pax. I had to ask for toilet roll as it was not provided. Room was complete opposite of what was shown in pictures. The entrance of hotel is from narrow lane, our car couldn't wait for a minute as it lead to a heavy jam.
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

average

best location. near tourist points. room is average.

6/10 – Redelijk

Leo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A good location - walking distance - good restaurants nearby
3 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Liz

Not recommended

Not recommended. Small room with very small bath that don't allow a shower. The staff was cleaning the coridor at midnight making alot of noize. Asking them to stop and calling the reception didn't help. The walls are too thin and they finished iur area at 1am!!! The rode to the hotel is not paved so the rain maked it muddy.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

SENTHIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

NICE STAY@LTUS

its really very good..But they should provide breakfast for kids coming along with parent.
1 nacht verbleven in januari 2018